Gå til innhold
Hundesonen.no

En liten Pinscher gutt...

Eva-Kihla

Recommended Posts

Skrevet

Herregud,føles ut som om jeg har venta nå i en evighet!

Har venta i litt over 1 månd nå,men nå er det ikke lenge igjenn!

Skal kjøre til Sverige torsdag overnatte så ta med lille gullet hjem fredag... :ahappy::D

Hans navn i stamboken er Sergeant Salute. Men skal hete Whisky.

Ett par bilder:

s1vp8.jpg

s13ag5.jpg

s14ni3.jpg

s15wa6.jpg

:P

Skrevet

Glemmer aldri den lange ventetiden da vi ventet på Peico, men det er verdt det.

ventet fra før han ble født...

Hva slags Pincher er dette?

De var sjarmerende, men kjenner ikke rasen.

kjempe lykke til!

Skrevet

Vanlig mellom pinscher. Kan lese om dem på www.123hjemmeside.dk/evaogcado/3457887

Ja,er helt klart verdt ventetiden.. :icon_confused: Men skulle helst hatt han her i går :whistle: hehe...

Når begynte dere med sosialisering?

Skrevet
Vanlig mellom pinscher. Kan lese om dem på www.123hjemmeside.dk/evaogcado/3457887

Ja,er helt klart verdt ventetiden.. :icon_confused: Men skulle helst hatt han her i går :whistle: hehe...

Når begynte dere med sosialisering?

Kjenner bare dvergpincheren, men skal lese mer om denne.

Var en artig hund!

Vi startet med en gang med sosialisering.

Hentet han med toget, så ble med en gang.

Da vi kom hjem var vi på en liten tur ut, hvor han hilste på to unger, samt katten vår.

Han var vel bare 3 dager hos oss før han ble med på bytur i ryggsekken.

Så treffer vi hunder i gata her, kjører litt bil, besøker folk og han var på sin første overnatting i matfar sin lastebil 16 uker.

Gått kjempe fint!

Vi har hjemmeside, http://pic7.piczo.com/firbentevenner/?g=1

Du kan jo ta en titt om du lyster!

Er bare å spørre om noe, om du vil!

Kjempe lykke til!

Skrevet

Å herledussen noe så søtt :icon_confused:

Det er ikke sunt å se på sånne bilder for sånne som meg som ikke skal ha valp på en stund.. *sukk* :whistle:

Skrevet

Merker jeg blir litt misunnelig her nå :icon_redface: Gratulerer med valp!

Vurderer pinscher som rase når jeg skal ha neste hund, så om du har noen erfaringer å komme med etter hvert tas de i mot med stor takk :) Lykke til i hvert fall!

Skrevet

Dro til Sverige torsdag og kom hjem i går.

Han og Tequila har sov i samme seng i går natt.. :icon_redface:

Noen bilder:

Han dytta snuta inn i eksoanlegget,så litt svart over snuta... Hehe

p1030050hd5.jpg

Sovnet i bilen på veien hjem

p1030034ne4.jpg

Skal ta flere etterpå :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• @Carro92 kan kanskje tipse om noen? Jeg kommer ikke på noen akkurat nå, men har jo møtt noen i tiden jeg var aktiv i hundesport, så mulig det dukker opp noen navn etterhvert.
    • Hei!  Noen som har erfaring med oppdrettere av Whippet på Østlandet som avler robuste og stødige valper? Som har mye (eller mest) fokus på mentalitet, gemytt og personlighet? (Som kanskje ikke bare lar deg velge den valpen du selv vil, men som prøver å matche personligheter?) Eller er ikke dette vanlig blant whippet?   Spør fordi vi er et hjem med barn, og ikke planlegger utstilling.    På forhånd takk for svar😊 
    • Det er nok en helt normal valp dere har. Det er mye arbeid og tålmodighet, og faser man må gjennom, rett og slett.
    • Vi har møttes ute å gått sammen på litt avstand før de har fått lov til å være løse og leke sammen. Han er ikke spesielt interessert i andre hunder. kan legge til at han er en hun med litt lite tegn. Går fra null til hundre. Han kan ligge å sove og Bergan våkner er det første han gjør å bite, og da voldsomt og ikke kose biting. Vi har ofte skjønt at dette er et tegn på at han må på do og prøver å ta han ut før dette skjer. Vi prøver også å få lagt han, avledet han før han blir overtrøtt, med noe varierende hell. Som sagt går han fra 0-100 når det først starter. vi har vært hos dyrlege og utelukket at det er noe galt. 
    • Når dere er med andre valper, har dere gått litt tur sammen først uten å hilse, eller bare sluppet de sammen for lek? Det er ofte litt voldsomt for dem, og bedre om de får bli vant til hverandre på trygg avstand og tid til å lese hverandre først, før de leker.  Ellers er det nok bare å være konsekvent og holde ut, siden tannfellingen knapt har startet.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...