Gå til innhold
Hundesonen.no

Sør-Rogaland Brukshundklubb. Ny dato! 5.-6.mai

Lotta

Recommended Posts

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar
Hvilken dag er sheltiene ? Må jo prøve å være heia gjeng for dere :)

Vi skal i ilden på søndagen. Takk og lov, jeg hadde helt glemt å sjekke hvilken dag vi skulle og jeg skal i konfirmasjon dagen før!

Jeg forventer pomponger og cheerleederkostymer Anne! På både deg og Shaylee ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal i ilden på søndagen. Takk og lov, jeg hadde helt glemt å sjekke hvilken dag vi skulle og jeg skal i konfirmasjon dagen før!

Jeg forventer pomponger og cheerleederkostymer Anne! På både deg og Shaylee ;)

Det værste er at jeg har to pompomer liggende, skikkelige helt fra USA :) Men heie skal jeg nok ;)

Lurer på hvilken dag vi skal jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nå godt at du ikke skulle i konfirmasjon samme dag som utstillingen, men du hadde vel heller vært med oss på utstilling enn å være i konfirmasjon ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nå godt at du ikke skulle i konfirmasjon samme dag som utstillingen, men du hadde vel heller vært med oss på utstilling enn å være i konfirmasjon :whistle:

Det er en viss fare for det ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Da er PM mottatt! Vi skal være inne til forskjell fra i høst da vi var ute. Helt greit for meg; man vet jo aldri hva slags vær man har her vestpå :D

I gruppe 7 er det bare to raser med - stabijhoun og ungarsk vizsla. Ellers deler vi ring med gruppe 5 og 10.

Lørdagen er både inne og ute:

Ring 1-2-3-4 INNE Ring 5-6 UTE

Søndagen er alle INNE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. SBK roter. Jeg meldte på Knott og betalte over nett samme dag. Sendte så mail og sa jeg hadde feilberegnet Knotts alder, og at jeg måtte melde meg av igjen. Fikk beskjed om at det var OK, og at jeg fikk pengene tilbake.. Nå fikk jeg PM, hvor det står at jeg er påmeldt da og da, men at jeg ikke har betalt *himle*. Hva gjør jeg nå? Ringer de og sier fra, eller betaler en gang til og later som Knott er gammel nok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er PM mottatt! Vi skal være inne til forskjell fra i høst da vi var ute. Helt greit for meg; man vet jo aldri hva slags vær man har her vestpå :D

I gruppe 7 er det bare to raser med - stabijhoun og ungarsk vizsla. Ellers deler vi ring med gruppe 5 og 10.

Lørdagen er både inne og ute:

Ring 1-2-3-4 INNE Ring 5-6 UTE

Søndagen er alle INNE

GO FOR BIG AMIGO! :icon_fun:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja takk for det Kathrine - det blir spennende å se hva som skjer! Jeg vet (etter å ha sjekket opp andre stabijer sin kritikk) at denne dommeren liker kraftige utgaver av rasen... så får vi satse på at jeg ikke snubler og knekker beina foran ham da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*kremt* Noen som vil gå med ett stk BCvalp i valpeshow på Søndag? Hun kan forsåvidt gå pent og hun kan også stå, men jeg kan ikke garantere for hvor godt det vil holde seg i ringen:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*kremt* Noen som vil gå med ett stk BCvalp i valpeshow på Søndag? Hun kan forsåvidt gå pent og hun kan også stå, men jeg kan ikke garantere for hvor godt det vil holde seg i ringen:p

Det er jeg overbevist om at du klarer helt PERFECT selv Ingvild :) Lykke til! Er jeg ikke i ringen selv, skal jeg komme å heie på dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ønsker ikke å gå selv.... og får hun ingen handler blir nok ikke Knott stilt..... Jeg håper jeg er god nok i bekkenet til å hjelpe til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ønsker ikke å gå selv.... og får hun ingen handler blir nok ikke Knott stilt..... Jeg håper jeg er god nok i bekkenet til å hjelpe til...

Knis, for en tragisk eier jeg er? Jeg hadde blitt suupertakknemlig om noen gadd. Hvis ikke bestikker jeg Trond *thoho*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knis, for en tragisk eier jeg er? Jeg hadde blitt suupertakknemlig om noen gadd. Hvis ikke bestikker jeg Trond *thoho*

Ikke tragisk... bare litt pysete kanskje :yes: Neida, jeg var selv nervevrak før utstilling.... du skal bli den nye handleren min du vettu :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tragisk... bare litt pysete kanskje :yes: Neida, jeg var selv nervevrak før utstilling.... du skal bli den nye handleren min du vettu :)

Jeg kan gjerne handle andres hunder, men ikke min egen:p Kan ha en sammenheng med at jeg vet hvordan hun er rundt andre hunder? *toho*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki :yes: Da kommer jeg :) Hvis jeg bare finner ut hvor Orre er...er det Orrehallen? Noen som hvet hvor det ligger?

Du kjører forbi Bryne og tar første vei til høyre. Det pleier å være godt skiltet. Ja, det er Orrehallen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hva kl sheltiene skal stilles, vil se på Siljes sjønnheter <_<

OOOO!! med sånt smiger så er jeg fristet til å ta med alle :) Selv om planen var å bare ta med lille blå :yes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OOOO! med sånt smiger så er jeg fristet til å ta med alle :P Selv om planen var å bare ta med lille blå :)

Du må da ha med alle vel?? :P:)

Jeg og Cane kommer for miljøtrenings- og sosialiseringsbiten sin del, så da må jo du ta med dine skjønnheter. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er masse ekle planter der ute. I områder med f.eks. borree (urt), hundegress eller boress (også gress) er det høyst sannsynlig noe plantemateriale som sitter fast i svelget. De nevnte gressartene har blader som kan forårsake skader, men det finnes mange flere gressarter som har frø med mothaker fra *******. 
    • Det kan være at strået har forårsaket et sår eller noe som holder på å gro. Hvis du er usikker, ta en telefon til dyrlegen og hør hva de sier. Jeg ville sett det an et par dager til om hunden ikke er plaget ellers.
    • For ca 3 dager siden startet hunden min å nyse noe voldsomt. Plutselig kom det masse neseblod, og mens jeg hastekjørte til vetrinæren kom det plutselig et gress-strå ut av nesa hans… Dro det forsiktig ut, og da stanset både blødning og nysing og lillemann var like kvikk og glad som ellers!  Bare snu bilen å komme seg hjem…  De siste to dagene har han gått rundt å «harket» innimellom. Det virker som om han har noe ubehag i halsen. Ser ingen gress eller noe annet som sitter bak i svelget… Såå kan det være ubehag fra strået som kom ut av nesa?  Eller bør jeg ta han til vetrinær og få sjekket? Føler meg som en hysterisk hundeeier her jeg sitter, så hvor lenge skal jeg se an «harking» før jeg ringer dyrelege?🤣 Han har ingen problemer med pust, og harkingen kommer hvis han blir litt gira 
    • Ede er bra i magen igjen, etter en lang periode på kost bedre egnet for gris enn en hund. He doesn't seem to mind ^^ Jeg uttalte nylig at det som en periode har tedd seg som Sir Edeward nå har begynt gjenoppta mange uvaner han hadde som yngre. Kampen om kjøkkenbenken, motvilje mot utgangsstlling, vil ikke slippe leker på kommando. Han har begynt te seg valpete igjen, på alle måter.  When Dickhead Awakes var en boktittel jeg lekte med da jeg planla hundeholdet. Selv om han fortsatt sitter og tisser som en jente og spiser som en toåring, så blir nok de neste sidene i denne dagboken hetende nettopp det.
    • Labrador Golden  Toller?  Det jeg gjorde når e skulle velge rase var å møte opp på treninger/konkurranse jeg synes var spennende og snakke med eiere og observere rasene e likte. Da får en bedre feeling for hvordan rasene er, hvis man møter flere individ av samme rasen. Mitt forslag -lykke til!  
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...