Gå til innhold
Hundesonen.no

Brennende sol hos dere?


HHC

Fargen er?  

44 stemmer

  1. 1.

    • Fortsatt like bleik
      19
    • Litt friskere farge
      8
    • Fått farge i solen
      3
    • Fått farge og skille
      11
    • Jukset meg tan-brun
      3
    • Jukset med syden
      0


Recommended Posts

Solen kommet hos dere?

Her ligger vi ute i hvert friminutt om dagen, har blitt litt farge, og oppdaget så smått et lite skille i går :)

HERLIG!

Hvordan er det ellers i landet!?

PS; Syden og solarium er "juks" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært pittelitt ute i sola, så de som kjenner meg best ser at jeg har piiittelitt mer farge i trynet og sånt. Men for en som ikke kjenner meg, så ser jeg nok likblek ut uansett da jeg ikke akkurat er født halvt neger. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ute omtrent hele dagen jeg.. Men farge? Nei den har ikke kommet til Ellen.. -_- Vær glad for hver pigment dere har folkens! Er jeg ute blir jeg rød og kanskje litt brun (Bare jeg som ser forskjellen da.) Men noe flott farge det får jeg ikke. (Kanskje det bare er den dårlige tålmodigheten min? For jeg er jo ikke albino da! :)) Jeg skal jukse! Skal i sånn tanning salong. Men du lukter jo så vondt etterpå.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skille siden i fjor, men nå har jeg jukset meg tan-brun :)

Men strålende sol er det i hvertfall, og har sikkert blitt pittelitt brun av den og :)

Sånn salong farge da? :P Hvor lenge varer det? Og lukter det vondt ennda? (Ei venninne av meg gjorde det for noen år siden, men da var jo det salong greiene ganske nytt.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er det sol og fint vær, men har ikke noe hastverk i å bli brun.

Jenter, hold dere unna sånn "fake" farge. HVERTFALL så man ser ut som (eeeh) ikke-norsk.

Finnes ikke styggere. (beklager, men det ser bare ikke bra ut, folk ser ut som Quang i terkel og knipe).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så en gang ei jente som tydeligvis hadde bomma litt på no solgreier. Hun var oransje i ansiktet. Skikkelig oransje. Type sånn - og nei jeg overdriver ikke:

index_oransje_bg.gif

Stakkar jente. Hold dere unna solting, tror uansett ikke det er spesielt sunt. Dessuten burde vel alle være skremt etter å ha sett Friendsepisoden hvor Ross tar spray-tan?

1003a.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke noe særlig til farge jeg. Kan hende jeg blir solbrent men ikke noe mer. Sol har vi ikke her, ikke noe særlig varme heller. Vurderer å legge meg i solarium jevnt fram mot sommeren så jeg iår kanskje kan la være å blende folk :closedeyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og om du bare blir rød av sola da? :)

Da bruker du masse solkrem så man bygger opp en farge sakte- og bruker spray tan eller fake tan i mellomtiden- som på bildet. Det kan nemlig være kjempefint:D (Ja, det er en fake brunfarge).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Jeg så en gang ei jente som tydeligvis hadde bomma litt på no solgreier. Hun var oransje i ansiktet. Skikkelig oransje. Type sånn - og nei jeg overdriver ikke:

index_oransje_bg.gif

Det er jo meg du snakker om!! :)

Skal ta sol et par dager(uker :) ) nå, må jo bli brun før sommeren vettu! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(hvit er ingen farge:p)

Jeg er aldri hvit, ikke engang nå selv om sola nesten ikke har vært samme (eller jo, den strålte en stund før vi fikk den andre vinteren vår med en halvmeter snø), til og med nå er jeg både brun og rosa i ansiktet + avflasset nese.... Det blir som oftest mest av de to siste da.

Det er jo meg du snakker om! :)

Hahah, nei det er det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er brent og har fått nesen full av fregner <_<

Satt på Aker brygge med jobben i dag (i jobbsammenheng) i 5 timer i stekende sola, og er helt rød i annsiktet, og på brystet og masse fregner. Så nå venter jeg på at det hærlige flasset kommer :)

Men ellers så er sola veldig fin da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...