Gå til innhold
Hundesonen.no

Portisvalpiser

Silje_M_H

Recommended Posts

At jeg har portis kanskje, men ikke at jeg har kull da:p

Jo.. :) Det er jo jeg som bestemmer.

Jeg er i skikkelig kjedemegmodus nå, så humoren er ikke akkurat på topp. Btw; ;) = ironi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 116
  • Created
  • Siste svar
Jo.. :) Det er jo jeg som bestemmer.

Jeg er i skikkelig kjedemegmodus nå, så humoren er ikke akkurat på topp. Btw; ;) = ironi.

Fathima! hva har jeg sagt???

;)

I kveld kom også "lilla" og "grønn" ut av kassa.. så nå blir det nok villt "valpeparty" på gulvet ja.

*Dobbelpost, mod Crizpo*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

På tirsdag var jeg og knipset nye bilder av valpene, 4,5 uker gamle. De var da utendørs, så vi fikk noen fine og noen mindre fine bilder :) Valpene er de skjønneste noen sinne, selvsagt siden jeg er tante. Hehe. De kommer nok til å bli veldig flotte, og har både flott mamma og pappa. Jeg legger ut bildene fordi Silje er særdeles treg, som vanlig.

Her er en hel bøtteballett med bilder av de små. MÅ sees

Alle valpene og mamma Zira:

valpene_45uker002.jpg

valpene_45uker009.jpg

valpene_45uker038.jpg

valpene_45uker051.jpg

valpene_45uker055.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooouuiiih. Holder valpene til på Lørenskog? Skal bo der neste helg! :)

Bor i enebakk:p

De er bare så skjønne, men de ståbildene der hadde jeg ikke tørt å legge ut :Laugh:

Edit: Også rakk vi aldri å komme i går, men jeg kommer snart!

Hallo! De ståbildene var bare såå keege da..

ellerno:p

Ok da, de var vel ikke av ypperste kvalitet.. hehe

*Dobbelpost, mod Crizpo*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i enebakk:p

Jeg kan ta deg med ut til de evige skoger, Marianne, for nå må jeg snart knipe valper igjen!

Hallo! De ståbildene var bare såå keege da..

ellerno:p

Ok da, de var vel ikke av ypperste kvalitet.. hehe

hirr:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du beholde en og hvem da?

Spent på om du falt for en brun en. De var de søteste da :P

Jepp, jeg skal beholde en tispe selv og sette bort en hanne på fór. :ahappy:

Tror jeg skal beholde en tispa med lilla halsbånd, fordi jeg liker gemyttet hennes og hun ser foreløbig ut til å ha bra eksteriør.

Men jeg tar den endelige avgjørelsen neste uke tenker jeg:p

Av hannene skal jeg sette bort en svart en. Fórverten har forelsket seg i den med det gule halsbåndet, men jeg er enda usikker. Jeg drøyer det så lenge som mulig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*grynte*

Hvis du ante hvor lang tid jeg bruker på å sortere alle bildene hver gang altså!

Jeg vet ikke når jeg få tatt nye bilder. I morgen kan det bli litt pes, og på fredag drar jeg og blir borte en uke. Kanskje jeg rett og slett må pese i morgen, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Ja, da er det ikke lenge før valpene skal hentes. Det blir litt merkelig. De har jo blitt en del av familien.

Men heldigvis skal vi ha igjen den lilla frøkna da.

Men jeg sliter litt med navnevalg. Jeg hadde tenkt til å ha et navn med kun en stavelse, så det ble lett å rope på agilitybanen og sånne ting.

Så da har jeg tenkt på en del navn, blandt annet: Snus, Sniff, Bles og Tipp. Grunnen til navnet Tipp er at hun har en hvit Tipp på halen. Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Just me!!

Tipp var litt søtt syns jeg. :P

Sitter her og får hel sjukt lyst på portis, vet hva som blir min neste rase ihvertfall. :P Vente til familien er klar til enda en hund, og Archie er voksen nok så. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet jo hva jeg synes! :P

Jeg var og kosemoste valpene fra i går til i dag og en gang denne uka stikker jeg bort og knipser de siste bildene før valpisene drar.

Av navnene du har listet opp likte jeg tipp best! (fnuf) Sniff blir for sukkersøtt for meg, og samtidig synes jeg ikke det matcher deg heller. Det blir for søtt rett og slett.

Just me: Det er klart du vil ha portis. :P Mange som liker Wheaten liker også vannhunden faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man sier "Snus" så tenker jeg på rusmiddelet.

"Sniff" likte jeg godt :P

Det var egentlig noe av poenget med "snus":P hehe. Det kan både være søtt, og også skikkelig harry:p Man kan velge..

Men nå kom det plutselig enda et alternativ inn i bildet. Kanskje jeg bare skal kalle henne "Vann"? Hun er jo tross alt en vannhund:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Ja, hvorfor ikke? Bare å møte rasen og se om du liker egenskapene deres ☺️ Det ble plutselig ikke like moro å ta oppstillingsbilde hver måned når han ikke gikk igjennom slike store forandringer 😂 Så det falt litt fra.    Vi har fullført agilitykurset og Tempo var så flink ☺️ Vi gleder oss til å fortsette treningen på nyåret da vi skal på agility handling kurs. Ellers trener vi litt rally lydighet, og der har han også vært flink, gått baner hvor jeg har hatt han løs også med andre hunder på banen. Så flink ☺️  Nå har vi tatt juleferie og ønsker alle en god jul 🎅🎄  
    • Koselig oppdatering og så mange fine bilder 😍
    • Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
    • Noen som har tips til hundefører jakker med lomme bak til barn/junior, eventuelt noen som selger i mindre størrelser enn xs, eller har en kort modell, eller kan skreddersys? Vet Canelana sine jakker kan bestilles på mål, men noen andre? Pinewood sine er fine, men de har selger ingen hundeførerjakker til barn, og deres xs er veldig stor/lang. Trenger ikke være butikker i Norge, hvis noen vet om noen utenlands å, gjerne kommenter lenke😊    
    • Ja, hvis han aldri har lært å være alene på andre tider av døgnet så er det faktisk en ting. En "fordel" med å være ufør og ikke ha med hundene overalt er at de lærer å være alene på helt random tidspunkter.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...