Gå til innhold
Hundesonen.no

Da har jeg kjøpt genser med rase og navn på:)


Recommended Posts

fant en link på nettet der en dame sydde og broderte navn(logo osv) på diverse ting som vester, gensere, handuker og tepper.

Så nå har jeg nettop bestilt to gensere og to t-sjorter til men med en av hver av bikkjene :rolleyes:

Genserne kosta bare 119 kr :shocked:

Og t-sjortene kosta 39 kr :shocked:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Labradoren var ikke noe fin da.... står bare retriver og så er det bilde av en labrador miks spør du meg :whistle:

Var bilde av en svart labrador der. Ved siden av den stod det Labrador Retriever.

Bare sånn hvis du ikke la merke til den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det også mye sånt, men jeg skjønner ikke helt sånne import-greier, så jeg har ikke turt å bestille der.. hehe

De har både groenendael og tervueren da, og det er slettes ikke vanlig.. Merkelig nok :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det også mye sånt, men jeg skjønner ikke helt sånne import-greier, så jeg har ikke turt å bestille der.. hehe

De har både groenendael og tervueren da, og det er slettes ikke vanlig.. Merkelig nok :rolleyes:

Handler du over 200 kroner, skal man betale toll på varene (latterlig lav sum egentlig...). Bestilt en del ting fra utlandet selv, men har enda til gode å betale toll faktisk, trass i at mye har kosta langt over 200 kroner. Få de til å merke pakken med vareprøve eller gave (ikke alle steder gjør de det da). Da er det tollfritt.

Siste linken jeg posta, broderer motiv etter egent ønske, så da kan man få sin egen hund (kjekt for oss med hunder som ser litt anerledes ut enn de standard motivene...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handler du over 200 kroner, skal man betale toll på varene (latterlig lav sum egentlig...). Bestilt en del ting fra utlandet selv, men har enda til gode å betale toll faktisk, trass i at mye har kosta langt over 200 kroner. Få de til å merke pakken med vareprøve eller gave (ikke alle steder gjør de det da). Da er det tollfritt.

Det slo meg etterpå at 68 dollar for en fleecejakke er dyrt? Også kommer merket og evt. tekst i tillegg, pluss frakt.. Så mye ønsker jeg meg ikke en jakke med broderi på, liksom.. hehe

Siste linken jeg posta, broderer motiv etter egent ønske, så da kan man få sin egen hund (kjekt for oss med hunder som ser litt anerledes ut enn de standard motivene...)

Ja? Hvor mye koster det å få motiv etter eget ønske da? Står kanskje på siden et sted det, må sjekke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det slo meg etterpå at 68 dollar for en fleecejakke er dyrt? Også kommer merket og evt. tekst i tillegg, pluss frakt.. Så mye ønsker jeg meg ikke en jakke med broderi på, liksom.. hehe

Ja? Hvor mye koster det å få motiv etter eget ønske da? Står kanskje på siden et sted det, må sjekke :)

68 USD er på dagens kurs ca 400 NOK. Men blir fort noen ekstra kroner med frakt mm.

Noen priser på de motivene finnes her, men aner ikke helt om det er for de ferdige motivene, eller egne også. (Men om noen finner det ut, så vennligst sleng det inn her...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Denne er verdt en titt. Jeg fikk noen venner i Sverige til å bestille for meg og sende det slik at det ikke ble så dyrt.

(Firmaet er lite og litt uvillig å sende til Norge)

edit: siden er litt rotete, men dem har faktisk utrolig mange dekaler mm så om noen trenger hjelp til å finne sin rase så gi en lyd så kan jeg sette inn en link.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fins det steder man kan dra til for å brodere på skrift på en jakke man allerede har? Eller vest i mitt tilfelle... Vil ha skrift på min Gappay vest.

Du kan sende den inn til Gavemakeriet i følge hjemmesida deres. Ellers er det noen som har stands av og til på utstillinger som broderer på stedet. Men du bør undersøke om hvordan det er å brodere på Gappayvestene. De er jo noe stivere og har et annet stoff enn eks Euro Jo vestene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan sende den inn til Gavemakeriet i følge hjemmesida deres. Ellers er det noen som har stands av og til på utstillinger som broderer på stedet. Men du bør undersøke om hvordan det er å brodere på Gappayvestene. De er jo noe stivere og har et annet stoff enn eks Euro Jo vestene.

Ok, takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...