Gå til innhold
Hundesonen.no

Bilder av hunder med problematferd


Guest Per Olav

Recommended Posts

Guest Per Olav

Fra en god venn har jeg fått følgende mail som jeg har fått lov å formidle:

---

Jeg jobber med et foredrag om problematferd. Foredraget tar for seg de vanligste formene for problematferd (aggresjoner, frykt og fobier samt mer "normale" atferder som oppfattes som problematferd). Hva disse er - hvordan forebygge og litt om behandling.

Så, etterlyser derfor bilder av aggressive, nervøse og redde hunder, samt hunder som trekker i båndet, bjeffer, gjør fra seg inne osv. Har du noen du vil dele med meg blir jeg veldig, veldig glad for det.

--

Er det noen som har bilder som de kunne tenke seg å dele med denne foredragsholderen? Foredraget skal holdes for en offentlig etat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha bilde av hunden i settingen eller?

Har en her med et vanlig adferdsproblem vi ikke får bukt på - når vi møter hunder på tur kryper han litt sammen, trekker seg bak meg og nibjeffer! Men det er jo litt vansklig å få tatt bilde av akurat det da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Per Olav
Skal du ha bilde av hunden i settingen eller?

Har en her med et vanlig adferdsproblem vi ikke får bukt på - når vi møter hunder på tur kryper han litt sammen, trekker seg bak meg og nibjeffer! Men det er jo litt vansklig å få tatt bilde av akurat det da. :)

Jeg tror nok at det er bilder av atferden som er ønsket, altså mens hunden utfører atferden ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunden min stjeler mat, men jeg vil ikke akkurat frembringe denne atferden for et bilde... Men jeg må jo lære henne at det ikke er OK å stjele mat, så da må jeg jo sette ut noe lokkemat, så kanskje jeg får tatt et bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skulle jeg visst ha tatt masse bilder av Loke tidligere,HUFF

....Heldigvis har jeg ikke noen hund nå som er nervøs ,rare osv osv.

Men jeg har 2 pøbler som av og til tisser inne,og en som skvetter når han blir fryktelig glad.

Dette er litt vanskelig å ta bilde av..hehehe...

Hva skal frem til denne offentlige etaten?Skjønte ikke helt dette?

Kunne du fortalt meg mer om dette?Nysgjerrig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Per Olav
Hva skal frem til denne offentlige etaten?Skjønte ikke helt dette?

Kunne du fortalt meg mer om dette?Nysgjerrig:)

Vet ikke mer enn det jeg har sitert i startinnlegget ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...