Gå til innhold
Hundesonen.no

Lite valpetreff?

-Vilde-

Recommended Posts

Takk for hyggelig treff i dag, moro å treffe alle sammen :) Selv om jeg bare ble "litt" mer valpesyk enn jeg allerede er... Så mange skjønne og herlige valper!

Bilder kommer her og på hjemmesiden i kveld :hyper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 165
  • Created
  • Siste svar

Legger ut bildene her etter jobb i kveld. Da min hjemmeside ikke er oppe og går... :) *Hmf*

Fint og sette "ansikt" på noen av dem som er her inne :poke: Takk for ett hyggelig lite treff.

Jeg som var kledd for sommervær. (Det var soool i drammen :) Og er det fortsatt forresten.. :hyper:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, takk for koselig treff. Kjekt å treffe dere og de herlige valpene (og Orry <3)

Bilder kommer på hjemmesiden min også i løpet av kvelden, og har da noen bilder av mennesker også, så dere får si ifra om dere ikke vil ha dem på nettet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Just me!!

Tok noen, håper det var greit. :)

Tekla.

Sonen-treff28.jpg

Tekla og Bono (?)

Sonen-treff28-1.jpg

Tekla taper, hihi.

Sonen-treff28-2.jpg

Tollerne og Bocca.

Sonen-treff28-3.jpg

Whiskey, Tekla og Bocca.

Sonen-treff28-4.jpg

Tøffe Bocca.

Sonen-treff28-5.jpg

Valpemørje.

Sonen-treff28-6.jpg

Søte paret! :hyper:

Sonen-treff28-7.jpg

Greit jeg legger ut bildene på dyrenett også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok noen, håper det var greit. :)

Tekla og Bono (?)

Stemmer :poke:

Søte paret! :)

Sonen-treff28-7.jpg

Greit jeg legger ut bildene på dyrenett også?

Haha, lekkert.

Helt greit for meg at du legger dem ut. :)

EDIT: Da ligger det bilder i galleriet på min side også. :hyper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer noen bilder fra meg, resten ligger på hjemmesiden :hyper:

Den store "valpen":

trefforry.jpg

Flotte, flotte Whisky :) Blir jo bare enda mer valpesyk og pinscherfrelst nå:

treffwhisky.jpg

Valpemørje:

treffvalper.jpg

Hoppla!

trefflek.jpg

Tollerkrig:

trefftollerlek2.jpg

Stilig Teklatryne:

trefftollerlek3.jpg

Resten ligger som sagt på hjemmesiden :poke: Tusen takk for koselig treff, kjempehyggelig å treffe dere alle sammen! Håper det kan gjentas!

Edit:

Måtte bare låne et bilde av deg Helene, håper det går bra!

Img_3039.jpg

Sjekk det sure steinansiktet selv om Orry faktisk går knallbra :Laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit:

Måtte bare låne et bilde av deg Helene, håper det går bra!

Img_3039.jpg

Sjekk det sure steinansiktet selv om Orry faktisk går knallbra :Laugh:

Helt i orden. :) Steinansiktet kan kanskje forklares med at det ikke akkurat var førte gang du henta han? :Laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt i orden. :ahappy: Steinansiktet kan kanskje forklares med at det ikke akkurat var førte gang du henta han? :Laugh:

Tror det ligger noe i det ja <_< *knis* Men hva søren er vitsen med å gå rundt og rundt der med en løpetispe da? :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei alle sammen, og takk for sist! Jeg fikk aldri fingern ut jeg visst, så jeg fikk aldri tatt noen bilder.. Levde for mye i nuet..! =) hehe

Bono var ihvertfall helt utslitt da vi kom hjem, eller forsåvidt også på bussen hjem. Men da vi kom hjem var han så i koma at jeg fant ut at jeg kunne benytte meg av sjansen til å stikke en tur og handle. Så da var han alene hjemme for første gang. Og det gikk helt supert. Han titta på meg da jeg kom hjem, og lurte på om det var noe siden jeg så på ham..! :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei alle sammen, og takk for sist! Jeg fikk aldri fingern ut jeg visst, så jeg fikk aldri tatt noen bilder.. Levde for mye i nuet..! =) hehe

Bono var ihvertfall helt utslitt da vi kom hjem, eller forsåvidt også på bussen hjem. Men da vi kom hjem var han så i koma at jeg fant ut at jeg kunne benytte meg av sjansen til å stikke en tur og handle. Så da var han alene hjemme for første gang. Og det gikk helt supert. Han titta på meg da jeg kom hjem, og lurte på om det var noe siden jeg så på ham..! :ahappy:

Nei, så flott! Flinke gutten, det. :ahappy:

Gleder meg til bildene dine også, Linn. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink :ahappy: Lønner seg å benytte seg av sånne øyeblikk til litt trening ja!

Gleder meg til å se flere bilder :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Fordommene mine sier "vokst opp på landet uten mye rammer eller struktur, og heller ikke mye sosialisering og miljøtrening". Det trenger ikke å være riktig, men hvis det er tilfelle kan det ta ganske lang tid å venne seg til et nytt sted, nye folk og nye rutiner. Jeg ville startet med en fysioterapeut for å utelukke muskulære problemer, og så bare gitt det tid. En måned er ikke lenge å omstille seg på for en voksen hund. Prøv heller å aktivisere med lydighetsøvelser, triks, lek og søk. Hva skjer hvis du har ham løs og bare går? Går dere på samme sted, har du evt. mulighet til å prøve ulike områder? Ikke ofte jeg anbefaler ballkasting, men hvordan er han der?  
    • Han er en omplasseringshund som jeg tok over for en måned siden. Har tidligere bodd hos oppdretter på landet - hvor han har løpt i timesvis rundt i fjellene og på heiene. Det er ikke det fysiske det står på. Problemet nå er at jeg ikke får gitt han det han egentlig trenger. Jeg er selv ute og løper mye - og skulle gjerne hatt ham med. Men med en gang jeg begynner å løpe begynner han å "krype" og legger seg nesten umiddelbart ned.  Det er som om han blir redd når min fart blir stor...Eller at frekvensen på skrittene mine blir høyere enn vanlig gange. Har prøvd både med sele og ha han løs.  Ingen forskjell.  Har også prøvd å sette han i hanefot med en annen hund for å skape tryggere ramme og kanskje mer motivasjon - men ingen forskjell. Må være eneste engelske setter i Norge som ikke liker å løpe.... 😆
    • Yoshi fylte 3 år den 31. august og har begynt å bli voksen selv i hode. Siden sist har vi: Deltatt i og vunnet endel blåbær, til og med 2 cuper. Også plassert seg i åpen hopp. Kommet igjennom mer enn en offisiel hopp bane, og faktisk kommet på en 3. plass. Konkurrert hos søta bror, de hadde vist merkelig slalåm så Yoshi skjønte ikke hvordan den skulle passeres 😆 Vært på japaner spesialen og fått exc og ck (mye bedre en den gule i fjor). Begynt surfetrening
    • Er det tatt røntgenbilder? Er dette et nytt problem, har det oppstått plutselig, eller gradvis? Hvor mye tur får han til daglig? Hvor langt/lenge går dere? Går dere på samme sted hver dag, eller ulike steder?  Bruker dere alltid sele?  Det er slett ingen selvfølge at det ikke er noe fysisk galt selv om veterinær ikke finner noe. Jeg ville vurdert å få en hundefysio til å undersøke grundig.  Ellers avhenger det veldig av svarene på spørsmålene over. Det kan ha med ubehagelige opplevelser å gjøre, det kan være utstyret du bruker, det kan være fysisk ubehag eller noe i området han reagerer på. 
    • 4 år gammel engelsk setter vil tidvis ikke gå på tur... Selv i svært sakte gå-tempo kan han finne på å sette seg ned midt i turløypa og setter frembeina i bakken demonstrativt. Hvis jeg kobler han løs og begynner å gå - dilter han til slutt etter på god avstand. Når han setter seg ned og jeg ber han komme, kommer han tuslende saaakte med bøyd hode. Så kan vi kanskje gå 100m i svært sakte tempo før det samme skjer igjen... Det pussige er at andre dager kan han ligge i selen og dra 2t på tur uten problemer. Akkurat som hodet er skrudd på den ene dagen, og ikke den andre. Han er undersøkt av veterinær og det er ikke noe galt fysiologisk. Så problemet sitter nok i toppetasjen... Noen som har vært borti noe liknende?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...