Gå til innhold
Hundesonen.no

Tobakk skadelig?

Ingvild

Recommended Posts

Skrevet

Er det farlig for hunder å spise sigaretter? Jeg er usikker på hvor mange hun har fått i seg, det er ikke snakk om en hel pakke, bare et par-tre stykker kanskje.

Det er ikke lett å være labrador og tro at alt er mat og smaker godt.

Skrevet

Hei. Tobakk er faktisk veldig giftig. Jeg tror jeg ville ringt en giftsentralen/vet og hørt hvor mye som skal til før det er skadelig.

Håper det går bra med slukhalsen da :icon_confused:

Mvh

Laila S

Skrevet

har hørt det er farlig etter at Simba (blanding av bc og labrador) fikk i seg to!

Han spiste to stk hos bestemor, men skjedde ikke noe. men du burde kanskje ringe vet. å høre.

Skrevet

Hun virker helt frisk og fin da, og det er jo en del timer siden hun fikk i seg sigarettene (og nei, det er ikke her i huset de flyter rundt - hun fikk tak i dem ute). Jeg får vel uansett ikke tak i noen veterinær nå, så jeg får heller vente til i morgen og se om det skjer noe med henne.

Skrevet

Tror faktisk ikke det er så skadelig. Kanskje litt vondt i magen og slikt, men Zorro var en kløpper som valp og spiste alle sigarettstumper han kom over.

Ingenting skjedde da, men du kan jo ringe vet. å høre.

Skrevet

Vi hadde en blandingshund som spiste rulletobakk. Vi vet ikke hvor mye som var igjen i pakken, men dagen etter var han veldig tørst........

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...