Gå til innhold
Hundesonen.no

Sør-Rogaland Brukshundklubb. Ny dato! 5.-6.mai


Lotta

Recommended Posts

I alle år har SBK arrangert utstilling i palmehelga - pga problemer med å få leie hall (vil jeg tro) er utstillingen i år flyttet til 5. og 6 mai på Orre (samme sted som NKKs utstilling om høsten). Fristen for elektronisk påmelding går ut 4. april.

Så på hjemmesiden deres at de har fått kanonbra tilbud på hotell for utstillerne sine! Ta en titt:

http://www.sbk1968.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar
Ææsj! Jaja, får dra dit som en del av sosialiserings/miljøtreningsprosessen, belgerne skal jo ha spesialutstilling også. :ahappy:

Du kan komme å være heiagjeng for lille Zima :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer søndagen... :ahappy: Det er dobbeltutstilling med Norsk Belgisk Fårehundklubb som har spesialutstilling lørdag... Jenten tror hun skal på bikini-show tror jeg, men men... vi får ta det som en koselig tur og treffe masse kjentfolk :)

EDIT: Stort sett alle overnattingsplasser er STAPPET... det er russehelg i Kongeparken samme helgen, så alt er fullbooket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å stille Knott på valpeshowet, men jeg har liite lyst til å stille henne selv:p Derfor lurer jeg på om noen har lyst til å gå med en fem mnd gammel bc valp i valpeshow? Jeg skal trene henne sammen med Silje frem mot showet, så hun vil sikkert kunne gå litt greit, men valp er valp liksom:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å stille Knott på valpeshowet, men jeg har liite lyst til å stille henne selv:p Derfor lurer jeg på om noen har lyst til å gå med en fem mnd gammel bc valp i valpeshow? Jeg skal trene henne sammen med Silje frem mot showet, så hun vil sikkert kunne gå litt greit, men valp er valp liksom:p

ELLER så går du selv vettu :ahappy::) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi meldt på! Eller, vi har betalt iallefall, påmeldingen ligger i postkassen i morgen.. Skuummelt. Tviler på at vi får mye konkurranse i samme rase da.. Pleier ikke kry av BC'er:p

Jeg kjenner at noen andre burde gå med henne:p *Skjelve* BC'er er født lydige folkens, og de har absolutt ingen tendenser til å gnage på bein, bånd, dommere o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi meldt på! Eller, vi har betalt iallefall, påmeldingen ligger i postkassen i morgen.. Skuummelt. Tviler på at vi får mye konkurranse i samme rase da.. Pleier ikke kry av BC'er:p

Jeg kjenner at noen andre burde gå med henne:p *Skjelve* BC'er er født lydige folkens, og de har absolutt ingen tendenser til å gnage på bein, bånd, dommere o.l.

Dette blir spennede :ahappy: Jeg har veldig lyst å reise ned, men må se om jeg kan :) I så fall, så kan jeg gjerne stille Knotten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selfølgelig skal vi på denne, bare 15 min fra oss, luksus :ahappy: Håper ikke det er snø slik som i fjord da de måtte ta alle ringene ute inn, det var kaos det :rolleyes: Men skal vel litt til at vi får snø i mai når vi ikke har hatt noe hele vinteren <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir spennede :) Jeg har veldig lyst å reise ned, men må se om jeg kan :P I så fall, så kan jeg gjerne stille Knotten :P

hyyyyyyysj.... Ingvild skal stille selv nemlig :P

(vi får stå parat om hun chicker ut heller :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påmeldingsfristen til SBK utstillingen forlenget til 11. april :wub: . Oppdaget det da jeg skulle melde på til utstillingen.

Så for dere som ikke har meldt på enda, har dere en sjanse til å gjøre dette enda. :D

Du kan komme å være heiagjeng for lille Zima :D

Og kanskje heie litt på Leah også???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...