Guest lijenta Skrevet 9. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2007 og her mine søte små som feirer julen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BareLinn Skrevet 9. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2007 Jeg har ingen bilder av "hundevenner" sånn sett igrunn... Men gode venner har da dyra forde Brodern min,og min forrige hund..Borderen Banty Di to var som ...Ja... Såå gode venner leter man lenge etter... Så moro å se på dem, når dem leika,kosa,gikk tur... Savner den hunden (DÅRLIG bildekvalitet ! Tatt med eldre mobil ! ) På det andre bilde (til høyre) så har dere min samboer,og bl.tispen vi hadde..Luna.. Syns det bilde er sååå fint..Tok det en av di første dagene Luna var her.. Og Øyvind og Luna var allerede perlevenner Åsså nederst så ser dere den snart 6mndtr gamle schæfervalpen Kim, og phalenèn Loppa (TineSimbaNana) Kim syns ikke det var no stas med Simba,og Nana... Men å nappe Loppa i halen var kjempe gøy Særlig når Loppa ble "krokodille"... Skjønningene <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 9. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2007 Tja... kanskje ikke ALLTID like idyllisk som første bildet uttrykker....! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 9. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2007 hehehehe, den bildeserien var flott BCAmira! Jeg har siklet over det bildet du la opp lenger her av de to lenge.. Det er rett og slett bare helt nydelig! Også kom denne serien her.. Genialt! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Just me!! Skrevet 9. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2007 Archie har ingen venner han, bortsett fra Tussi sin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellish Skrevet 4. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2007 Så mange flotte bilder! Her er et bilde av Abby og Shadow (Grand Danois) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 4. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2007 Åh, så mange nydelige bilder. Emma og Balder, en labradorgutt som faktisk er en mnd yngre enn Emma. Emma og "onkel Trygve" Emma på hodet til Onkel Trygve. Emma og en kompis av henne, Varg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 4. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2007 Kaizer har egentlig ingen hundevenner ennå, bortsett fra en hund vi treffer på tur av og til som han leker en del med, og jeg har ikke bilde av de to sammen. Men han har kattevenner da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellish Skrevet 4. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2007 Kaizer har jo Abby da! Så fint bilde med kattene da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 4. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2007 Åjaa, jojo, men har jo ikke bilde av dem heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edlitam Skrevet 7. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2007 http://i50.photobucket.com/albums/f347/Ham...overvip/bra.jpg er de ikke søte sammen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wulfi Skrevet 7. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2007 Prada & bestevenninnen Caress. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneC Skrevet 7. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2007 Det her er Spike og "onkel" Balder. De to øverste bildene er fra da Spike var liten, det nederste fra da han fremdeles var liten... Bare litt eldre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar