Gå til innhold
Hundesonen.no

Bulldogen Elling

Bully the Kid

Recommended Posts

Der er jo pene minibullen jo. :)

Fortsatt minibulle,men han veier nå 35 kilo :closedeyes:

på 4,5 uke har han da lagt på seg 5 kilo...og er fortsatt tynn...

Ikke rart jeg syns han lignet en pose kyllingbein de første dagene jeg hadde han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Tilbakestående" du liksom... Fy, slem eier! :)

Jeg kan nærmest høre "flappelydene" når han rister seg - med de store deilige og saftig våte leppene...

Kjempesøt!

Susanne

Kan du se for deg sikkelet oppover veggene også? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Lillegutt begynner så smått å legge ut :)

Han er fortsatt tynn,men ikke sykelig mager lengre.

På 6 og en halv uke har han lagt på seg 6 kilo...og blir finere for hver dag som går :Laugh:

1 kilo opp i uka, siden jeg overtok ham.

http://i75.photobucket.com/albums/i302/banditten/elling1.jpg

http://i75.photobucket.com/albums/i302/banditten/elling.jpg

Fiiine lillegutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Så ekstremt vakker!

Elsker de som er brindle farget (for det er vell det han er??)!

Er helt sjukt forelska i sånne kraftige hunder som Am. Bulldog, Boxer og Staffe! :P

Han er hvit og brindle ja :whistle:

Han begynner å få fin fasong også...og veier nå 39 kilo.

Han blir ingen stor Bulldog, men med riktig trening fra nå til han blir voksen vil jeg tro han kan bli en kraftig liten plugg :Laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Valpene har blitt store! Vil gjerne se oppdaterte bilder av resten av valpegjengen også 😍 Julehilsen fra Pod (8 mnd), Ild (1 år) og Floss (7 år).
    • Hei. Ble så glad da jeg fant denne siden. Jeg er over gjennomsnittet interessert i hunder, og liker å lese om alle raser.  Har hatt flere hunder selv, men er nå delvis pensjonist, og ønsker ikke heltidsansvar for en hund. Samtidig kan jeg ikke tenke meg et liv uten hund, så store perioder av året har vi hund boende hos oss. Det finnes dessverre mange useriøse hundepassere der ute, så jeg oppfordrer hundeiere til å sjekke nøyde, be om referanser og avtale prøvepass, dersom ukjente skal passe hunden.    Ønsker alle på to- og fire ben en hyggelig og fredelig jul, og alt godt for det nye året. ❤️
    • Ja, hvorfor ikke? Bare å møte rasen og se om du liker egenskapene deres ☺️ Det ble plutselig ikke like moro å ta oppstillingsbilde hver måned når han ikke gikk igjennom slike store forandringer 😂 Så det falt litt fra.    Vi har fullført agilitykurset og Tempo var så flink ☺️ Vi gleder oss til å fortsette treningen på nyåret da vi skal på agility handling kurs. Ellers trener vi litt rally lydighet, og der har han også vært flink, gått baner hvor jeg har hatt han løs også med andre hunder på banen. Så flink ☺️  Nå har vi tatt juleferie og ønsker alle en god jul 🎅🎄  
    • Koselig oppdatering og så mange fine bilder 😍
    • Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...