Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva liker du best:

Aya

Recommended Posts

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Liker veldig godt mørke schæfere, men syns den i annonsen ble litt for mørk..

Men var fin for det. :)

Skrevet

ja, langhår er dødsfint synes jeg!! Men synes flotte schäfere er noe av det fineste du kommer over uansett jeg..

Skrevet

Nei, er ikke sånn kjempe begeistra jeg heller, visst er det flotte eksemplarer, men ville nok ikke hatt en schäfer selv...

Er mye problemer med for lave hofter, dessueten er de veldig vanlige... Men flotte er de da, mange av dem

Skrevet

Jeg syns at de aller mørkeste er fine, men også de helt,helt lyse...

Men som Lilleariel, jeg er nok ikke den som anskaffer meg denne rasen med det første :)

Skrevet

Korthåra schæfer med en flott tydlig tegning, ikke for mørk, og ikke for lys.. :) Ahh, Schæfer blir absolutt min neste hund som jeg skaffer meg! Hehe..

Skrevet
Vet ikke jeg, er visst den eneste her som ikke er så begeistra for schæfere :)

Jeg liker ikke schæfere (de er pene men ville ikk hatt) men de er pene når de er rødlig i fargen med veldig markerte tegninger

Skrevet

Ringte på hann her; knall fin, med rett rygg.. MEN 16 mnd og 55 KG. Dyrlegen regnet med at han ble rundt 60 KG som voksen.. Hjelp. Det er mer enn meg. Vil jeg ha en hannhund som veier mer enn meg?

Skrevet

For å svare for meg selv: Neeeeeiiii! hehe.. Men så vil jeg helst ikke ha hunder på over 5 kg heller da :)

Skrevet

Hehehe, litt forskjell på Lili og hann her. Men jeg har jo holdt på endel med islandshest og falabella. En mannevond falabella til og med. Det blir jo noe av det samme? Skaffer meg hest istedet for hund, liksom:p

Skrevet

hehehe, hadde vært fett! lært han å steile på kommando og greier. hahahaha. men ærlig talt, noen som vet ca vekt på schäfere eller? synes liksom 60 høres litt.. ehhe.. hest ut?

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...