starlight Skrevet 14. Mai 2007 Rapporter Skrevet 14. Mai 2007 Er det noen som vet om klubber eller lignende der man kan være med å trene på utstilling? Fortrinnsvis bordtrening med fremmede..Er det vi trenger mest, da hun går supert i ringen nå! Men dommere? Skumle greier gitt..Skulle trent litt før juniorklassene starter.. Eventuelt noen som blir med å trene utstilling?
sweet happi molly Skrevet 14. Mai 2007 Rapporter Skrevet 14. Mai 2007 hei jeg kan være med men ikke før i juni, da jeg går kurs nesten hver kveld nå, både utstilling og lp.
starlight Skrevet 14. Mai 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Mai 2007 Har egentlig fullt opp i mai jeg også, med eksamen, agility, grunnferdighetskurs osv, så juni passer myee bedre:D
Guest Christine Skrevet 14. Mai 2007 Rapporter Skrevet 14. Mai 2007 Vet det bruker å være ringrening på Asko? hver Onsdag eller noe.. Finn tak i Kristin H her på forumet, mener hu er arrangør
Symra&Pippin Skrevet 14. Mai 2007 Rapporter Skrevet 14. Mai 2007 Terrierklubben har ringtrening på Statoil onsdager 18.30, med instruktør. Jeg har bare vært der en gang (Pippin skal ikke stilles), da var det mange andre hunder enn terriere der. Man betaler 20 kr for å være med. Trønderterrieren finner du her
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar