Gå til innhold
Hundesonen.no

Navn


Wanderlust

Recommended Posts

Her er navnene plukket ut fra lista mi, men jeg har ikke peiling, så vil høre hva dere mener. Eller om dere har noen andre navn, så skriv gjerne opp de også :)

Jeg er ute etter et navn som ikke "alle" heter. :)

Astra/Asta

Almira

Akila

Aimeè

Akira

Bailey

Bocca

Baika

Chantel

Candy

Carmen

Demi

Dawn

Denja

Diva/Deeva

Embla

Faith

Freya

Gyda

Hera

Hazel

Huntress

Issey/Issy

Java

Jordan

Kiara

Kyra/kira

Kimba

LaToya

Malexia/Malexa

Pirill

Peach

Rakel

Shakila

Saga

Stella

Solo

Sheila

Sitra/citra

Semira/samira

Samara

Tirill

Toja/Troja

Troika

Ylva

Zitra

Zamantha

Zafir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Bocca best :) kennelen hunkommer fra het kaboka? Bocca blir jo den siste uttalelsen i det kennelnavnet bare i en anne lydform ;)

Jeg liker egentlig Bocca veldig godt, med tanke på at det er en sjokolade, OG at ho er brun :) det du nevner har jeg faktisk ikke tenkt på.

Men så lurer jeg litt, er Bocca hann, tispe, eller både òg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna
Jeg liker egentlig Bocca veldig godt, med tanke på at det er en sjokolade, OG at ho er brun :) det du nevner har jeg faktisk ikke tenkt på.

Men så lurer jeg litt, er Bocca hann, tispe, eller både òg?

Faren til valpene mine heter Bocca, så for meg er det ett hannhund navn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bocca var bra, stemmer på det også, sammen med Troika. Navn som slutter på a synes jeg som oftest høres jentete ut. Bailey derimot synes jeg er hannhund navn, vet ikke hvorfor, men vi vurderte det til vår hannhund, så det er kanksje derfor.. :rolleyes:

Hmm.. dette med navn er vanskelig, bare spør Helene, hun har klart å komme seg ned til tre nå, men ikke noe lenger derfra tror jeg..! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bocca er nok den store favoritten fortsatt.

Men som noen nevnte, Embla, er et navn jeg likte veeeldig godt når jeg kom på det.

Men vi får bare se. Bocca er nok litt lettere å rope. Også er det faktisk en sjokolade, og jeg Eeeelsker sjokkis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bocca er nok den store favoritten fortsatt.

Men som noen nevnte, Embla, er et navn jeg likte veeeldig godt når jeg kom på det.

Men vi får bare se. Bocca er nok litt lettere å rope. Også er det faktisk en sjokolade, og jeg Eeeelsker sjokkis.

Embla da du, det skal jo kanskje nurket i magen min hete :Laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ;) Det er jo så fint da. Men jeg vet ikke helt om det er det letteste å rope.

Men står foreløpig på Bocca nå ja :)

At det er fint er jeg jo heeelt enig i :) Men personlig synes jeg Bocca passer bedre på en hund jeg da.. Også er det liksom litt kjappere og mer sprettent om du skjønner ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det er fint er jeg jo heeelt enig i ;) Men personlig synes jeg Bocca passer bedre på en hund jeg da.. Også er det liksom litt kjappere og mer sprettent om du skjønner :)

Jupp, også er det en sjokolade :);)

hehe. Den må jeg jo bare elske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...