Henriette Skrevet 7. April 2007 Rapporter Skrevet 7. April 2007 Sitter med 2 ekstremt hårete sofaer, golv, osv osv. Men har ikke den aller beste økonomien for tida, noen som vet om en støvesuger som er ganske billig som hadde gått ann å bruke som en midlertidig til jeg får bedre råd? Trenger ikke vere super god, men som kan fjerne endel hundehår gra golv og sofaer:)
sussa85 Skrevet 7. April 2007 Rapporter Skrevet 7. April 2007 vet ikke om noen støvsuger, men canis skal ha en greie som fjerner hår veldig bra. ikke prøvd selv men lest mye bra om den.her er link:hair magnet
BareLinn Skrevet 7. April 2007 Rapporter Skrevet 7. April 2007 En helt vanlig grei støvsuger Hva med denne?? Ikke veldig dyr heller Elkjøp
TineSimbaNana Skrevet 7. April 2007 Rapporter Skrevet 7. April 2007 vet ikke om noen støvsuger, men canis skal ha en greie som fjerner hår veldig bra. ikke prøvd selv men lest mye bra om den.her er link:hair magnet Noen andre som har erfaring med den der?? Om den er bra kjøper vi å sånn Blir mye hår med tre bikkjer...
Henriette Skrevet 7. April 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 7. April 2007 Noen andre som har erfaring med den der?? Om den er bra kjøper vi å sånn Blir mye hår med tre bikkjer... Den fukner veldi bra:) Har en slik, men om jeg skal ta helse golvet med den tar det 3 dager:P
Huldra Skrevet 7. April 2007 Rapporter Skrevet 7. April 2007 Jeg synes den pet hair magnet saken fungerer utrolig dårlig! huff..
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar