Gå til innhold
Hundesonen.no

Løpetider er rare greier.


ida

Recommended Posts

Fibi fikk altså løpetid nummer to for noen dager siden. I dagene før var hun urimelig treig og "fjern", så jeg hadde en mistanke om at noe var på gang. Men nå er det bare helt bortkastet å prøve å jobbe med noe som helst. I går gikk vi en helt vanlig tur og jeg tok en liten stopp for å plukke liljekonvall (de er så fiiine). Fibi satte seg, så jeg slapp lenka og lot henne sitte der, mens jeg plukket litt rundt omkring. Da jeg var ferdig, ropte jeg på henne. Prinsessa rører ikke en pote, men snur seg mot meg og sier (ja, jeg hørte det helt tydelig!), "Hallo, jeg har mensen eh, må jeg tenke også? :) Vil du meg noe, så kom og hent meg!" :)

Så den lille primadonnanen er nå en helt vanlig hund som går vanlige turer med et minimum av krav i de nærmeste ukene. Kjedelig for meg, helt greit for henne! Er det andre tisper som har en helt egen løpetidpersonlighet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehehe! Jeg er veldig spent på frøkna mi hvordan hennes perioder vil bli. Jeg mistenker sterkt at det er noe, et eller annet, på gang i det lille søte hodet hennes for tiden. Hun er 8mnd så det er vel ikke så rart om det er løpetiden og hormonene som begynner å røre på seg. Hun finner liksom på så mye rart som ikke er "typisk henne" .. Som å plutselig bli veldig interessert i en jogger, men den neste ser hun ikke engang... Noen MÅ hun hilse på, mens noen bare går hun rett forbi og det virker ikke som hun ser de engang. Også har vi denne rare atferden hvor hun stiller seg "over" føttene våre titt og stadig. Også over ansiktet til samboeren min. Virker som hun vil at han skal lukte/vaske henne "der" :)

Også syter hun mer enn vanlig... Pip pip pip piiiip.. Mjauuu? Piiiip biiiip.. Mjaa'aa'aaaaauuuu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...