Jane Skrevet 4. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2007 :icon_fun: Igjen arrangerer Hundeskolen Østfold: "Hundensdag" i Landeparken i Sarpsborg, søndag 20 mai :icon_fun: Her blir det match show i 2 ringer, både rasehunder og blandingshunder ( desverre for meg som har renraset HVIT boxer må jeg stille i denne utstillingen, men men... ) Det blir kåret : Høyeste hund, tyngste hund, dagens sjarmør, bste kunstner, barn og hund og selvsagt det morsommme DERBY løpet der en og en hund løper på tid. Dette er et uoffisielt stevne som er mest ment som en aktivitesdag for hele familien, men for alle oss med hunder som ikke får være med på utstillinger i regi av NKK er dette gøy for å få en ordentlig bedømmelse av hunden av en dommer. Sara kom på 2 plass for 2 år siden og Klein tok 3 plassen ifjor, så nå går jeg for en rosett som det står nr 1 på Påmelding på stedet mellom kl 11-12.00, og den første konkurransen som er DERBY begynner allerede kl 12.00. Kiosksalg på stedet. Les mere på nettsidene til Hundeskolen Østfold : http://hundeskolenostfold.no/ Håper vi sees, jeg skal jobbe i sekreteriatet og tar imot påmeldinger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 4. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2007 Regner da med at man kan stille med kastrert hund også da?! Hørtes jo morsomt ut da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jane Skrevet 4. Mai 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2007 Regner da med at man kan stille med kastrert hund også da?! Hørtes jo morsomt ut da Jepp, der er det ikke så viktig om at hunden har ballene i orden får å si det sånn, hehe.. Klein fikk som sagt 3 plass ifjor og han har bare 1 balle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 4. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2007 Jeg så ikke på datoen før nå Og jeg henter valpen dagen før eller den dagen, så da går det ikke alikevel. Men hørtes morsomt ut da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jane Skrevet 4. Mai 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2007 Åhh, det var jo synd, men med en valp i huset har du hendene fulle ja :icon_fun: Gratulerer med valp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linniogamy Skrevet 4. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2007 Regner med at jeg kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jane Skrevet 4. Mai 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2007 Regner med at jeg kommer Kjempe moro, var ikke mange spaniels med ifjor i match show så moro om du tar med hele hundefamilien På de siste 2 årene jeg har jobbet i sekreteriatet har det vært påmeldt ca 250 hunder og det er kjempe bra til å være en slik aktivitesdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 5. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2007 :icon_fun: Igjen arrangerer Hundeskolen Østfold: "Hundensdag" i Landeparken i Sarpsborg, søndag 20 mai :icon_fun: Her blir det match show i 2 ringer, både rasehunder og blandingshunder ( desverre for meg som har renraset HVIT boxer må jeg stille i denne utstillingen, men men... ) Det blir kåret : Høyeste hund, tyngste hund, dagens sjarmør, bste kunstner, barn og hund og selvsagt det morsommme DERBY løpet der en og en hund løper på tid. Dette er et uoffisielt stevne som er mest ment som en aktivitesdag for hele familien, men for alle oss med hunder som ikke får være med på utstillinger i regi av NKK er dette gøy for å få en ordentlig bedømmelse av hunden av en dommer. Sara kom på 2 plass for 2 år siden og Klein tok 3 plassen ifjor, så nå går jeg for en rosett som det står nr 1 på Påmelding på stedet mellom kl 11-12.00, og den første konkurransen som er DERBY begynner allerede kl 12.00. Kiosksalg på stedet. Les mere på nettsidene til Hundeskolen Østfold : http://hundeskolenostfold.no/ Håper vi sees, jeg skal jobbe i sekreteriatet og tar imot påmeldinger. Kjempemorsomt tiltak - vi har vært med ett par år vi....... Gammelhunden ble til og med BIS der ett år........ Om vi kommer i år vet jeg ikke, men det er ikke utenkelig at man tar med seg terrierdyret og satser på sjarmprisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 5. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2007 Kjempemorsomt tiltak - vi har vært med ett par år vi....... Gammelhunden ble til og med BIS der ett år........ Om vi kommer i år vet jeg ikke, men det er ikke utenkelig at man tar med seg terrierdyret og satser på sjarmprisen Jasså? Er vi tilbake fra Sverige alt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turnip Skrevet 5. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2007 Ååå så spennende! Jeg kommer hvertfall og tar med pjokken, men ikke no utstilling pga han er jo nedklipt Men gøy å se på og litt for sosialiserings skyld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helenehelgesen Skrevet 5. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2007 Vi kommer nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 5. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2007 Jeg kommer nok med Turbo:D jippi endelig et match show i nærheten:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jane Skrevet 6. Mai 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2007 Så hyggelig at det kommer noen fra Hundesonen, satser på at godværet kommer også Et flott tiltak og arrangement, syns det er så deilig å se blandingshunder og rasehunder om hverandre på samme stevne og på lik linje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 6. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2007 Jasså? Er vi tilbake fra Sverige alt da? Tja..... jeg tror det Vi får se...... kanskje vi tar det på veien hjem... *ler* Landeparken er jo nesten på veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jane Skrevet 13. Mai 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2007 En liten påminnelse siden denne tråden nesten har blitt borte : Nå er det bare 1 uke til vi kjører i gang Hundens dag i Landeparken i Sarpsborg, håper å se så mange av dere som mulig ! :icon_fun: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jane Skrevet 19. Mai 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2007 Må bare hente opp denne tråden igjen, så alle kan se at det er HUNDENSDAG I LANDEPARKEN I MORGEN :icon_fun: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina&Chica Skrevet 19. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2007 Skulle gjerne ha kommet hadde det ikke vært for at Chica skal stilles ut på samme tid i Fredrikstad.. Men kos dere masse dere som skal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helenehelgesen Skrevet 19. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2007 Vi kommer 99% sikkert:P Kommer på utstillingen på Skogstrand I.L (i Fredrikstad) også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 19. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2007 Jeg er blitt kjempedårlig så jeg kommer meg ikke dit desverre:( orker ikke gå ut døra om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jane Skrevet 20. Mai 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2007 Håper vi sees, nå drar ihvertfall jeg :icon_fun: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar