Eva-Kihla Skrevet 30. April 2007 Rapporter Skrevet 30. April 2007 Tja.. Skal vi se *bla mellom bilder* Meg og typen: Typen og Tequila: Whisky og Tequila:
Guest Just me!! Skrevet 1. Mai 2007 Rapporter Skrevet 1. Mai 2007 Her er meg og min... ehh... (telle på fingrene)... 1/6 del eller noe sånt?? Men, hvem av disse som er min BEDRE del veit jeg faktisk ikke Jeg kan være din bedre halvdel!
PsychoLynx Skrevet 7. Mai 2007 Rapporter Skrevet 7. Mai 2007 Jeg kan være din bedre halvdel! Men hvis du skal være min bedre halvdel, så vil jo kattene, typen og bikkja bli fordelt på mange enda mindre deler da? Men okei, du skal få bli med du også
Yakine Skrevet 7. Mai 2007 Rapporter Skrevet 7. Mai 2007 Ja, her er meg og mine bedre halvdeler. Skikkelig dårlig bilde men!
Caroline Skrevet 8. Mai 2007 Rapporter Skrevet 8. Mai 2007 Vel, her er meg og familien min da (foreløpig, vi blir jo snart en til) Og her er meg og Villa i ringen, får ta med det, så tulla i magen får vært med på et vis da De to andre vofsedyra har sikkert de fleste sett likevel Ellers er det link til hjemmesiden i signaturen, der står det litt om oss også
Guest Jonna Skrevet 8. Mai 2007 Rapporter Skrevet 8. Mai 2007 Menneskelig halvdel har jeg ikke lengre, og tror nok det blir slik en stund framover Av og på høres faktisk ikke så dumt ut 2ne For øyeblikket må jeg jo fordele det imellom 4 individer, men jeg ender vell om 4 uker med bare 2 bedre halvdeler.
Angilja Skrevet 11. Mai 2007 Rapporter Skrevet 11. Mai 2007 Her er jeg sammen med min kjære. blidet er tatt rett utenfor huset her en mai-dag i 2002.
JailyTina Skrevet 15. Mai 2007 Rapporter Skrevet 15. Mai 2007 Jeg har vel 2 bedre deler, så her er mine bedre 2 3.deler.. Først er det jo da den firbente.. Som her har inntatt favoritt stillingen på sofaen.. Deretter er det den tobeinte. Ikke hans sykkel forøvrig. Selvom han siklet mye på den..
Ingvild Skrevet 18. Mai 2007 Rapporter Skrevet 18. Mai 2007 Jada, jeg veit at jeg allerede har lagt inn bilder, men jeg må jo bare legge inn et til, sant? Joda.
Peers Skrevet 19. Mai 2007 Rapporter Skrevet 19. Mai 2007 Nå ble det nylig slutt med min menneskelige halvdel, så da får det bli et bilde av min andre halvdel
Marianne&Java Skrevet 21. Mai 2007 Rapporter Skrevet 21. Mai 2007 Har ikkeno bilde av oss sammen som er representabelt, så det får bli ett aleine; Og et med to av de bedre halvdelene EDIT: Haha, oisann! Jeg var innlogga på Paulsen sin. goJJo som skriver det her.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar