Gå til innhold
Hundesonen.no

Fiine id brikker... noen som vet?

Recommended Posts

Haha.. tror ikke jeg kommer til å spandere sølvsmykker med rubiner til mine hunder noen gang!

Det er liksom slik jeg vanligvis ser henne; møkkete av søle, kumøkk eller sagflis :twitch:

Amira56.jpg

827.JPG

Ikke jeg heller...men de på netthest var fine :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes de var fine jeg da, og billige :twitch: Noen som vet hvor mye det koster å gravere der? Og frakte?

Hm. jeg fant ut at det kan bli veldig dyrt, for man må (om jeg ikke så feil) bestille med postoppkrav, og dette ble 110 kr i tillegg. Finner ikke noe om å gravere. Ta evt en tlf og hør. Men det ble litt dyrt.

Jeg er så heldig å har butikken så og si rett ved meg ;) (og en venninne som jobber der).

Åh, de som BC-Rex la ut var dritstilige.. Akkurat min stil! :whistle:

*lete gjennom lommeboka etter bortgjemte småmynter*

Du er jo så heldig og bor ganske "nærme" butikken da. Men jeg har aldri sett de id-brikkene der, men ta en tlf så får du nok svar ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! :) Er det på hest og hund de har dem? Så bra. :) Det er rett ved skolen min det. Må nok spare til en sånn en til tøtta.

Er hvertfall nettbutikken dems om jeg ikke er helt på jordet nå. Men du bør nok høre om de har de i butikken, ellers skaffer de det helt sikkert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har jo masse sånne brikker i butikken vår også nå.. :) Jeg får dem gratis. Så foreløpig dropper jeg det nok. Kanskje jeg får kjøpe en sånn en til en fremtidig valp (drømmer om fancy utstillingshund.. hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er masse ekle planter der ute. I områder med f.eks. borree (urt), hundegress eller boress (også gress) er det høyst sannsynlig noe plantemateriale som sitter fast i svelget. De nevnte gressartene har blader som kan forårsake skader, men det finnes mange flere gressarter som har frø med mothaker fra *******. 
    • Det kan være at strået har forårsaket et sår eller noe som holder på å gro. Hvis du er usikker, ta en telefon til dyrlegen og hør hva de sier. Jeg ville sett det an et par dager til om hunden ikke er plaget ellers.
    • For ca 3 dager siden startet hunden min å nyse noe voldsomt. Plutselig kom det masse neseblod, og mens jeg hastekjørte til vetrinæren kom det plutselig et gress-strå ut av nesa hans… Dro det forsiktig ut, og da stanset både blødning og nysing og lillemann var like kvikk og glad som ellers!  Bare snu bilen å komme seg hjem…  De siste to dagene har han gått rundt å «harket» innimellom. Det virker som om han har noe ubehag i halsen. Ser ingen gress eller noe annet som sitter bak i svelget… Såå kan det være ubehag fra strået som kom ut av nesa?  Eller bør jeg ta han til vetrinær og få sjekket? Føler meg som en hysterisk hundeeier her jeg sitter, så hvor lenge skal jeg se an «harking» før jeg ringer dyrelege?🤣 Han har ingen problemer med pust, og harkingen kommer hvis han blir litt gira 
    • Ede er bra i magen igjen, etter en lang periode på kost bedre egnet for gris enn en hund. He doesn't seem to mind ^^ Jeg uttalte nylig at det som en periode har tedd seg som Sir Edeward nå har begynt gjenoppta mange uvaner han hadde som yngre. Kampen om kjøkkenbenken, motvilje mot utgangsstlling, vil ikke slippe leker på kommando. Han har begynt te seg valpete igjen, på alle måter.  When Dickhead Awakes var en boktittel jeg lekte med da jeg planla hundeholdet. Selv om han fortsatt sitter og tisser som en jente og spiser som en toåring, så blir nok de neste sidene i denne dagboken hetende nettopp det.
    • Labrador Golden  Toller?  Det jeg gjorde når e skulle velge rase var å møte opp på treninger/konkurranse jeg synes var spennende og snakke med eiere og observere rasene e likte. Da får en bedre feeling for hvordan rasene er, hvis man møter flere individ av samme rasen. Mitt forslag -lykke til!  
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...