Gå til innhold
Hundesonen.no

noen som skal delta ?


Kine Helen

Recommended Posts

Calina:  

Pappa hadde visst hilst på hunden din en gang han hentet mamma på et seminar... Han skrøt veldig over hvor flott den var, så hadde vært kjempemoro om du kom, så kan jeg få hilse på :)

Var han ikke kun i baksetet på bilen da??*ler* -men hyggelig at han likte mongoen min... :wink:

Er det helgen 21/8 så kan jeg.Tidspunkt på tirsdag går jo helt greit - er ikke så jeg trenger to dager på å komme meg ut på øyen... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar
nei, de vet ikke når de skal begynne.. hvis det er mange som har meldt seg på så begynner de i ni tiden tror jeg.. men hvis det ikke er så mange så begynner det senere!!!dere må komme!!!

ja etter som jeg skjønnte så var det bare 8 som var på meldte til nå?? var det ikke det Else sa? håper no at det blir flere enn det da, ellers så er jo det nesten for dyrt å holde det. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor kom du ikke??

Fordi jeg ikke kom meg ut på noen måte=( Bilden havnet på verksted i går :) Jeg kunne jo sikkert ha funnet noen som kunne ha kjørt meg ut, men egentlig var det ikke krise fordi vi skal på dobbelt stevne neste helg... Men det var litt trist da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg ikke kom meg ut på noen måte=( Bilden havnet på verksted i går :) Jeg kunne jo sikkert ha funnet noen som kunne ha kjørt meg ut, men egentlig var det ikke krise fordi vi skal på dobbelt stevne neste helg... Men det var litt trist da :D

vi var der med alle hundene og Calina og Odin var der også. han er bare sååå nydelig :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde det kjempekoselig,og Odin ligger og sover ennå..hehe... :)  

Kine har vært flink fotograf! :D  

LP20129.jpg

LP20135.jpg

morgen20046.jpg

-litt vanskelig å holde i forhold til Speedy & casper... :roll:  :wink:  

LP20198.jpg

LP20197.jpg

:P  :P  :)  :P  :P  :P  :P

på det øverste bildet på bordet i bakgrunnen sitter min datter mens jeg står med valpegården, enda lengre i bakgrunnen(Kine slutt å ta bilder av meg da :P , jeg er ikke fotogen det har jo jeg sagt til deg :P )

Odin var jo bare en forvokst kamuflert Aiwa han like brelete bare litt mere stille når han står i ro(Aiwa liker ikke å være i ro det skal liksom skje noe hele tiden). :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har skjedd med foten til Odin? den er bandasjert...(?)

Stemmer det. Han klarte å tråkke opp igjen såret vi var og sydde for 1 mnd siden... :evil: :)

Så nå er han halt igjen! Og det er halvannen uke til utstilling....*sukk*

Jeg tror han VET det...! Bare han HØRER ordet utstilling, så er det noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...