Gå til innhold
Hundesonen.no

Str på bilder i fotokonkurranse

Recommended Posts

Kan jeg henge meg på denne? Jeg opplever stadig at bildene mine blir slettet, eller minsket ytterligere, mens andre som er like store, eller større får bli. Ikke er mine større enn at de går godt innenfor rammen, men det hjelper visst ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

550 px er veldig, veldig lite i en fotokonkurranse. Greit nok på bilder på en hjemmeside, men i en fotokonkurranse kan det ha ganske mye å si fordi man får fram detaljer når bildet er større.

Om dere er redd for at bildene skal ødelegge skinnet, kan dere vel be oss legge inn link til bildet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med Scorpioen84, det burde heller være et minium til størrelse, slik at man i samme slengen stiller litt kvalitet til bildet.. Altså, ikke at man trenger et dyrt kamera eller noe, men litt mer enn et bilde med dårlig kvalitet på 550 pixler :)

Edit: Altså, det er jo mange steder det er mulig å laste opp bilder på, så det burde ikke være noe problem selv om man ikke kan legge bildene rett i forumet. F. eks Photobucket har jo en kodegenerator som automatisk legger alle bildene i et album i forhåndsvisninger man kan trykke på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...