Gå til innhold
Hundesonen.no

Banner, header.. Hmm


Recommended Posts

Jeg har ikke mus (bare sånn kjip bærbar pc-mus man bruker fingeren på veit du) og ikke bildebehandlingsprogram, så jeg får ikke laga meg en header/banner-ting til bloggen selv.. Så tenkte jeg skulle høre om det er noen her inne som vil prøve? Bilder finner dere i linken i signaturen min. Vil ha en liten tekst på den, og der skal det stå: "Terrierkreket på nye eventyr." :Laugh: Hum, farger/bakgrunn er ikke så nøye - men hadde jo vært fint med noe natur-greiser i bakgrunnen, skogsbakgrunn elns. Vi er mye i skogen :P

Takk hvis noen gidder. :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen lage banner til meg også? Jeg vil ha som det står Lofferlabben på og en som det står Nene Rocky Bilbao på eller noe sånn rundt der... Bilder finner dere på hjemmesiden min: http://www.charlotte-mor94.piczo.com klikk først på den "nye" hjemmesiden, så inn på "om meg" og så inn på "om Rocky"

På forhånd takk! :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har lyst til å lage header til meg??? Gjerne to stykker (har to hjemmesider); en med skriften: tollerjosie.piczo.com og en med englishtollerjosie.piczo.com, og gjerne i samme størrelse som Anniken&Rotta sin.

Bilder finner du ved å klikker på banneret under :ahappy:

Miriam og Josie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen lage banner til meg også? Jeg vil ha som det står Lofferlabben på og en som det står Nene Rocky Bilbao på eller noe sånn rundt der... Bilder finner dere på hjemmesiden min: http://www.charlotte-mor94.piczo.com klikk først på den "nye" hjemmesiden, så inn på "om meg" og så inn på "om Rocky"

På forhånd takk! :wub:

Regnet med at det var et banner i vanlig størrelse du ville ha? Jeg lagde nå et i full fart.

nenerockybilbaobanner1cx9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...