Ulvinne Skrevet 6. Mai 2007 Rapporter Skrevet 6. Mai 2007 Hei! Jeg lurer på om daten min har blitt selektiv.. Jeg kommer ikke inn på blandt annet mns,nettby,dyrenett,freewebs. Det har hendt de siste to dagene at jeg ikke kommer inn på hundesonen også. Jeg har trådløst nettverk via tele2 og microsoft xp på pc om det er informasjon som kan hjelpe. Noen som vet hva i alle dette kommer av? ps.Jeg har søkt etter ad-aware og virus men finner ingenting.
Guest Jonna Skrevet 6. Mai 2007 Rapporter Skrevet 6. Mai 2007 tele2 har poblemer med nettverkserver. ja den er selektiv nå.. har pratet med tele2 om det, dem vet ikke når det er i orden igjen.. <_<
Ulvinne Skrevet 6. Mai 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Mai 2007 tele2 har poblemer med nettverkserver. ja den er selektiv nå.. har pratet med tele2 om det, dem vet ikke når det er i orden igjen.. <_< Ok,så da spiller det ingen rolle om jeg bruker IE eller FF?
Nina Skrevet 6. Mai 2007 Rapporter Skrevet 6. Mai 2007 Nei, det spiller ingen trille. Hadde problemer med å komme inn på mange sider i går og dagen før der, men nå kommer jeg inn på de fleste.
Muffin Skrevet 7. Mai 2007 Rapporter Skrevet 7. Mai 2007 phju* Godt å vite at det ikke bare var min maskin som var problematisk..har også tele2 abo. MvH Lillian
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar