Ingvild Skrevet 15. April 2007 Rapporter Share Skrevet 15. April 2007 Er det farlig for hunder å spise sigaretter? Jeg er usikker på hvor mange hun har fått i seg, det er ikke snakk om en hel pakke, bare et par-tre stykker kanskje. Det er ikke lett å være labrador og tro at alt er mat og smaker godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bitteliten Skrevet 15. April 2007 Rapporter Share Skrevet 15. April 2007 Hei. Tobakk er faktisk veldig giftig. Jeg tror jeg ville ringt en giftsentralen/vet og hørt hvor mye som skal til før det er skadelig. Håper det går bra med slukhalsen da Mvh Laila S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 15. April 2007 Rapporter Share Skrevet 15. April 2007 har hørt det er farlig etter at Simba (blanding av bc og labrador) fikk i seg to! Han spiste to stk hos bestemor, men skjedde ikke noe. men du burde kanskje ringe vet. å høre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 15. April 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. April 2007 Hun virker helt frisk og fin da, og det er jo en del timer siden hun fikk i seg sigarettene (og nei, det er ikke her i huset de flyter rundt - hun fikk tak i dem ute). Jeg får vel uansett ikke tak i noen veterinær nå, så jeg får heller vente til i morgen og se om det skjer noe med henne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janne&kenny Skrevet 15. April 2007 Rapporter Share Skrevet 15. April 2007 Gi henne medesinsk kull, så tror jeg ikke det er så farlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 15. April 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. April 2007 Og hva er medisinsk kull for noe? Er det trolig at jeg har det liggende i huset? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HanneJ Skrevet 16. April 2007 Rapporter Share Skrevet 16. April 2007 Tror faktisk ikke det er så skadelig. Kanskje litt vondt i magen og slikt, men Zorro var en kløpper som valp og spiste alle sigarettstumper han kom over. Ingenting skjedde da, men du kan jo ringe vet. å høre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inu Skrevet 17. April 2007 Rapporter Share Skrevet 17. April 2007 Vi hadde en blandingshund som spiste rulletobakk. Vi vet ikke hvor mye som var igjen i pakken, men dagen etter var han veldig tørst........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar