Gå til innhold
Hundesonen.no

Sør Rogaland Brukshundklubb


HHC

Recommended Posts

Må få gratulere Helga-Mari (jaktlykke) og Jarle med tittelen til Amigo!

Amigo kan nå smykke seg med tittelen NVCH! :icon_fun:

Resultatene fra i dag vil sikkert Helga Mari fortelle selv, kan vel si så mye som at det ikke er langt igjen NUCH nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh! Da er vi endelig kommet hjem etter en laaaaang dag på Orre :rolleyes:

Som Kathrine skrev - Amigo har blitt NVCH i dag - og det som den første norskfødte stabijhoun :twitch:

I tillegg fikk han kjempegod kritikk:

" Excellent type. Good temp. Quality coat and good pigmentation. Nice strong head. Compact body, good angulations. Good front, good movement".

1 AK, 1 AKK, CK, CERT, BHK, BIR

Så kommer det som vi alle fikk litt hakaslepp av. Vi i gruppe 7 er to stykker som er BIR. Venter i 3 stive timer på gruppefinalene og så blir vi slått sammen med gruppe 10. Vi stiller opp alle sammen samlet og så blir kun vi i gruppe 7 plukket ut og sagt hade til.

Vi var rimelig lange i maska - ikke bare vi - men alle som satt rundt ringen. For vi var den eneste gruppa som ikke fikk være med liksom. Vanskelig å sammenligne mynder med fuglehunder kan du si :whistle:

Nye regler i følge dama som jeg snakka med (kan slå sammen grupper når det er få med og hvis det står i annonsen).

Jaja. Ikke vet jeg - men litt surt var det nå likevel synes nå jeg da selv om jeg er strålende fornøyd med Amigo i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh! Da er vi endelig kommet hjem etter en laaaaang dag på Orre :rolleyes:

Som Kathrine skrev - Amigo har blitt NVCH i dag - og det som den første norskfødte stabijhoun :twitch:

I tillegg fikk han kjempegod kritikk:

" Excellent type. Good temp. Quality coat and good pigmentation. Nice strong head. Compact body, good angulations. Good front, good movement".

1 AK, 1 AKK, CK, CERT, BHK, BIR

Så kommer det som vi alle fikk litt hakaslepp av. Vi i gruppe 7 er to stykker som er BIR. Venter i 3 stive timer på gruppefinalene og så blir vi slått sammen med gruppe 10. Vi stiller opp alle sammen samlet og så blir kun vi i gruppe 7 plukket ut og sagt hade til.

Vi var rimelig lange i maska - ikke bare vi - men alle som satt rundt ringen. For vi var den eneste gruppa som ikke fikk være med liksom. Vanskelig å sammenligne mynder med fuglehunder kan du si :whistle:

Nye regler i følge dama som jeg snakka med (kan slå sammen grupper når det er få med og hvis det står i annonsen).

Jaja. Ikke vet jeg - men litt surt var det nå likevel synes nå jeg da selv om jeg er strålende fornøyd med Amigo i dag!

Gratulerer så mye Helga Mari. Godt jobbet ;) Så har du en fantastisk nydelig hund som virkelig viser seg bra sammen med deg i ringen ;)

Kjempekjekt å treffe deg igjen. Gleder meg allerede til neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh! Da er vi endelig kommet hjem etter en laaaaang dag på Orre :rolleyes:

Som Kathrine skrev - Amigo har blitt NVCH i dag - og det som den første norskfødte stabijhoun ;)

I tillegg fikk han kjempegod kritikk:

" Excellent type. Good temp. Quality coat and good pigmentation. Nice strong head. Compact body, good angulations. Good front, good movement".

1 AK, 1 AKK, CK, CERT, BHK, BIR

Så kommer det som vi alle fikk litt hakaslepp av. Vi i gruppe 7 er to stykker som er BIR. Venter i 3 stive timer på gruppefinalene og så blir vi slått sammen med gruppe 10. Vi stiller opp alle sammen samlet og så blir kun vi i gruppe 7 plukket ut og sagt hade til.

Vi var rimelig lange i maska - ikke bare vi - men alle som satt rundt ringen. For vi var den eneste gruppa som ikke fikk være med liksom. Vanskelig å sammenligne mynder med fuglehunder kan du si :twitch:

Nye regler i følge dama som jeg snakka med (kan slå sammen grupper når det er få med og hvis det står i annonsen).

Jaja. Ikke vet jeg - men litt surt var det nå likevel synes nå jeg da selv om jeg er strålende fornøyd med Amigo i dag!

Takk for sist ;) Jeg gikk rett hjem og skjekka annonsen og der stod det:

GRUPPE DOMMERE:

Gruppe 1: Marion tenCate, NL

Gruppe 3: Branislav Rajic, Slovenia

Gruppe 5: Rajko Rotner, Slovenia

Gruppe 7 og 10: Rajko Rotner, Slovenia

Også lørdagen ble to grupper slått sammen:

GRUPPE DOMMERE:

Gruppe 2: Rajko Rotner, Slovenia

Gruppe 4/6 og 8: Agnes Ganami Kertes, Israel

Gruppe 9: Branislav Rajic, Slovenia

Nå synes ikke jeg det er rett å slå sammen to grupper sånn som dette, og synes det er veldig misvisende i anonnsen, hadde det gjordt noe om det var en hund til i BIS finalen <_< En utriolig dårlig regel synes jeg, ser ingen ting positivt med den nå iallefall...

Men grattis med flott resultat ellers da :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdretteren min dro i land BIR med Chessea's helsøster Golden Water's B Breesea of Westsea. :whistle:

Hun har nå bare ett CERT igjen før hun er NUCH.

Utrolig moro å gjøre det bra på utstilling.

*mumle noe om at jeg ønsker meg en utstillingshund :twitch: *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdretteren min dro i land BIR med Chessea's helsøster Golden Water's B Breesea of Westsea. :whistle:

Hun har nå bare ett CERT igjen før hun er NUCH.

Utrolig moro å gjøre det bra på utstilling.

*mumle noe om at jeg ønsker meg en utstillingshund :twitch: *

Oj morsomt, om man ikke gjør det så super bra selv, syntes i hvertfall jeg at det er morsomt når søsken og foreldre gjør det bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...