Gå til innhold
Hundesonen.no

Snow'n ice's Shakira ''Zelda''

puddellover

Recommended Posts

Skrevet

:P Har liksom aldri lagd en tråd til Zelda så nå var det på tide!

Dette er min vesle blå dverg,som vi trodde ble en sølv mellompuddel :closedeyes:

Men hun er mye søtere enn en sølvis :twitch:

Hun har futt i rompa og følger etter meg overalt! (da mener jeg overalt!) Innpå do for å sitte på fanget mitt(lalalalalala :P ),Foran dataen for å sove,henger på meg som en klegg..men det gjør meg ingenting :P

Vi sykler sammen (øøøh..hun sitter på fanget mitt og jeg sykler)

IMG_3065.jpg

IMG_3071.jpg

IMG_3064.jpg

Ulldotten min :P

IMG_3068.jpg

Den som kjemper..

IMG_3062.jpg

IMG_3052.jpg

IMG_3049.jpg

..Vinner ^^,

IMG_3057.jpg

IMG_3053.jpg

LOOK IN MY EYES,LOOK IN MY EYES..DO YOU FEEL DISSY?

IMG_3050.jpg

IMG_3051.jpg

Favorittstedet :P

IMG_3037-1.jpg

IMG_3048.jpg

IMG_3047.jpg

IMG_3045.jpg

IMG_3044.jpg

IMG_3034.jpg

IMG_3033.jpg

IMG_3032.jpg

Våryr Puddel :P

IMG_2053.jpg

Søta mi :P

IMG_2496.jpg

Hah,vil jeg ha noe med deg å gjøre?? :glare:

IMG_2393.jpg

Øhh..jaH!^^

• 3 weeks later...
Guest Just me!!
Skrevet

Hun er go'! Fineste mellompuddelen :D

Hvordan er hun å trene? Lettlært? :D

• 2 weeks later...
Skrevet

IMG_3463.jpg

Sure tante sofie prøver seg som tøffing :roll:

IMG_3473.jpg

IMG_3471.jpg

Tøff,jeg ..ja! :closedeyes:

IMG_3461.jpg

Sofie lurer på hvordan kameraet lukter ;D

IMG_3467.jpg

Altså,capsen er ikke så kul når du ikke kan se !

IMG_3469.jpg

Jeg vil ha av capsen-NÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
    • Da ville jeg jo ha byttet madrass, men kanskje ventet til du har fått litt mer kontroll på problemet. Det er veldig mange ting som spiller inn her. Aktivitetsnivå og hverdagslydighet generelt, får hundene det de trenger av aktivisering og trening, har de grunnleggende hverdagslydighet inne, osv.  Når de har lært seg at det hjelper å begynne å bjeffe midt på natten er det nok en større jobb å snu det, men ikke umulig. En mulig måte å trene de til å sove et annet sted er å legge en madrass i nærheten der og sove i samme rommet, men adskilt med grinder. Det forutsetter først at de er trygge og slapper av i sengene sine i utgangspunktet. Dette krever masse trening av hundene både sammen og hver for seg. Det er vanskelig å gi veldig spesifikk hjelp uten å ha sett hundene. Det kan være du har nytte av å få hjelp av en hundetrener/adferdskonsulent for å legge en plan. Hvis du ikke vet om noen du kjenner og stoler på kan du lete her: https://atferdskonsulenter.no/finn-konsulent/hund
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...