Marianne&Java Skrevet 22. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2007 Så skjønne Gratulerer så masse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Bianca Skrevet 23. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2007 De var bare skjønne da. så store de er blitt allerede! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
randi Skrevet 23. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2007 Så søte og sååå små! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 23. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2007 Jada, jeg tror det var 17 stk som villa ha valp.. De gikk raskt unna. 17 stk?? Da kunne du jo bare velge og vrake da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 23. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2007 17 stk?? Da kunne du jo bare velge og vrake da Ja, ikke skjønner jeg at enkelte portisoppdrettere må legge ut valpekullene sine på finn.no Oppdretteren min har og sykt lange ventelister! Rasen blir stadig mer populær (æsj, vil ikke at den skal bli en poppis-rase :closedeyes: ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje_M_H Skrevet 23. Mai 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2007 17 stk?? Da kunne du jo bare velge og vrake da Jepp. Og jeg nyter det:p hehe. Er helt sjef vøtt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tigergutt Skrevet 24. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2007 Gratulerer! De var nydelige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 24. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2007 Så moro! Og jeg er filletante til nurkene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje_M_H Skrevet 24. Mai 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2007 Takk takk Her kommer resten av bildene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helle Skrevet 25. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2007 Nydelige *smelt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 26. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2007 Gratulerer så mye med valpene! :icon_fun: Så herlige (men jeg må innrømme, jeg er glad ikke mennesker får så mange holder lenge med en om gangen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunlily Skrevet 27. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2007 De er så skjønne! Det er dårlig gjort av deg å legge ut bilder av SÅ fine valper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje_M_H Skrevet 27. Mai 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2007 haha:p Ja nå begynner det å bli liv i leiren her. Det er enda ikke noe som har klart å krabbe ut av kassa, men de henger så halvveis utafor nå Og når jeg setter dem på matta på gulvet er de overalt. Og det er nesten umulig å telle dem. Jeg teller nesten alltid at det er for mange:p Og Zira synes kassa var en teit idé, for hu vil mye heller la dem die ute på gulvet av en eller annen merkelig grunn. I kassa gidder hu hvertfall ikke ligge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 27. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2007 Zira vil helst ligge under skrivepulten hun. Det kommer 2 ukers-bilder så fort jeg får sortert dem forresten. Kommer i kveld en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 27. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2007 Ååå de var såå søte da. Gratulerer :icon_fun: *gleder meg til Aysha skal få valper* Synes at navnet på den navnløse tispa burde være Morena det er veldig fint<3 Gleder meg til flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje_M_H Skrevet 27. Mai 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2007 Jeg tror nok hun blir hetende Nenum Colar. Jeg vil ha et portugisisk navn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 27. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2007 Jeg kan ikke dy meg. Jeg MÅ bare legge ut et bilde av favorittjenta mi (som da trolig blir hetende Bontiac's Arriascado Nenum Colar): Er hun ikke bare helt fantastisk nydelig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje_M_H Skrevet 27. Mai 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2007 åh elskebass<3 (én L Maria! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 27. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2007 Ååå de er så skjønne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje_M_H Skrevet 28. Mai 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2007 Her kommer resten av bildene: Og tror dere ikke det var min foreløbige yndling "rød" som kom seg først ut av kassa uten hjelp? Joda. (Jeg skal forresten innrømme at hun ikke er særlig fotogen, men hun er veldig søtt i virkelig altså. Og hun hadde den brune tispa og "blå" hakk i hel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 28. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2007 mmmm, lilla valpen! høres ut som dette er like mye Maria sitt valpekull, er hun der litt for ofte Silje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 28. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2007 mmmm, lilla valpen! høres ut som dette er like mye Maria sitt valpekull, er hun der litt for ofte Silje? Øhm.. Frekk, eller? Det kalles hjelp. Forøvrig stiller jeg meg i posisjon til å si at jeg er årsaken til at Silje har portis og kull i det hele tatt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 28. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2007 Så nydelige de er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje_M_H Skrevet 28. Mai 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2007 Øhm.. Frekk, eller? Det kalles hjelp. Forøvrig stiller jeg meg i posisjon til å si at jeg er årsaken til at Silje har portis og kull i det hele tatt! At jeg har portis kanskje, men ikke at jeg har kull da:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 28. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2007 Herregud, jeg vil bli valpekjøper av den røde der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar