Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundeleker i Sverige


Recommended Posts

Skrevet

Når jeg er på Svinesund en sjelden gang i mellom så pleier jeg å stikke innom en liten sjappe som har grisebillige hundeleker og leverbiter. Men de har så lite utvalg :) Vet dere om noen butikker rundt Svinesund, evt ved grensa, som har stort utvalg?

Skrevet

På det nye kjøpesenteret på svinesund har de en dyrebutikk (hest, hund og katt) som heter My One :) Kjempebra butikk med godt utvalg! Tror ikke det er så veldig dyrt der heller :)

Skrevet
På det nye kjøpesenteret på svinesund har de en dyrebutikk (hest, hund og katt) som heter My One :) Kjempebra butikk med godt utvalg! Tror ikke det er så veldig dyrt der heller :)

PÅ nordby senteret! :)

charlotte, hvilken liten butikk er du innom? Og hvor ligger den?

Skrevet

Der har jeg vært! De har ganske ok utvalgt, ja. Syns det er mer gøy å titte på alt hesteutstyret, jeg...

De har også plukk-selv godbiter med hekto pris, det syns jeg er ganske artig.

Skrevet
PÅ nordby senteret! :)

charlotte, hvilken liten butikk er du innom? Og hvor ligger den?

Den ligger på selve Svinesund-marknaden. Når man kjører inn på området så kjører man på en vei som deler området i to, og i enden av veien er det sånn porno/cowboyklær-butikk. Der deler veien seg, og for å komme til sjappa mi så tar man til venstre der, og kjører helt til enden av veien. Sjappa ligger helt innerst, det pleier å henge sånne plastikkfugler utenfor, og inne har de alt fra softguns til fiskeutstyr.

Skrevet
Den ligger på selve Svinesund-marknaden. Når man kjører inn på området så kjører man på en vei som deler området i to, og i enden av veien er det sånn porno/cowboyklær-butikk. Der deler veien seg, og for å komme til sjappa mi så tar man til venstre der, og kjører helt til enden av veien. Sjappa ligger helt innerst, det pleier å henge sånne plastikkfugler utenfor, og inne har de alt fra softguns til fiskeutstyr.

ååå det er innimellom der ja. Henger fugler, også pleier det å ligge hundesenger utfor. Der den undertøysboden står midt i :)

Hm, jeg har liksom aldri tittet inni, men det skal jeg neste gang.

Evt om du kjører forbi sharpsborg, så er det en butikk der (har noe av det borjes tingsryd, eller hva det nå heter igjen), der hadde de billige liker sist jeg var der (er jo et år siden eller noe nå).

Skrevet
På det nye kjøpesenteret på svinesund har de en dyrebutikk (hest, hund og katt) som heter My One :) Kjempebra butikk med godt utvalg! Tror ikke det er så veldig dyrt der heller ;)

Den er bra! Men på den rasta eller noe rett ovenfor på senteret har de et par hundeting, meget billig, men de har kun noen få, så du finner kanskje 1 eller 2 pr besøk :)

Den ligger på selve Svinesund-marknaden. Når man kjører inn på området så kjører man på en vei som deler området i to, og i enden av veien er det sånn porno/cowboyklær-butikk. Der deler veien seg, og for å komme til sjappa mi så tar man til venstre der, og kjører helt til enden av veien. Sjappa ligger helt innerst, det pleier å henge sånne plastikkfugler utenfor, og inne har de alt fra softguns til fiskeutstyr.

Den også er bra! :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
    • Har en ikke røykefri hund som jeg sliter med å nappe ørene på. Har sett at det er en slags saks man kan nappe det lettere på. Eller finnes det noe annet enn fingrene? Hunden jeg har stritter sånn i mot og jeg sliter virkelig siden hun er ekstremt hårsår. Jeg får ikke tak i pelsen der fordi hun vrir seg unna med kroppen og med hodet og alt. Og jeg kan ikke dra til dyrlegen hver eneste gang heller.
    • Det kommer jo an på om du ønsker å åpne og lukke port hver gang du skal kjøre inn og ut. Jeg ville nok hatt bil og kjøring utenfor gjerdet, for å unngå fare for påkjørsel av hunder.
    • Er det lurest å ha gjerde der man parkerer bilen også? Da må man ha port. Eller lurest å kun ha gjerde der man ikke kjører bil?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...