Gå til innhold
Hundesonen.no

Bilde av triks


charlotte

Recommended Posts

Tinka lærte seg å snurre rundt i går!

IMGP1045.jpg

IMGP1052.jpg

Hun kan å hoppe opp på kommando (triks og triks... jaja):

IMGP1068.jpg

Hun kan å gi labb, gi den andre labben og high five, her representert i kun ett bilde:

klaske.jpg

Også kunne hun å rulle rundt på kommando en gang i tiden, nå må hun ha godbithjelp:

rullrundt.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky
Her må Astrid (Vicky) legge inn bildene av flinke Vicky som gjør triks! Hun ser alltid like flink og artig ut! :whistle:

Hehe, hvis du syns det så.

Her er noen.

Sitte bamse

larvikvicky.JPG

Bildet er hentet fra Jakt-labben

De nedenfor er tatt av Kathrine.

Hvem har drept bikkja?

slakt.jpg

Neida, dette er bare en rull rundt som Kathrine frøs.

nytersolen.jpg

Slalom er knall

imageshackenpv9.jpg

Vicky knurrer av fryd.

imageshacken2xh0.jpg

Og et jeg tok.

Kathrine sin Aris prøver seg på en noe uventet slalom.

walken.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomme bilder :) Når jeg drar hjem igjen så skal jeg få Tore til å ta bilde mens jeg og Buster trener på slalom mellom beina. Stor hund + mine korte bein = veeeldig interessante bilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kathrine sin Aris prøver seg på en noe uventet slalom.

walken.jpg

Hoho! Utrolig bra :Laugh: Minner meg veldig om min egen.. bortsett fra at vi ikke har noe kommando på det. Hun bare elsker å gni seg intill folks ben :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk
Hoho! Utrolig bra :Laugh: Minner meg veldig om min egen.. bortsett fra at vi ikke har noe kommando på det. Hun bare elsker å gni seg intill folks ben :)

Haha, jeg har en stor berner sennenhund som elsker å stå mellom beina på folk og bli kost og klappa på. Resultatet er at hun, når hun føler hun får litt for lite oppmerksomhet, kommer bakfra og vipper personen opp på ryggen sin med snuta. Og siden man for det første skvetter rimelig bra når det kommer et svært hundehode mellom beina på deg og tvinger seg mellom, og det hundehode for det andre er festa på en rimelig sterk nakke er resultatet et elegant "hopp" mens bikkja smetter mellom beina på deg. Og da står du der, rimelig forfjamsa og flirete og klapper bikkja akkurat som hun ville. Og når man har så korte bein som jeg har er det såvidt man rekker ned til bakken:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg har en stor berner sennenhund som elsker å stå mellom beina på folk og bli kost og klappa på. Resultatet er at hun, når hun føler hun får litt for lite oppmerksomhet, kommer bakfra og vipper personen opp på ryggen sin med snuta. Og siden man for det første skvetter rimelig bra når det kommer et svært hundehode mellom beina på deg og tvinger seg mellom, og det hundehode for det andre er festa på en rimelig sterk nakke er resultatet et elegant "hopp" mens bikkja smetter mellom beina på deg. Og da står du der, rimelig forfjamsa og flirete og klapper bikkja akkurat som hun ville. Og når man har så korte bein som jeg har er det såvidt man rekker ned til bakken:P

Haha! :Laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...