Gå til innhold
Hundesonen.no

Lydighetsringen.com med nytt design!


Guest Vicky

Recommended Posts

Nå er Lydighetsringen.com på web igjen, med nytt design.

Siden er ennå mangelfull, men det kommer snart. Håper dere tar en titt og legg gjerne igjen en kommentar i bloggen eller en hilsen i gjesteboka :) Forsidebilde og annet kommer imorgen.

Kom gjerne med ris og ros, og tips til forbedringer.

Vil rette en stor takk til Helene for svar på de sikkert nokså dumme spørsmålene mine :Laugh:

Også en takk til dere som har mast på meg, og fått meg til å endelig laste opp siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint design og flotte farger. Ganske oversiktlig og enkelt - noe jeg liker.

Det jeg reagerte på var at ingenting på designet sa meg at dette handler om hund. Kanskje ikke så viktig heller, da det sikkert er bare er meg som henger meg opp i det :)

Savner bilder da, men de kommer vel? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint design og flotte farger. Ganske oversiktlig og enkelt - noe jeg liker.

Det jeg reagerte på var at ingenting på designet sa meg at dette handler om hund. Kanskje ikke så viktig heller, da det sikkert er bare er meg som henger meg opp i det :)

Savner bilder da, men de kommer vel? :)

Designet sier nok ikke så mye om hund nei :) Skal prøve å få litt mer fokusen på det neste gang. Denne gangen tenkte jeg at det var greit om det var litt enkelt. Kommer bilder imorgen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det lagt ut bilder fra tur med bare Kelly her.

Begge har løpetid og er å ståperioden, og med kamera og to hunder blir det gjerne litt mye hopp og sprett og tjo og hei. Så Vicky fikk sin egen kveldstur senere :icon_confused:

Obs, jeg var så klønete at jeg klarte å glemme meg og lagre de første bildene i GIF, så de ser litt herrpa ut. Men retter ikke på det nå.

Skal få illustrert sidene, og legge ut forsidebilde. Må bare finne ut hvordan jeg vil ha det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflott design! Veldig behagelig å se på, virkelig. Får du inn et forsidebilde av en eller begge to (kanskje helst det siste, muligens kan du mikse sammen no så du får ordna et bilde med dem begge), så gjør det ikke så mye at det ikke lyser hund lang vei av siden. Mener jeg da, men jeg har det jo sånn på siden min jeg også for øyeblikket i alle fall. Veldig flotte bilder fra turen forresten (har dere fått hvitveis allerede?!). :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflott design! Veldig behagelig å se på, virkelig. Får du inn et forsidebilde av en eller begge to (kanskje helst det siste, muligens kan du mikse sammen no så du får ordna et bilde med dem begge), så gjør det ikke så mye at det ikke lyser hund lang vei av siden. Mener jeg da, men jeg har det jo sånn på siden min jeg også for øyeblikket i alle fall. Veldig flotte bilder fra turen forresten (har dere fått hvitveis allerede?!). :icon_confused:

Det er utrolig morro å høre! :icon_redface: Er ganske ny på det her med webdesign, så jeg trenger å få tilbakemeldinger...

Skal ha inn forside av begge to. Blir mest sannsynlig tur med min bror imorra, og da går det litt greiere om det skulle komme løs hannhund forbi.

Tenkte også at det ikke gjorde noe om det ikke var helt hundepreget. Med et skikkelig hunde-forsidebilde blir det kanskje greit? :ahappy: Jeg liker også veldig godt siden din. Den er clean, også er det alltid et flott bilde av Tinka på forsiden. Men det er jo selvfølgelig smak og behag :lol: Er ikke sikker på hva jeg gjør med neste design, men skal nok få pønsket ut noe etter hvert...

Knallmorro å høre du likte bildene! :P Ja, vi har hvitveis så det holder. Har allerede kommet blåklokker i hagen. Da er det jo enda herligere å gå på tur.

Sånn ser det ut hos oss i Skien om dagen

skienomdagencopyab5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe flott lay Astrid :icon_confused: Veldig ryddig og behaglig å se på :icon_redface: Gleder meg selvfølgelig til du får mer bilder på siden. Linken du har i bloggen nå (til bildene fra turen), blir feil. Du må linke den inn i ifamen (hvis det er det du bruker? :ahappy: ). Men ellers kjempe bra :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe flott lay Astrid :icon_redface: Veldig ryddig og behaglig å se på :icon_confused: Gleder meg selvfølgelig til du får mer bilder på siden. Linken du har i bloggen nå (til bildene fra turen), blir feil. Du må linke den inn i ifamen (hvis det er det du bruker? :ahappy: ). Men ellers kjempe bra :lol:

Tusen takk! :P Topp å høre!

Ja, jeg så den linken ble feil.. men vet du hvordan jeg linker den riktig?

Bilder kommer det massevis av :P

edit: nå fikk jeg til den linken. Meg og Blogtown begynner nesten å bli venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! Utrolig flott side! :o Det er nesten AKKURAt sånn jeg vil ha :D *missunnelig*

Edit: Bra du skal legge bilder på sidene :) Det var det eneste jeg savnet!

Åhh :D Det var morro å høre!

Ja, det blir veldig tomt uten bilder. Skulle egentlig ut å ta forsidebilde idag med begge to, men så strakk desverre ikke tiden til... Men imorgen er det heldigvis en ny dag med nye muligheter. :o

Jeg tenker nok litt som HanneJ, at jeg kunne ønsket noe mer "hunderelatert" eller åssen jeg skal forklare det :o Og bilder på sidene (men dette skulle jo komme?! så det blir bra).

Ellers en veldig ryddig og oversiktelig side :o

Ja, den ser nok litt lite hunderelatert foreløpig. Ble litt mer sånn "min stil". Skal ha et skikkelig hunde-forsidebilde, og da blir det nok bedre. Setter stor pris på slike tilbakemeldinger. :P

Flott at du syns den var ryddig og oversiktlig! Det var et av hovedmålene denne gangen.

Jeg godt linker med banner jeg da... Hvis man ikke har banner synes jeg det er fint hvis linkene står alfabetisk eller i hvertfall ha et system som gjør det lett å finne frem.

ps. Link gjerne til siden min

Jeg prøvde å lage en side med bannere, men fant ikke noe "oppsett" jeg syns var harmonisk, derfor ble det tekstlinker for denne gang. Men takker for tilbakemeldingen. Da har jeg et litt "bredere spekter" å gå utifra når jeg skal lage neste design.

Skal ordne linkene i alfabetisk rekkefølge.

Jeg kan gjerne linke til siden din, hvis du linker til vår? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflott side Astrid, likte designet godt. ;)

Må gjerne linke meg altså, skal linke deg jeg også. ;)

Det kan ordnes ;)

Syns siden din er utrolig fin Astrid, men håper på at det kommer bilder under deg, vicky, kelly og gjerne på forsiden - syns liksom siden ble litt tam uten noen bilder :P Mulig det bare er meg ;)

Så flott å høre! ;)

Ja, jeg syns også den er veldig tam uten bilder. Den er ikke helt ferdig på det området, men vil liksom ikke bruke bilder som er "gått ut på dato", så skal få tatt noen nye. ;)

Det skal jeg gjøre. Skal fixe en ny lay, så da skal jeg endre hele linkeoppsettet og legge til flere linker (din også)

Artig med ny lay :P Blir morro å se den ferdig.

Skal straks linke til deg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Takk begge to ☺️ Jeg vet ikke hvor mye video det blir postet her av trening, men vi poster en del på Instagram for de som vil se litt der ☺️ Tempothekelpie heter vi på Instagram. 
    • Som @maysofie er inne på, jeg vil vite at en person med utdanning innen hund og adferd er til stede og ansvarlig til enhver tid. Jeg hører om kenneler som stort sett har studenter og utenlandske ansatte uten noe særlig erfaring. Selvfølgelig kan de alltids fint mate og lufte hunder, men om man skal ha ansvaret for de rundt andre, fremmede hunder, og ikke minst sørge for at de har det bra i fremmede omgivelser, så må man ha litt mer erfaring og kunnskap. Personlig foretrekker jeg privat pass der ikke fremmede skal avgjøre om hundene mine skal omgåes andre eller ikke.
    • Jeg har klart en natt hvor hun sov i  syv timer i strekk, men det var unntaket. Men hun er ikke 16 uker enda. 
    • Det som er viktig for meg når jeg har dyret mitt på dyrehotell er at jeg er sikker på at det har det godt. Det vil si at jeg er opptatt av at de oppholder seg på en koselig, ren og hygienisk plass med stort område å bevege seg på. Jeg er også opptatt av sikkerheten til dyret. At det ikke kan stikke av og at andre dyr eller uvedkommende ikke kan komme inn til mitt dyr. Det er også viktig at de har en avtale med veterinær som kan komme straks om noe skulle skje. Jeg er også opptatt av at dyret skal få mye daglig aktivitet og lek. Det er også fint med oppdateringer daglig, gjerne flere ganger hver dag med bilder og video av hvordan dyret har det, gjerne av aktiviteter og lek.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...