Gå til innhold
Hundesonen.no

Titanic


Guest Christine

Recommended Posts

Titanic kan jeg se uten å grine... Itt`no problem ;)

Men å se Pay It Forward ..uten å grine.. ;) Det går ikke det ;)

Men jeg gråt faktisk da jeg så Istid 1, åsså jeg da så ;)

Og The Green Mile ;) Da kommer tårene :rolleyes:

Og den derre.... Armageddon og .... kommer ikke på navnet :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar
Litt OT, men Betty - A walk to remember er jo 10 ganger tristere :closedeyes:

Hmm nå er det lenge siden jeg har sett titanic men den var da mye tristere enn a walk to remember syns nå jeg. A walk to remember var bare rørende å fin den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg griner faktisk ikke av Titanic... Jeg griner av de fleste andre filmer, men ikke Titanic. Merkelig det der, for jeg synes den er supertrist! Tristeste scenen er når moren leser for barna sine, da var det nesten tårene spratt frem :closedeyes:

EDIT: Tror noe av grunnen til at jeg ikke beynte å grine av den i går, var de hel****es reklamepausene på tv3, hrmf!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk
Jammen.. Du er mann! :rolleyes:

Hm... da er jeg også mann. <_< Er bare en gang jeg har hatt tålmodighet til å se hele titanic, og må innrømme at jeg syns hele greia er ganske oppskrytt. Det finnes tusenvis av filmer som er mye bedre enn den.

Er sjelden jeg griner av filmer, men det kan skje. Og bøker! Jeg er nok mer boktypen enn filmtypen. Blir lettere rørt av og lever meg inn i bøker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå setter jeg på titanic, med alternativ slutt! Kommer nok til å være litt deprisiv når jeg er tilbake på dyresonen om 3 timer! ;)

Alternativ slutt? Hvordan slutter den da? Happy ending, eller? :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alternativ slutt? Hvordan slutter den da? Happy ending, eller? ;)

Den slutter nesten likt bare den forandringen at han som "leter" etter diamanten kommer når hun skal kaste diamanten (tror jeg!) og prøver å stoppe hennne. Men til slutt så får hun kaste den ut i havet da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den slutter nesten likt bare den forandringen at han som "leter" etter diamanten kommer når hun skal kaste diamanten (tror jeg!) og prøver å stoppe hennne. Men til slutt så får hun kaste den ut i havet da:)

Ok, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde nok det i begynnelsen, men klarer nå å holde meg. Jeg griner av nesten alt! Eller blir veldig rørt og våt i øynene. I dag ble jeg rørt da jeg så en gjeng gamle folk hadde startet et kor i Usa og dro rundt og sang også døde han ene uka før forestillinge, ( ikke rart siden alle var 70-80 +/-)

Men alså, så rørt vil jeg ikke være ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gråt de første gangene jeg så Titanic, men ikke nå lenger. Men jeg husker første gangen jeg så den på kino... Jeg og en venninne klarte ikke å slutte å gråte etter at filmen var ferdig, så vi satt på en bussholdeplass midt i sentrum å hikstet! :) Pay It Forward derimot, den klarer jeg ikke å se uten å felle en tåre eller ti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er like dum hveer gang jeg. :) Skriker å hyler om at de må rekke en sånn livbåt og at de livbåtene må komme tilbake hver eneste gang jeg ser den. Også ender det med at jeg sitter der å bader i tårer.

Det verste er når Rose sier til Jack: I love you. Så sier Jack: Oh, don't you say that. It's not over!

Og når båtene kommer tilbake, så sier Rose: Jack, a boat. Jack! JACK! Så må hu bare slippe han ned i vannet.

Da braker det løs i tåregangen her. :)

My heart will go on. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er like dum hveer gang jeg. :) Skriker å hyler om at de må rekke en sånn livbåt og at de livbåtene må komme tilbake hver eneste gang jeg ser den. Også ender det med at jeg sitter der å bader i tårer.

Det verste er når Rose sier til Jack: I love you. Så sier Jack: Oh, don't you say that. It's not over!

Og når båtene kommer tilbake, så sier Rose: Jack, a boat. Jack! JACK! Så må hu bare slippe han ned i vannet.

Da braker det løs i tåregangen her. ;)

My heart will go on. :P

hehe.. ja sånn er jeg også :) Jeg lever meg så veldig inn i filmene jeg ser, så jeg pleier alltid å sitte å rope.. hehe.. Det kan være ganske flaut til tider :) Ihvertfall når jeg ser Titanic sammen med samboeren som da altså synes den er sååå teit! hehe.. Jeg griner også hver gang, men jeg griner av alt jeg.. Skikkelig teit når jeg skal se film med noen jeg ikke kjenner så godt. Er jo den sippungen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gangen da jeg så den på kino, sovnet jeg når båten begynte å kantre. Da måtte jeg jo se den en gang til siden jeg gikk glipp av slutten, men jaggu klarte jeg å sovne da DiCaprio døde.

Når jeg har sett den i mer voksen alder, må jeg innrømme at det mest rørende er den eldre damen (Rose) som forteller. Da blir jeg litt rørt. Ellers syns jeg filmen har en overrepresentasjon av romantiske klisjeer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...