Gå til innhold
Hundesonen.no

Jakker


Henriette

Recommended Posts

Er på utkikk etter en ny jakke, som både ser fin ut og som kan brukes.

HAr sett på bergans Stryn og en til, me føler ikke jeg vil legge ut 3000 for en jakke.

Noen som vet om noen fine jakker som ikke er så dyre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha en god og billig jakke så ikke sats på Bergans, der betaler du mye for merket. Stormberg er veldig gode jakker, ikke er de så dyre heller. Halti har også veldig gode jakker, men er litt usikker på hva de ligger på for tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en Bergans tilhenger... Jeg har prøvd mange forskjellige merker, men ingenting slår Bergans når det gjelder både komfort og holdbarhet. De puster, de tåler godt en regnskyll eller tre, de tåler vask etter vask uten å bli mindre vannavstøtende (noe ikke alle andre gjør) og designet er også bra synes jeg. Dessuten har de fleste Bergans produktene 5 års garanti.

Jeg har vært fornøyd med alle mine Bergans kjøp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en bergans jakke som jeg betalte 1500 kr for. Kjempegod. Det er ikke den smale modellen men en mer "posete" modell som man har plass til en god del under. Og den er 100% vanntett :icon_confused: Jeg er kjempefornøyd. Så har den suupre sidelommer som er perfekt egnet til hundegodis.

170307_067.jpg

slik ser den ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer an på hvilke modell du skal ha. Den modellen som var så moderne i vinter (vet ikke navnet på dem) de med verdenskartet over jakken. De ligger på en 3000-3500 kr.

Men de ligger vel vanligvis på en 1500-2000 kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg Gappayvest/jakke.. Er SÅ lei av å aldri ha plass til alle lekene, godbitene..

Det har jeg, veldig greit! Ser de selger de på canis nå. Jeg bestilte min fra Polen (tror jeg det var). Det tok 3 måneder før jeg fikk den.

Vestene er veldig store i størrelsen. Jeg har XS og har plass til endel klær under :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også veldig fornøyd med min Bergans jakke. :D Den er utrolig holdbar og veldig behagelig å gå med! Det eneste negative med min er fargen, som er ganske upraktisk når man har en kanin-hund.. :D Men jakken er vind- og vanntett og puster! Brukte min på Rafting i sommer, og holdt meg med den og en ulltrøye veldig god og varm.

Denne jakken er av den smale modellen, blå og brun.. :D Den er et av de mest brukte plaggene jeg har, og er absolutt verdt prisen. I tillegg er det stadig tilbud på disse jakkene mange steder.

mariazira.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også veldig fornøyd med min Bergans jakke. :D Den er utrolig holdbar og veldig behagelig å gå med! Det eneste negative med min er fargen, som er ganske upraktisk når man har en kanin-hund.. :D Men jakken er vind- og vanntett og puster! Brukte min på Rafting i sommer, og holdt meg med den og en ulltrøye veldig god og varm.

Denne jakken er av den smale modellen, blå og brun.. :D Den er et av de mest brukte plaggene jeg har, og er absolutt verdt prisen. I tillegg er det stadig tilbud på disse jakkene mange steder.

mariazira.jpg

Vet du ca pris på den jakken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betalte rundt 1000 NOK for to Gappay vester. Bestilte de fra England, men betalte ikke noe toll på de for det.

Link

Pet and Play selger Bendes versjon av treningsvest. Link. Prisen på den er i overkanten av 600 kr. Så de ligger under de fleste jakker kjøpt i sportsbutikker, og har masse flotte lommer til utstyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...