Gå til innhold
Hundesonen.no

Sommerlige bilder fra i år?


HHC

Recommended Posts

Noen som har tatt noen bilder i år som får frem sommerfeelingen?! :D

Må innrømme at dette under, tatt på lørdag virkelig fikk frem feelingen hos både Kristine (høyre) og meg :D

Noen flere som har bilder? Mens vi lengter mot sommer og SOL :)

http://i65.photobucket.com/albums/h211/Kat...ad/CIMG0693.jpg

*Endret pga for stort bilde, mod Crizpo*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Nå begynte jeg virkerlig å glede meg til å flytte sørover til sommern. Jeg sitter her og hutrer etter å ha "bada" i sjøen for første gang i år. Med lekk våtdrakt :rolleyes: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange bilder med sommerfølelse i bloggen min i dag, selv om Blondie gir inntrykk av en påskekylling på avveie.

Hihi, hun tar kanskje påsken litt ut, men allikevel på en sjarmerende måte da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse bildene ble tatt for et par uker siden! Det er jammen blitt grønt siden da!

IMG_2493_2.jpg

Bade?

IMG_2482.jpg

Solo sloss med en diger kjepp! Den skal på land, må vite!

IMG_2484.jpg

Sånn, der fikk hun kustus på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommer ja.. Sukk. Jeg føler meg lurt. Har ikke vi blitt lovet at det skulle bli bare varmere å varmere? Ser ikke noe til det her men <_< Men noen bilder som kan minne litt om sommer har vi (får bare glemme at minuttet etter så regnet det og at gradestokken var under ti og vel så det)

Tatt i helgen.

IMG_5748_edited-1.jpg

Tatt i april

IMG_5100_edited-1.jpg

Også tatt i april

blomst.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe flotte bilder Anette :D

Det bildet der er ikke tatt i dag Kjersti! Fy ****** for et møkkavær: 3 grader, stiv kuling og plaskregn. Jaggu sa jeg sommerfølelse, tror ikke det kommer noen sommer hit i år jeg (investerer i varmedress til utstillingene i sommer)...

Nei, det er nok ikke tatt idag... heller i slutten av april vil jeg tro.

Forferdelig vær her også! Regn, regn, regn og atter regn. Var på tur sammen med Ingvild (Wesminster) tidligere i kveld, og det pøste ned! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...