Eva-Kihla Skrevet 23. April 2007 Rapporter Skrevet 23. April 2007 Herregud,føles ut som om jeg har venta nå i en evighet! Har venta i litt over 1 månd nå,men nå er det ikke lenge igjenn! Skal kjøre til Sverige torsdag overnatte så ta med lille gullet hjem fredag... Hans navn i stamboken er Sergeant Salute. Men skal hete Whisky. Ett par bilder:
ellish Skrevet 23. April 2007 Rapporter Skrevet 23. April 2007 Du er så heldig! Lykke til på turen da! Håper på å få se masse bilder når du kommer hjem!
netteliten Skrevet 23. April 2007 Rapporter Skrevet 23. April 2007 Glemmer aldri den lange ventetiden da vi ventet på Peico, men det er verdt det. ventet fra før han ble født... Hva slags Pincher er dette? De var sjarmerende, men kjenner ikke rasen. kjempe lykke til!
Eva-Kihla Skrevet 24. April 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 24. April 2007 Vanlig mellom pinscher. Kan lese om dem på www.123hjemmeside.dk/evaogcado/3457887 Ja,er helt klart verdt ventetiden.. Men skulle helst hatt han her i går hehe... Når begynte dere med sosialisering?
netteliten Skrevet 24. April 2007 Rapporter Skrevet 24. April 2007 Vanlig mellom pinscher. Kan lese om dem på www.123hjemmeside.dk/evaogcado/3457887 Ja,er helt klart verdt ventetiden.. Men skulle helst hatt han her i går hehe... Når begynte dere med sosialisering? Kjenner bare dvergpincheren, men skal lese mer om denne. Var en artig hund! Vi startet med en gang med sosialisering. Hentet han med toget, så ble med en gang. Da vi kom hjem var vi på en liten tur ut, hvor han hilste på to unger, samt katten vår. Han var vel bare 3 dager hos oss før han ble med på bytur i ryggsekken. Så treffer vi hunder i gata her, kjører litt bil, besøker folk og han var på sin første overnatting i matfar sin lastebil 16 uker. Gått kjempe fint! Vi har hjemmeside, http://pic7.piczo.com/firbentevenner/?g=1 Du kan jo ta en titt om du lyster! Er bare å spørre om noe, om du vil! Kjempe lykke til!
softis Skrevet 24. April 2007 Rapporter Skrevet 24. April 2007 Å herledussen noe så søtt Det er ikke sunt å se på sånne bilder for sånne som meg som ikke skal ha valp på en stund.. *sukk*
Eva-Kihla Skrevet 25. April 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 25. April 2007 Noen bilder til.. Bare en dag igjenn nå..
netteliten Skrevet 28. April 2007 Rapporter Skrevet 28. April 2007 Mimrer litt da jeg fikk mail fra oppdretter. Og misunner deg litt spenningen du sitter med. De var jo helt utrolig sjarmerende, vakre furer i ansiktet!
softis Skrevet 28. April 2007 Rapporter Skrevet 28. April 2007 *gåsehud* Ser ikke noe nydeligere enn disse små nydelige pincherene Gratulerer med valp!
Peers Skrevet 28. April 2007 Rapporter Skrevet 28. April 2007 Merker jeg blir litt misunnelig her nå Gratulerer med valp! Vurderer pinscher som rase når jeg skal ha neste hund, så om du har noen erfaringer å komme med etter hvert tas de i mot med stor takk Lykke til i hvert fall!
Eva-Kihla Skrevet 28. April 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 28. April 2007 Dro til Sverige torsdag og kom hjem i går. Han og Tequila har sov i samme seng i går natt.. Noen bilder: Han dytta snuta inn i eksoanlegget,så litt svart over snuta... Hehe Sovnet i bilen på veien hjem Skal ta flere etterpå
Turnip Skrevet 28. April 2007 Rapporter Skrevet 28. April 2007 Er ikke lite misunnelig her nå Blir så valpesyk, skikkelig nydelig var han. Dere vil få masse morro sammen.
Eva-Kihla Skrevet 28. April 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 28. April 2007 Kommer til å få masse morro sammen ja Tequila og Whisky slapper av:
netteliten Skrevet 28. April 2007 Rapporter Skrevet 28. April 2007 NYYYDELIG! hvor stor er Pincheren? Den lille lignet litt på Peico som valp, samme fargene i pelsen. Så søøøte de er sammen! GRATIS!
Eva-Kihla Skrevet 29. April 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 29. April 2007 Ja,dem er så skjønne Mkh 45-50 cm Vekt 13-18 kg
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar