Gå til innhold
Hundesonen.no

Treff i Haugesund?


Recommended Posts

Vi begynner å bli noen medlemmer fra Haugesund nå. Jeg vet at det er en del som har valper, og i hvert fall jeg trenger at Extra får møte andre valper enn maller og Schäfere. Er det noen som har lyst å være med på et treff 18. mai? Evt 19. mai? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi begynner å bli noen medlemmer fra Haugesund nå. Jeg vet at det er en del som har valper, og i hvert fall jeg trenger at Extra får møte andre valper enn maller og Schäfere. Er det noen som har lyst å være med på et treff 18. mai? Evt 19. mai? :)

Jaaaaa! Jeg og Prada blir med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så veldig kjent i Haugesund (utrolig nok). Men det bør være en plass hvor vi kan slippe de løs. Helst en plass hvor det ikke er 100 andre folk :)

Er vi enig om datoen 18 mai? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jeg sikkert. Om det ikke er for tidlig? Skal sove på landet. Om vi får låne årabrot så hadde jo det vært supert da! :) Eller kanskje jeg kan ringe å høre med barnehagen her og vi kan få låne området. Samme for meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en barnehage nedenfor stallen også, men jeg aner ikke om det re lov å slippe hunder der. Sannsynligvis ikke.

Kunne jo kanskje ruslet litt rundt nede ved Haraldstøtta? Er ikke inngjært, men vi kan tusle rundt nede på campingplassen? Er vel sikkert ikke så mye folk der nå anyway...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med sollands barnehagen? Den er ikke langt fra stallen og har masse plass å løpe på. Ellers så kan vi jo gå bak solland, der er det få som går. :) Jeg kan ringe å spør om vi kan få bruke området om dere vil. Er egentlig det samme for meg da. Men der med haraldsstøtta så er det jo litt masse folk er det ikke? Har ikke vært der på mange år. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med sollands barnehagen? Den er ikke langt fra stallen og har masse plass å løpe på. Ellers så kan vi jo gå bak solland, der er det få som går. :) Jeg kan ringe å spør om vi kan få bruke området om dere vil. Er egentlig det samme for meg da. Men der med haraldsstøtta så er det jo litt masse folk er det ikke? Har ikke vært der på mange år. :P

Er det den som ligger ved foten av kattanakbakken? Hadde jo vært supert om vi hadde fått lov til å lånt barnehage ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går helt fint for meg :) Men jeg har ikke peiling på hvor dere snakker om :rolleyes: (Høres sikkert ut som om jeg aldri har vært utenfor Kolnes sine grenser :P ).

Har du det da? *Fnis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, flott! Jo flere jo bedre! Men håper vi kan være på ett insperret område. Abby er som de fleste tibber å nekter å gå mer enn 5 meter i bånd! :D Øver hver dag, men det er ikke noe moro! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Extra har skadet foten sin i dag, og må være i ro noen dager. Så vi kan ikke være med allikevel. Vi vil være med neste gang, håper hun blir fort bra :hmm:

Håper det går fint med henne! :hmm: Du kommer vel på utstillingen neste helg så da får jeg jo se henne! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...