Gå til innhold
Hundesonen.no

Lite valpetreff?

-Vilde-

Recommended Posts

• Svar 165
  • Created
  • Siste svar
  • 3 weeks later...
Guest Just me!!
Hvem kan møte meg om jeg kommer? Et sted jeg VET hvor er :rolleyes:

Oslo S? De fleste skal møtes der tror jeg.

Jeg drar med meg Ulrikke, vi gleder oss. :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste gjennom tråden her nå, og vi ble enige m å prøve å være i frognerparken ca. kl 10. Da tror jeg vi sier senest 09.20 på Oslo S.

Hvordan passer det med togene til folk?

Altså, oppmøte kl 10 på hundejordet i frognerparken, og for de som vil ta følge opp til frognerparken og ikke helt vet hvor det er, så møter jeg på Oslo S kl 09.20, så tar vi følge opp med t-banen til Majorstua og går derfra.

Håper det fortsatt er mange som kommer da! ! :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner ut i løpet av morradagen om jeg kommer eller ikke. Men et spm til :icon_confused:

Når vi er ferdig der, er det noen som skal tilbake til Oslo S da? For jeg hater å gå i Oslo alene, og bare roter meg bort. ;) Går så ofte tok hos meg, så det skal ikke bli noe problem for meg tror jeg.

EDIT: hvor på Oslo S møtes folket? et sted som er lett å finne helst... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg som en ensom ulv her jeg, som skal tasse opp til Frognerparken alene :icon_confused: Meeeen har vel egentlig ikke noe å klage på, med tanke på at jeg bare har ti minutter gangvei :rolleyes: Satser på at jeg ser dere der, burde ikke være så vanskelig å unngå!

Gleder meg, og håper på bra vær ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

09:20 Hanne Marit? Trenger vi 40min?? :icon_confused:

Tenkte jeg skulle ta bussen som er inne 09:30-09:40, men jeg finner ikke fram aleine asså! ;)

Hva om vi møtes utenfor Østbanehallen, ved tigeren der? Er det som er planen for folka fra det andre forumet, men der mente folk det holdt å møtes ca. 09:45? Er vi helt lost nå? Hihi.

Jeg skal forresten også ned til Oslo S (eller bussterminalen, da) etterpå.. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

09:20 Hanne Marit? Trenger vi 40min?? :icon_confused:

Tenkte jeg skulle ta bussen som er inne 09:30-09:40, men jeg finner ikke fram aleine asså! ;)

Hva om vi møtes utenfor Østbanehallen, ved tigeren der? Er det som er planen for folka fra det andre forumet, men der mente folk det holdt å møtes ca. 09:45? Er vi helt lost nå? Hihi.

Jeg skal forresten også ned til Oslo S (eller bussterminalen, da) etterpå.. =)

Hvor mange blir det fra den andre forumet? Og valper alle sammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

09:20 Hanne Marit? Trenger vi 40min?? :)

Nei, absolutt ikke! ;) Skjønner ikke hva jeg mente her :) , tror jeg tenkte 20 på, og dermed skrev det, men jeg mente jo selvfølgelig 09.40! ! Tøysemeg altså, kan ikke klokka jeg visst...! :D

Beklager alle sammen, vi trenger kun ca et kvarter opp til Frogerparken, men greit å ha litt god tid synes jeg, i tilfelle ikke alle kommer med en gang. Men 20 minutter skal vel holde. Og om vi er i Frognerparken fem over ti så spiller det vel ikke så alt for stor rolle.. De som venter der har jo en fin park å vente i..!

Tenkte kanskje å møtes inne på oslo S, fordi alle som kommer med tog kommer dit, og i og med at vi skal ta t-banen videre, så er jo det enklest. Så ¨sånn ca. under tidstavlen tror jeg alle klarer å finne.. =)

Så da, oppsummering: 9.40 på Oslo S, under tidstavlen! Alle enige? Har vel ingen grove feil nå, Helene? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, absolutt ikke! :D Skjønner ikke hva jeg mente her :) , tror jeg tenkte 20 på, og dermed skrev det, men jeg mente jo selvfølgelig 09.40! ! Tøysemeg altså, kan ikke klokka jeg visst...! :)

Beklager alle sammen, vi trenger kun ca et kvarter opp til Frogerparken, men greit å ha litt god tid synes jeg, i tilfelle ikke alle kommer med en gang. Men 20 minutter skal vel holde. Og om vi er i Frognerparken fem over ti så spiller det vel ikke så alt for stor rolle.. De som venter der har jo en fin park å vente i..!

Tenkte kanskje å møtes inne på oslo S, fordi alle som kommer med tog kommer dit, og i og med at vi skal ta t-banen videre, så er jo det enklest. Så ¨sånn ca. under tidstavlen tror jeg alle klarer å finne.. =)

Så da, oppsummering: 9.40 på Oslo S, under tidstavlen! Alle enige? Har vel ingen grove feil nå, Helene? :rolleyes:

Hihi, nei nå ser det bra ut. Da sier jeg ifra på andre fora også, så alle møtes under tidstavlen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg som en ensom ulv her jeg, som skal tasse opp til Frognerparken alene :D Meeeen har vel egentlig ikke noe å klage på, med tanke på at jeg bare har ti minutter gangvei :rolleyes: Satser på at jeg ser dere der, burde ikke være så vanskelig å unngå!

Gleder meg, og håper på bra vær :)

Da møtes vi i bånn av frognerparken og går sammen opp Anette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da møtes vi i bånn av frognerparken og går sammen opp Anette :)

Den er god :) Du kan jo bare ringe når du er der, så leter vi dere opp ganske fort. Rettere sagt: jeg leter dere opp, Orry er ikke helt god på sånt :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Orry kan bli festlig på treffet :rolleyes: Men da gidder han kanskje i det minste å leke litt, fremfor å tasse rundt, hilse litt, og lage rynketryne og fnyse av fjollete valper (i hans øyne altså, jeg kommer antakelig til å trille av valpesykhet). Dyret har nemlig hatt noen veldig rolige dager fordi jeg har jobbet, og jeg merket på kveldsturen i dag at han er full av innestengt energi. Spanielbombe på vei! :) Med mindre han plutselig finner ut at han er trøtt likevel selvfølgelig, hehe.

Vi håper på oppholdsvær, og gleder oss til å treffe dere alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
    • Jeg har jo vært inne på tanken, særlig nå i perioden jeg ikke fikk lekt med han. Men i utgangspunktet bør det være mer enn nok. I tillegg til korte lufteturer er han en time i skogen ila formiddagen, og får en økt eller to med spor/lydighet/felt/rundering ila ettermiddagen/kvelden. Jeg har sluttet med all trening inne fordi det tydelig bygger stress, men han bør ikke være understimulert totalt sett. Mellom øktene får han også mye ro og søvn
    • Du har en ganske aktiv hunderase, hvor mye aktivitet får han i løpet av en dag? Selv om han ikke har kunnet leke har han vel fått både tur og aktivitet, håper jeg? Hodearbeid, søk, triksetrening? Jeg ville lagt mer arbeid i ro og trygghet rundt måltider, og ro- og hodetrening etter trening og hundemøter og andre stressede situasjoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...