Gå til innhold
Hundesonen.no

Forbannede Cane oppdretter


alucinor

Recommended Posts

Jeg tør utmerket å stå for det jeg sier/skriver. Og, dersom dere hadde fulgt litt med så var Lotta etter meg ganske tidlig, derfor mitt utbrudd på hundediskusjoner.

Lotta har hele tiden vist en holdning ovenfor meg som jeg liker dårlig. Hun kommenterer stadig min seriøsitet - dette har hun gjort i flere innlegg.

Jeg har ingen anger elle rkommer noen gang til å be Lotta om unnskyldning, for hennes holdning ovenfor meg, den liker jeg dårlig og det var hun som kastet første stein ...

Dere får mene hva dere vil. Jeg synes fortsatt det er useriøst å ville avle på en hund med kraftig hjertelidelse som kan risikere dø under drektigheten eller valpingen, og som kan gi disse hjertefeilene videre til andre.

Og til Lotta: Du vet INGEN ting som gir deg rett til å uttale deg om meg og mitt oppdrett og tanker bak oppdrett. Du har stemplet meg som useriøs fordi jeg er eier av to raser du ikke liker, spesielt da den ene - Canen. Du vet helle ingen ting om jeg pratet med oppdretter av Diva før jeg kjøpte henne. Men, det er desverre slik, at sier ikke oppdretter noe om sykdommer, så vet man ingen ting før man i ettertid får undersøkt det. Og, på det tidspunkt jeg kjøpte Diva, så var ikke moren undersøkt av hjertespesialist enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Etter å ha lest tråden på hundediskusjoner ser jeg i hvert fall hvem som er ikke har forlatt trassalderen. Tråden sier vel det meste om personen som startet den? :rolleyes: Ser klart hvem som sitter inne med kunnskap og hvem som bare er misunnelig. Nei, voks opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass
Dere får mene hva dere vil. Jeg synes fortsatt det er useriøst å ville avle på en hund med kraftig hjertelidelse som kan risikere dø under drektigheten eller valpingen, og som kan gi disse hjertefeilene videre til andre.

Dette er det vel ingen som på noe som helst tidspunkt har vært, eller vil være uenige i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trodde dette var et forum som en kunne bruke for aa diskutere hundehold etc!! Saa feil kan man ta! Holder ikke med noen av de to som er i oerene paa hverandre her, men er fryktelig skuffet over aa konstantere at hundemiljoet i Norge er blitt en type av "Big Business" og det gjelder aa forsvare "sin" rase og sitt territotium. Snakk om aa "pisse i sitt eget revir" Lavmaal maa jeg si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...