Gå til innhold
Hundesonen.no

Sonens første DSG?


Wanderlust

Recommended Posts

  • Svar 122
  • Created
  • Siste svar

Så utrolig nydelig hun er, skjønner godt at du gleder deg :) Har du bestemt deg for om navnet blir Bocca, eller har det dukket opp noe annet? Hva er forresten planene med henne? Må spørre litt, håper det er greit jeg er nysgjerrig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh misunner deg som har noe slikt å glede deg til!

:)

Har du funnet navn til henne? (Kallenavn altså).

Regner med du gleder deg noe. Håper på å treffe på skjønnheten din en dag (er man en DSG, må man bare være pen...)

Jeg holder en knapp på Bocca, men tror ikke jeg bestemmer meg 100% før jeg får henne i hus...

Er jo ikke umulig du møter henne da. Vi skal vel titte litt rundt, delta på valpeshow, og sosialisering på Nkk bjerke kanskje...

Så fine bilder Monica Hun er nydelig

Takk :P

Så utrolig nydelig hun er, skjønner godt at du gleder deg. Har du bestemt deg for om navnet blir Bocca, eller har det dukket opp noe annet? Hva er forresten planene med henne? Må spørre litt, håper det er greit jeg er nysgjerrig

Greit å være nysgjerrig :P Er det selv til tider(eller hele tiden).

Bocca står høyest, men ikke noe er bestemt 100%

Planen er faktisk å trene lydighet og stille ut. Så håper jeg at jeg får konkurrert litt der. Også har jeg veldig lyst til å prøve i agility, siden dette er noe helt nytt for meg. Men vi får se. Og det hadde hvert morsomt å prøvd litt spor :P

Men må nesten bare se an. LP er nok sikkert. Så får vi se an det andre...

Naw! Grattis Monica!

Takk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :P

Greit å være nysgjerrig :P Er det selv til tider(eller hele tiden).

Bocca står høyest, men ikke noe er bestemt 100%

Planen er faktisk å trene lydighet og stille ut. Så håper jeg at jeg får konkurrert litt der. Også har jeg veldig lyst til å prøve i agility, siden dette er noe helt nytt for meg. Men vi får se. Og det hadde hvert morsomt å prøvd litt spor :)

Men må nesten bare se an. LP er nok sikkert. Så får vi se an det andre...

Høres jo ut som bra planer det! :P DSG er utrolig kule hunder, så håper jeg kan møte henne en gang eller fler. Bocca er forresten et fint og originalt navn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer såå mye med ny valp :P Så skjønn :)

Masse lykke til fremover :P

(Prøvde meg på en banner til deg åsså jeg) :P

Bare lagre den om til 24punkts bilde, så blir det normal str,om du vil ha den :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer såå mye med ny valp :P Så skjønn :)

Masse lykke til fremover :P

(Prøvde meg på en banner til deg åsså jeg) :P

Bare lagre den om til 24punkts bilde, så blir det normal str,om du vil ha den :P

Takk så mye :P

Får se om jeg ikke legger den ut på siden min :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, så nydelig hun er! :) Skjønner godt at du gleder deg. :P

Traff min første DSG for ikke så veldig lenge siden på en agilitytrening, og jeg må si jeg ble positivt overrasket! Kjempetøff hund. Skulle jeg hatt liten hund nå, måtte det blitt en DSG tror jeg. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, så nydelig hun er! :) Skjønner godt at du gleder deg. :P

Traff min første DSG for ikke så veldig lenge siden på en agilitytrening, og jeg må si jeg ble positivt overrasket! Kjempetøff hund. Skulle jeg hatt liten hund nå, måtte det blitt en DSG tror jeg. :P

Jeg tenkte vel før at jeg ikke ville ha en liten hund. Men etter å ha møtt flere, og sett hvor tøffe de er, så måtte jeg tenke litt igjennom det. Så reiste til en oppdretter som har 6 stk. Fikk hilse på alle, alle med ulik personlighet, og noe eget ved dem alle. Første de gjorde når vi kom inn var å krangle om hvem som kunne sitte på fanget (dytta hverandre ned). Der skulle de ha kos selvfølgelig. Og jeg var vel solgt da.

Og nå er det ikke mange dager igjen :P Så idag blir siste turen for å handle inn og gå i banken tenkte jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det bare noen få dager igjen :D

Vi drar til sverige fredag eller lørdag (tror det blir lørdag), drar å hilser på valpen og får snakket litt med oppdretter, og ordne alt som skal ordnes, og tar inn på et hotell regner jeg med. Dagen etter drar vi til oppdretter tidlig og henter valpen, for så å reise hjem :)

Åååå som jeg gleder meg nå. Endelig var det min tur til å få den etterlengtede valpen. Den som jeg har planlagt i så lang tid (kan vel aldri bli for lenge).

Nå kan jeg "rette opp" feilene jeg gjorde med rex, eller hva jeg ikke gjorde. Nå skal vi sosialisere, og miljøtrene mye mer. Og nå blir det tog- og bussturer, og får truffet gjevngamle valper (hvertfall kommende Daisy til Linn).

Og tror dette kan være godt for rex også. Han er flink til å si ifra (ikke alle forstår det, og ypper litt), men han får si ifra, og så tar jeg heller valpen bort. Han skal få ro om han skal ønske det. Og det er jo bare å hoppe opp i en seng eller noe :)

Nå ser jeg frem til lange varme sommerdager, der vi sitter i hagen alle 3. Hundegården blir nok ferdig snart (ja, vi er trege, men vi mangler dør), så rex kan være der og kose seg, mens jeg får trent litt på valpen. Og valpen kan også sitte der om jeg trener med rex i hagen (da får jeg fulgt med hele tiden).

Nå håper jeg dagene går fort (noe de sikkert gjør siden jeg har fri torsdag og fredag).

...Kanskje vi drar innom en dyrebutikk, for å kjøpe et nytt halsbånd eller noe på veien hjem også :) Vi får bare ta det som det kommer. Har skaffet meg to sjåfører så jeg kan bare slappe av og sitte i baksetet med prinsessa mi :D

Her står det kanskje mye meningsløst, men når man gleder seg sånn, så har man lett for å bare prate(skrive) i vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...