Gå til innhold
Hundesonen.no

Båndtvang!


Silje

Recommended Posts

Her i Horten er det vel båndtvang året rundt. Spesielt på Karl johan og ved vollandet.

Vel jeg er flink til å gleme hele Båndtvangen jeg da [-X

Dt går greit å ha Geisha løs men kommer det folk eller dyr må båndet på så fort som mulig. For mennesker og dyr er noe hun elsker.

Da er det akkurat som at hun lukker ørene og later som at ejg ikke er der .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Trode det var båndtvang helle året jeg. Har min egen lille båndtvangregel jeg da hehe. Wilma skal være i bånd så lenge kuene er ute og mellom kl 1600-1800 for i den tiden er den lille tibetanske spanielen ute på tur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan spørre politiet ja, men ofte kan du finne det på hjemmesidenetil kommunene også. Det er jo uansett båndtvang over alt fra (hva er det?) 1. mai til 20. august, men i tettbebygde strøk er det som regel bådtvang året rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående det med dyr så er det jo fordi de får unger på den tiden. Da kan hundene både skremme og drepe dem. Noen dyr skremmer de kanskje til å forlate ungene sine, mens noen dyr dreper de ungene til osv. Synes ikke det er no særlig jeg da. Hvis hundene holder seg på stien, så er det vel greit. Men hvis de driver å svinser og svanser inni skogen, så kan man heller ha på dem bånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...