Gå til innhold
Hundesonen.no

Lek, Hvor er jeg? i huset


MegaMarie

Recommended Posts

Du skal beskrive et rom i huset ditt så skal andre gjette hva det er for et rom. Når du har fått bekreftet at det er riktig rom er det din tur.

F.eks:

Her inne finnes det menneskets bestevenn med fire bein og skinntrekk.

Et bilde som beveger seg og som ofte kommer med irriterende sanger som Full Pakke..

Hvor er jeg?

Noen gjetter:i stua

Jeg sier: Riktig!

Okei da begynner jeg:

Her inne finnes det utrolig mye kjedelig. Som ark med masse mattematikk på.

Men også en stor flott ting som jeg sitter å klukker på akkuratt nå.

Hvor er jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da skulle jeg si noe om jeg ikke tar feil? for jeg fikk riktig på kontor rom :)

Her inne finnes det noe som har fire bein og som jeg pleier å være i på natta. Jeg tilbringer meg bare her inne på natta som regel, og når jeg har vondt i hodet som nå :P Hvor er jeg?

Håper det ikke ble for vanskelig :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm, skal jeg prøve noe da.

Her står jeg å pusser noe, men det er ikke sølv. Bikkja ta`s med hit når han er møkkete. Det er vanlig at jenter bruker mer tid på dette rommet, men det er kanskje en myte? (ellers passer ikke jeg til å være jente).

Hvilket rom snakker jeg om? (vanskelig!) :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. På et rom i huset mitt henger det en plakat med ferskvannsfiskearter, en dollarseddel og et avisutklipp som handler om den siste prosten i Kroer. Man tilbringer ikke så veldig mye tid på dette rommet, men det er allikevel et svært nødvendig rom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det ofte rot når jeg skal holde det rent her.

Det er ikke så stas for meg å være her, for jeg stresser ganske mye når jeg er her inne vis det har noe med de runde platene å gjøre.

Jeg liker meg bedre etter på når jeg går til et annet rom å gjør noe med det som jeg lager her.

HAHA ;) håper dere skjønte noe av dette, det er altså det rommet som jeg stresser i jeg skal fram til ikke det andre koselige rommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Som @maysofie er inne på, jeg vil vite at en person med utdanning innen hund og adferd er til stede og ansvarlig til enhver tid. Jeg hører om kenneler som stort sett har studenter og utenlandske ansatte uten noe særlig erfaring. Selvfølgelig kan de alltids fint mate og lufte hunder, men om man skal ha ansvaret for de rundt andre, fremmede hunder, og ikke minst sørge for at de har det bra i fremmede omgivelser, så må man ha litt mer erfaring og kunnskap. Personlig foretrekker jeg privat pass der ikke fremmede skal avgjøre om hundene mine skal omgåes andre eller ikke.
    • Jeg har klart en natt hvor hun sov i  syv timer i strekk, men det var unntaket. Men hun er ikke 16 uker enda. 
    • Det som er viktig for meg når jeg har dyret mitt på dyrehotell er at jeg er sikker på at det har det godt. Det vil si at jeg er opptatt av at de oppholder seg på en koselig, ren og hygienisk plass med stort område å bevege seg på. Jeg er også opptatt av sikkerheten til dyret. At det ikke kan stikke av og at andre dyr eller uvedkommende ikke kan komme inn til mitt dyr. Det er også viktig at de har en avtale med veterinær som kan komme straks om noe skulle skje. Jeg er også opptatt av at dyret skal få mye daglig aktivitet og lek. Det er også fint med oppdateringer daglig, gjerne flere ganger hver dag med bilder og video av hvordan dyret har det, gjerne av aktiviteter og lek.
    • Vanlige 'gammel-manns vorter' (dog uten betennelse og puss) og dessverre kreft er vel det jeg har vært borti på gamle hunder. 
    • Takk for svar.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...