Gå til innhold
Hundesonen.no

Sommertur (Bornholm)


HHC

Recommended Posts

Ja, nå har det seg slik at i juni er det (korps)tur til Bornholm. Cecilie (min venninne) og jeg er blandt de eneste "eldre" i korpset, derfor må vi jo lage litt moro selv! ;)

Vi har nå skrevet den berømte "Brittas ******" over til våre vakre instrumenter (Horn og Fløyte) og skal spille den for alle vi møter xD Skal også prøve oss på den danske sangen (God hvor du er deilig ;) )

Jaja, jeg vet det høres SÅ treigt ut med korpsturer, men -American Pie ljuger faktisk ikke så mye, det skjer mer sykt en du tror... Vi kan sitte å le i flere timer av Nederlandsturen enda vi :rolleyes: Vi sperra en liten korpsgutt inne på en tvilsom do i en tvilsom kanalbåt midt i Amsterdam.. Midt i guideingen roper ungen høyt "Hvor lenge ærre igjen?" (Han skulle få 20cent om han var der i 2min.. Turen var litt kjedelig ser dere.. :) ) Så tror en av lederne at han snakker om kanalturen og roper tilbake "Et kvarter".. Jeg glemmer ALDRI den stemmer som vræler "Et kvarter?!?!"

For og ikke nevne minneverdige baren <3

Men uansett, vi trenger noen forslag til artige ting vi kan gjøre (skal roe ned fylla hennes litt ;) Sååå.. Om noen vet om noe morsomt å gjøre på Bornhom, eller generelt på slike turer (leker +++) ROP UT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bornholm er knallkoselig.. :) Var der for 1,5 år siden.

Veeel.. Om det er så mye morsomt å gjøre der er en annen sak. Vi syklet mye. ;) Også var det mulig å være på stranda de dagene det var sol.

http://www.bornholm.dk/ / http://www.bornholm.info/

Der finner du nok den infoen som måtte finnes ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bornholm er knallkoselig.. ;) Var der for 1,5 år siden.

Veeel.. Om det er så mye morsomt å gjøre der er en annen sak. Vi syklet mye. ;) Også var det mulig å være på stranda de dagene det var sol.

http://www.bornholm.dk/ / http://www.bornholm.info/

Der finner du nok den infoen som måtte finnes ;)

Stranda blir det nok mye av uansett ;)

Hmm, ikke mye å gjøre, off da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så mye å gjøre der egentlig nei.. Beklager så meget! ;) Øya passer best for eldre ektepar sånn sett. Men koselig er det absolutt der. Veldig små avstander mellom ting og tang. Jeg skal definitivt dra dit igjen, dog med hund. :) Perfekt sted å slappe av på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så mye å gjøre der egentlig nei.. Beklager så meget! ;) Øya passer best for eldre ektepar sånn sett. Men koselig er det absolutt der. Veldig små avstander mellom ting og tang. Jeg skal definitivt dra dit igjen, dog med hund. :) Perfekt sted å slappe av på!

Haha, Cecilie og jeg får leke gammelt ektepar da ;)

Vi er der på festival da, og det er 16år på alkoholen! Festivalen arrangerer nok et par ting regner jeg med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, festival hjelper nok på :)

Da jeg var der var det et digert tivoli der med masse liv på. Det kan jeg huske i alle fall. Jeg var ikke innpå der selv, men hørte og så det på avstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Hehe, jeg var faktisk på korpstur på Bornholm en gang for mange år siden :closedeyes: . Den gang jeg var ung og lovende. Nå er jeg bare ung ;) . Eventuelt har jeg skifta litt interesser :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg var faktisk på korpstur på Bornholm en gang for mange år siden :closedeyes: . Den gang jeg var ung og lovende. Nå er jeg bare ung :P . Eventuelt har jeg skifta litt interesser :)

Haha xD

Jeg har også vært på korpstur på Bornholm banana ! Den koseligste turen jeg var på i mine 2-3 påtvungete år i korpset! :D

Line? i korps? hahahahahahaha :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Haha, må bare ta denne opp igjen da dirigenten klarte å sette grilleri hodet til Cecilie ved å fortelle at det er strippeklubb på øya.. så¨nå vet jeg hva jeg kommer til å bli dratt med på... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også til Bornholm i sommer! :lol: (fra starten av juli og fram til 15.)

Den var lei, om ikke du er der tidlig da, vi reiser hjem den 25 tror jeg...

EDIT; Nå har du jo fått et glimrende forslag til kveldsaktivitet.. haha...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Danske gloser:

Morgenmad: Frokost

Frokost=Lunch

Bayer=øl

Kælling=Biatch (hvis det blir krangel)

Smøger= Røyk

Setninger:

Deg ka jeg godt lide: Deg liker jeg

Må jeg godt kyss dig: Kan jeg kysse deg

Av min pav: Auu min pupp

Det er sq fee: Det er fett

Så ka du lære det så ka du: Så kan du lære det(brukes hvis noen får vondt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Danske gloser:

Morgenmad: Frokost

Frokost=Lunch

Bayer=øl

Kælling=Biatch (hvis det blir krangel)

Smøger= Røyk

Setninger:

Deg ka jeg godt lide: Deg liker jeg

Må jeg godt kyss dig: Kan jeg kysse deg

Av min pav: Auu min pupp

Det er sq fee: Det er fett

Så ka du lære det så ka du: Så kan du lære det(brukes hvis noen får vondt)

Ok, du vil jeg skal bruke de, etter jeg fikk verdens mest innpåslitne, gale danske på meg sist? :lol:

Danske gutter skjønner ikke hint - Say no more!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...