Turnip Skrevet 1. April 2007 Rapporter Skrevet 1. April 2007 Naboen sin hund har fått et sånt skjerf som det står "mammadalt" på og et som det står "Make my day" på, syns de var skikkelig artige, hun hadde kjøpt sine i Sverige, men hørt at det er å få tak i Norge også. vet noen om evt nettbutikker eller noe som selger de? Silje
Marthe Skrevet 1. April 2007 Rapporter Skrevet 1. April 2007 Naboen sin hund har fått et sånt skjerf som det står "mammadalt" på og et som det står "Make my day" på, syns de var skikkelig artige, hun hadde kjøpt sine i Sverige, men hørt at det er å få tak i Norge også. vet noen om evt nettbutikker eller noe som selger de? Silje Tror de ofte seler de på ustillinger. Jeg køpte mine på NKK Bø. Det står "Matmor er singel" på den ene og "KAMPHUND-Jeg kjemper mot overvekt" på den som Gobben har (han er alltid 2 kg for lett...)
Turnip Skrevet 1. April 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 1. April 2007 Ok... Skal på utstilling i august og titte på cockerne, så kanskje jeg finner da, men har lyst på før det!
vipsen Skrevet 1. April 2007 Rapporter Skrevet 1. April 2007 Finnes en laaaang tråd om hvor man kan kjøpe dem litt lengre nedi her
molly Skrevet 1. April 2007 Rapporter Skrevet 1. April 2007 Brukshunden på Alnabru har de skjerfene i hvert fall, det samme med dyrebutikken på Strømmen Storsenter.
Jane Skrevet 1. April 2007 Rapporter Skrevet 1. April 2007 Jeg har mange av de røde skjerfene : Mammadalt Mamma`n min er single Jeg er ikke så farlig som jeg ser ut til Sjarmøren Jeg har kjøpt mine i Sverige og betalte ikke stort for dem, 29 kr stk eller noe sånt. For de som bor nærme svenskegrensa i Østfold så er dyrebutikken på det store nordbysenteret meget bra og billig på slikt stæsj.
ceccy Skrevet 1. April 2007 Rapporter Skrevet 1. April 2007 Aiko har et sånt som det står "Kamphund! Jeg kjemper mot overvekt" på. Vet vi har bestilt de inn til butikken, men det er litt langt for deg å reise kanskje ... hehe. Jeg skal helt klart ha fler av de når vi får de inn!
Turnip Skrevet 2. April 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 2. April 2007 Finnes en laaaang tråd om hvor man kan kjøpe dem litt lengre nedi her Lurer på om jeg begynner å bli blind jeg... Finner ikke den tråden.. Lyst til å gi meg linken?
Marthe Skrevet 2. April 2007 Rapporter Skrevet 2. April 2007 Lurer på om jeg begynner å bli blind jeg... Finner ikke den tråden.. Lyst til å gi meg linken? Se her
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar