Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Stavanger/Bryne


Lazita

Recommended Posts

Haha, ja, det kan vi :P Og du kan treffe Cita'n min og den fjollete, fisefine dalmantinerveteranen vi har med oss fra Bergen :P

Også kan jeg sitte å være flau over at du har en mye lydigere hund en meg.. :P

Men gleder meg til å treffe Cita.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også kan jeg sitte å være flau over at du har en mye lydigere hund en meg.. :P

Men gleder meg til å treffe Cita.. :P

HAHA! Cita er den største vimsen i verden da!:P Oi, der tullet hun seg rundt noens bein, slik at båndet går sikk sakk alle steder, også drar hun litt, men kommer ingen vei, så hun drar enda mer, velter en benk, blir redd for benken og skvetter bort et annet sted og gjør ugang der:P haha... Cita vil elske Diego, mens Aurora som jeg tar med hilser kun på 1/10 hunder... Hehe, og diego må være nybadet for at hun i det hele tatt skal tørre å stå 1 meter ifra han :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det har de, de har ikke hatt siden så lenge med det er en fin side.

http://www.japansk-spisshund.net/

japanerklubben pleier å ha utstilling for alle raser uansett gruppe.

regner med at de skal det i år også forde om de har hatt en dobbel utstilling i Moss for alle raser(de gjorde det no slik i fjord i hvertfall). :wink:

Se der ja, det var fine sider :P (men var den hunden på forsiden noe fin?)

Ser at de rasene som skal være med på sandnes er: deler av gruppe 1, GJD fra gruppe 2, Tre raser fra gruppe 3 og gruppe 5 og 9...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja, det var fine sider :P (men var den hunden på forsiden noe fin?)

Ser at de rasene som skal være med på sandnes er: deler av gruppe 1, GJD fra gruppe 2, Tre raser fra gruppe 3 og gruppe 5 og 9...

hunden på forsiden er jo bare en tegning det da, men jeg må si meg enig i det at jeg har sett med finere enn det den er ja :wink: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA! Cita er den største vimsen i verden da!:P Oi, der tullet hun seg rundt noens bein, slik at båndet går sikk sakk alle steder, også drar hun litt, men kommer ingen vei, så hun drar enda mer, velter en benk, blir redd for benken og skvetter bort et annet sted og gjør ugang der:P haha... Cita vil elske Diego, mens Aurora som jeg tar med hilser kun på 1/10 hunder... Hehe, og diego må være nybadet for at hun i det hele tatt skal tørre å stå 1 meter ifra han :P

Hehe.. :P

Er Aurora en prippen hund? :P

Da får jeg bare bade han før utstillingen, så ser han og noe normal ut. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja, det var fine sider :P (men var den hunden på forsiden noe fin?)

Ser at de rasene som skal være med på sandnes er: deler av gruppe 1, GJD fra gruppe 2, Tre raser fra gruppe 3 og gruppe 5 og 9...

Hvor fant du det? Var inne på siden jeg også.

Er jeg blind eller? :P

Men syns ikke den hunden på forsiden ligna så mye på en

Japansk spisshund. :oops: I fjeset alså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor fant du det? Var inne på siden jeg også.

Er jeg blind eller? :P

Men syns ikke den hunden på forsiden ligna så mye på en

Japansk spisshund. :oops: I fjeset alså.

Jeg er synsk derfor ser jeg det :P

Neida, det så jeg på NKK sine lister, der står det hvilke raser som kan melde seg på :P

Nei, jeg syns heller ikke den var så flott... men for alt jeg vet (kan ikke rasestandaren til Japansk spisshund) så skal de se ut slik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. :P

Er Aurora en prippen hund? :P

Da får jeg bare bade han før utstillingen, så ser han og noe normal ut. :P

haha, ja, det er hun!! Hehe.. Lurer på om jeg får henne inn på utstillingen jeg! Da kommer hun i hvert fall til å gå med krummet rygg, gjøre seg så liten som mulig, skjelver fordi hun syns synd på seg selv, men selvfølgelig gå med løftet hode :P Hun tror hun er en dronning... Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...