Gå til innhold
Hundesonen.no

Nesbyen

Baby

Recommended Posts

Skrevet

Hvem er det som skal dit?

Hva med et lite treff der? (nå som det er så mye snakk om treff :D )

Hadde vært koslig det... :)

Skrevet

Hadde vært dritgøy! Men har langtur med kjøreskolen på fredag så.. Gleder meg sykt til å få lappen ;)

Skrevet
Hadde vært dritgøy! Men har langtur med kjøreskolen på fredag så.. Gleder meg sykt til å få lappen ;)

Du kan jo kjøre til Oslo... ;)

Skrevet

Ja hvis jeg er der når dere skal ha ;) Jeg må nesten komme og gå når tanten min gjør det siden jeg ikke har bil selv ;);)

Skrevet

Vi skal ligge på Smedsgården hotell. ;) ( Meg og Galningen deler rom. :wink: )

Hvor skal dere være da?

skal dere være der alle dager eller? (valpeshowet også?)

Send meg en PM da så kan du få mobilnr mitt så kan vi jo se om vi får til et lite treff. ;)

Skrevet
Vi skal ligge på Smedsgården hotell. ;) ( Meg og Galningen deler rom.  :wink: )

Hvor skal dere være da?

skal dere være der alle dager eller? (valpeshowet også?)

Send meg en PM da så kan du få mobilnr mitt så kan vi jo se om vi får til et lite treff. ;)

Åh så dere kjenner hverandre fra før? ;)

Vi skal bo på Pers hotell midt i Gol sentrum.

Hvor ligger hotellet deres?

Skrevet

Hotellet vårt ligger 8 km nord for Nesbyen Sentrum, men jeg har jo bil da så da gjør det ikke noe at det ligger litt utenfor.. ;)

Ja vi har snakka sammen på msn et par år eller noe nå da også møtte jeg henne i fjor sommer. ;)

Skrevet
Hotellet vårt ligger 8 km nord for Nesbyen Sentrum, men jeg har jo bil da så da gjør det ikke noe at det ligger litt utenfor.. ;)

Ja vi har snakka sammen på msn et par år eller noe nå da også møtte jeg henne i fjor sommer. ;)

Åh så hotellet deres er et stykke fra Gol? Er det 8 km mot oslo eller 8 km mot bergen dere bor?

Skrevet

Hehe okei ;) Vi bor iallefall midt i smørøyet i Gol sentrum ;) Så hvis dere er innom der så gi en lyd da!

Hadde vært koselig med et treff på utstillingen også ;) Men vi skal jo stille samme rase så sjangsen er nå stor for at vi sees. Hvilke rase har du galning?

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Tenkte jeg skulle prøve det også men er så redd hunden rømmer ut av gitteret. Opplevde det med hunder før mens jeg gikk i ringen så kom de løpende inn i ringen. Veldig festlig. Ikke i det hele tatt.    Men nå har jeg nye hunder så har ikke turt å prøve på dem men hadde vært så enklere å bære inn enn de tunge gitterbura.
    • Hva som er best kommer jo an på deg, og din hunds behov. Jeg brukte et sammenleggbart tøybur. 
    • Hva slags bur bruker dere på utstilling? Eller tralle? Passer Stroller best? Eller tøybur? Eller metallbur? Har du link? Bilder av alt utstyr? Har prøvd litt forskjellig men usikker på hva som er best?
    • Det er veldig stor forskjell på dem. (På norsk skrives forøvrig rasenavn med liten forbokstav) Collie deles i korthår og langhåret, men det er ikke veldig stor forskjell på dem. Begge er myke raser som er avlet et godt stykke bort fra opprinnelsen som gjeterhunder. De er ganske førerorienterte, men krever mindre enn de mest aktive gjeterhundene. De er likevel smarte og aktive, og krever litt mental aktivisering for å trives. Eurasier er en veldig selvstendig rase, kan ha mye jakt, og er krevende å trene og ha løs.  Begge rasene har mye pels, røyter i perioder når de skifter pels, og må børstes regelmessig. Begge rasene har også hatt en del dårlig avl med mye usikkerhet og dårlig mentalitet, men det er lenge siden jeg var aktiv nå så forhåpentligvis har dette bedret seg. Jeg ville uansett vært veldig nøye med oppdretter, foreldrehunder osv.
    • Jeg er interessert i rasene Collie eller Eurasier? Hvordan er de to rasene? Pelsstell? Røyter de mye? Er det mye lyd? Trenbarhet og kan de gå løs ute med lite jakt? 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...