Gå til innhold
Hundesonen.no

Rødt skjerf med forskjellig skrift på


Recommended Posts

Naboen sin hund har fått et sånt skjerf som det står "mammadalt" på og et som det står "Make my day" på, syns de var skikkelig artige, hun hadde kjøpt sine i Sverige, men hørt at det er å få tak i Norge også.

vet noen om evt nettbutikker eller noe som selger de?

Silje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboen sin hund har fått et sånt skjerf som det står "mammadalt" på og et som det står "Make my day" på, syns de var skikkelig artige, hun hadde kjøpt sine i Sverige, men hørt at det er å få tak i Norge også.

vet noen om evt nettbutikker eller noe som selger de?

Silje

Tror de ofte seler de på ustillinger. Jeg køpte mine på NKK Bø. Det står "Matmor er singel" på den ene :ahappy: og "KAMPHUND-Jeg kjemper mot overvekt" på den som Gobben har (han er alltid 2 kg for lett...) :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mange av de røde skjerfene :

Mammadalt

Mamma`n min er single

Jeg er ikke så farlig som jeg ser ut til

Sjarmøren

Jeg har kjøpt mine i Sverige og betalte ikke stort for dem, 29 kr stk eller noe sånt. For de som bor nærme svenskegrensa i Østfold så er dyrebutikken på det store nordbysenteret meget bra og billig på slikt stæsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aiko har et sånt som det står "Kamphund! Jeg kjemper mot overvekt" på. Vet vi har bestilt de inn til butikken, men det er litt langt for deg å reise kanskje ... hehe.

Jeg skal helt klart ha fler av de når vi får de inn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...