Gå til innhold
Hundesonen.no

Home.no problemer

Henriette

Recommended Posts

Driver og skal lage ny hjemmeside på home.no

Og skal lage den i hjemmesideeditoren deres, men det går ikke!

hver gang jeg(og andre) prøver så kommer denne beskeden:

index.html er ikke opprettet av hjemmesideeditoren, og kan derfor ikke redigeres med dette verktøyet.

Noen som vet hva det kan vere? og om det kan fikses på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den sier det vel ganske rett ut...

index.html er ikke laget/opprettet av home sin generator...

(Kanskje lastet opp?)

Prøv å slett den index.html som ligger der, om den ikke har noe innhold...

Vuder å bruke en annen hjemmesidegenerator, home.no sin er elendig uansett...

N-view foreksempel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den sier det vel ganske rett ut...

index.html er ikke laget/opprettet av home sin generator...

(Kanskje lastet opp?)

Prøv å slett den index.html som ligger der, om den ikke har noe innhold...

Vuder å bruke en annen hjemmesidegenerator, home.no sin er elendig uansett...

N-view foreksempel...

Har ikke laga noe på home, laga kontoen for 2 dager siden, og kom meg ikke igang pga det der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært veldig mye rot med home.no i det siste. Mange får ikke oppdatert sidene sine, selv om de har hatt konto lenge, og en del sider virker bare innimellom. (Det var en tråd om det for ikke så lenge siden...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, home er no dritt! :) Jeg hadde hjemmeside på home for lenge siden, og skulle inn og redigere den litt siden den fremdeles ligger ute på nettet. Ville ta bort alle linkene på førstesiden sånn at ingen "gikk inn" på den gamle, og henvise til den nye hjemmesiden. Fikk beskjed om at index.html ikke fantes, selv om da jeg skrev inn adressen til siden min i nettleseren, kom jeg til siden..

Jeg vil rett og slett bare anbefale deg å droppe hele home.. dessverre.. Finn deg noe annet. Home virker sjeldent, og når det først virker, så går det treigt, ufattelig treigt, og det du lagrer blir ikke lagret, og du må gå tilbake igjen og prøve på nytt, og det å legge inn en link på siden din tar fem minutter.. :P Jeg hadde freewebs før, men grunnen til at jeg byttet, var fordi man ikke får så mange sider der. Ellers ser det mer proft ut enn home (design på sidene tenker jeg på da). Bare pass på at hvis du har laget side på freewebs, og så skifter du layout/design, så blir i alle fall hele gjesteboken din slettet, vet ikke om resten blir det, men i alle fall gjesteboken..

Tullas hjemmeside (altså den siden jeg har nå), fungerer ok, ser proffere ut enn home og kanskje freewebs. Har ikke lært meg alt med den, og så vidt jeg vet har man nesten ubegrenset antall sider. Men den er også litt ustabil, jeg får ikke alt til å fungere osv. Den er laget på freewebservices.net Ellers har googlepages en hjemmeside-editor som virker grei. Men home er altså det desidert verste jeg har vært med på. Men hvis du absolutt MÅ ha siden din der, last opp bildene i redusert størrelse til photobucket og link de inn til siden din, hvis ikke går du raskt tom for plass, og sidene begynner å slette seg selv (been there, done that).. <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, home er no dritt! :) Jeg hadde hjemmeside på home for lenge siden, og skulle inn og redigere den litt siden den fremdeles ligger ute på nettet. Ville ta bort alle linkene på førstesiden sånn at ingen "gikk inn" på den gamle, og henvise til den nye hjemmesiden. Fikk beskjed om at index.html ikke fantes, selv om da jeg skrev inn adressen til siden min i nettleseren, kom jeg til siden..

Jeg vil rett og slett bare anbefale deg å droppe hele home.. dessverre.. Finn deg noe annet. Home virker sjeldent, og når det først virker, så går det treigt, ufattelig treigt, og det du lagrer blir ikke lagret, og du må gå tilbake igjen og prøve på nytt, og det å legge inn en link på siden din tar fem minutter.. :P Jeg hadde freewebs før, men grunnen til at jeg byttet, var fordi man ikke får så mange sider der. Ellers ser det mer proft ut enn home (design på sidene tenker jeg på da). Bare pass på at hvis du har laget side på freewebs, og så skifter du layout/design, så blir i alle fall hele gjesteboken din slettet, vet ikke om resten blir det, men i alle fall gjesteboken..

Tullas hjemmeside (altså den siden jeg har nå), fungerer ok, ser proffere ut enn home og kanskje freewebs. Har ikke lært meg alt med den, og så vidt jeg vet har man nesten ubegrenset antall sider. Men den er også litt ustabil, jeg får ikke alt til å fungere osv. Den er laget på freewebservices.net Ellers har googlepages en hjemmeside-editor som virker grei. Men home er altså det desidert verste jeg har vært med på. Men hvis du absolutt MÅ ha siden din der, last opp bildene i redusert størrelse til photobucket og link de inn til siden din, hvis ikke går du raskt tom for plass, og sidene begynner å slette seg selv (been there, done that).. <_<

Noen som har noen tips da?

Har ikke FP på datan, så må ha noe med editor:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev jo tips i innlegget mitt jo! Bla freewebs, googlepages eller freewebservices.net. Yahoo har også noe, har så vidt prøvd, men man kan heller ikke der ha hele verden på siden sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Nå nærmer det seg 1,5 år siden det ble stille i huset, og det er på tide at noen andre får glede av hundeutstyret og bøkene jeg har. Her er Finn-annonsene jeg har lagt ut: Hurtta Lifeguard sele rosa, størrelse 90, ubrukt: https://www.finn.no/recommerce/forsale/item/390107305 Diverse apportbukker, rosa rute med hvitt bånd og neseprøver: https://www.finn.no/recommerce/forsale/item/390101594 Diverse hundebøker: https://www.finn.no/recommerce/forsale/item/388869585 Jeg har et pent brukt tøybur til salgs. Det har vært brukt 5-6 ganger på utstillinger og konkurranser til groenendael-tispe. Kan hentes i bergensområdet. Ta kontakt om du er interessert, så sender jeg bilder og detaljer. Jeg har også Vari Kennel Ultra Fashion størrelse large til salgs. Må hentes i bergensområdet (sentrum/Åsane). Det er mye brukt, og har blant annet reist fra USA til Norge med hund i. Så det bærer preg av å være brukt. Ta kontakt om du vil vite mer om buret og få bilder av det. Det er denne fargen:
    • I prinsippet tenker jeg at så lenge det er en god raseklubb så har de en oversikt over oppdrettere som følger deres retningslinjer. Men det er mye rart i hundeverdenen, og det kan være ulike årsaker til at en oppdretter ikke er med der. Det er uansett et ok sted å starte, tenker jeg. Fikk ihvertfall et godt inntrykk av nettsidene deres og informasjonen der. Ellers finner du mange gode råd om både kjøp, kontakter og valpetiden om du søker litt rundt på forumet her. Det ligger mange år med samlet erfaring rundt om. Lykke til!
    • Tusen takk for tipset! Magefølelse er kjempevanskelig 😅 når er den reell, og når er det bare sider ved den andre parten man ikke setter pris på, og som man reagerer på?  Jeg kan nok bruke litt mer tid på puddelklubben sine sider. I dag blir det fort facebook og Instagram siden det er så visuelt og lett tilgjengelig, men går sikkert glipp av en del gode oppdrettere ved å ikke tenke at man kan ringe rundt litt.  Til mitt forsvar er det første gang jeg skal kjøpe rasehund, så jeg vet ikke helt hva jeg driver med 🙈
    • Shirkus er vel eneste jeg kommer på som jeg kjenner og synes virker bra. Jeg tenker at det er viktig å sette seg inn i RAS-dokumentet som skal ligge på NKK, og sjekke at en oppdretter følger både NKK og puddelklubben sine retningslinjer for avl, som et minimum. Det med magefølelse er vanskelig. Prøv å dra på aktivieter du evt. selv kunne tenke deg med puddel, og se hvem du møter der?
    • Hei dere! Jeg planlegger anskaffelse av storpuddel-valp. Vet noen om gode oppdrettere? Helst parti, rød, brun eller grå.  Har vært i kontakt med et par oppdrettere, men er litt usikker på magefølelsen. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...