HHC Skrevet 29. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2007 Er det noen som har planer om å reise hit? Retrieverklubben har kutett ut sin dobbelutstilling men reiser nok allikevel Hvilken dag kommer dere evnt på? begge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 29. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2007 Er ganske sikker på at jeg kommer, har praksis i den perioden så blir kun med ned for å stille kineserne, så sitter på med Rita, vet ikke hvilken dag de går men:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 29. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2007 Jeg regner med å stille Ace (med mindre hun fortsetter å leke hobbyanorektiker), og evt. gå ag med Minnie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lo:co Skrevet 29. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2007 Vurderer sterkt å ta turen ned, ettersom vi fortsatt er på storcertjakt. Blir søndagen for vår del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inu Skrevet 29. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2007 Jeg "mangler" Kristiansand og Bergen i min NKK-karriere, så det hadde vært moro å ta turen. Har også solgt en valp i distriktet. Men jeg trenger jo ikke noe der nede, da... Kanskje være litt kritisk til å delta på alt når man er arbeidsledig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElinT Skrevet 29. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2007 Jeg skal dit begge dagene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rottis jentå Skrevet 29. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2007 Min hund skal, oppdretteren skal ha han med. Skulle reise selv, men fant ut at mitt søkenbarn skal ha konfirmasjon den helga <_< VELDIG synd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solan Skrevet 30. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2007 Jeg skal dit begge dagene Nei da...vi må til sokna den helga vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 30. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2007 Ja, vi skal! Men hadde noen orket å sjekke dag og dommer for meg? Jeg sitter på lånt PC og den vil ikke åpne pdf-filer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 30. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2007 Jepp, jeg skal! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 30. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2007 Ja, vi skal! Men hadde noen orket å sjekke dag og dommer for meg? Jeg sitter på lånt PC og den vil ikke åpne pdf-filer.. Bengt-Åke Bogren, Sverige Lill: har du stjelt en pc nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 30. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2007 Bengt-Åke Bogren, Sverige Lill: har du stjelt en pc nå? Takk takk Ikke at jeg har hørt om ham men Vi stiller nok uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 30. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2007 Jeg er ganske sikker på at jeg skal. Vi skal jo ha minnestund for Bombe-Bodil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Sister Skrevet 30. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2007 Jeg er ganske sikker på at jeg skal. Vi skal jo ha minnestund for Bombe-Bodil.. Hvem i huleste er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 30. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2007 Hvem i huleste er det? Bombe-Bodil var en veldig kjær engelskpratende sak vi traff på toget, Amanda ble bestevenn med henne. også satt hun i trappa, også dro vi hjem, også glemte vi hu BB på toget.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje her Skrevet 30. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2007 Jeg og Ida skal til Kristiansand. Det blir kult.. blir det tog femidotten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 1. April 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. April 2007 Jeg er ganske sikker på at jeg skal. Vi skal jo ha minnestund for Bombe-Bodil.. Ja, derfor må alle oss komme! Bombe-Bodil var en veldig kjær engelskpratende sak vi traff på toget, Amanda ble bestevenn med henne. også satt hun i trappa, også dro vi hjem, også glemte vi hu BB på toget.. Skal nevnes at hun ikke hadde andre venner enn Amanda. Hun kunne desverre ikke taes opp i hundemiljøet da hun satte opp et forferdet utrykk da vi sa hun satt i Hundevognen Jeg og Ida skal til Kristiansand. Det blir kult.. blir det tog femidotten? Njaa, lite sannsynelig, bor nokså nærme vet du! Men hadde vært koslig, kan ta med lille bjeffe gutten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje her Skrevet 3. April 2007 Rapporter Share Skrevet 3. April 2007 Ok men vi tar tog. Håper du eller Kristine tar tog da, eller så blir det så kjedelig reise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wulfi Skrevet 3. April 2007 Rapporter Share Skrevet 3. April 2007 Skal dit hvis ikke Stian skal jobbe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 3. April 2007 Rapporter Share Skrevet 3. April 2007 Ok men vi tar tog. Håper du eller Kristine tar tog da, eller så blir det så kjedelig reise... Forståelig, jeg og Kathrine har så mange uhyre morsomme historier på lur Men jeg skal dessverre ikke ta tog jeg heller, sitter på med hun jeg stiller for, men vi sees på utstillingen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 3. April 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. April 2007 Forståelig, jeg og Kathrine har så mange uhyre morsomme historier på lur Men jeg skal dessverre ikke ta tog jeg heller, sitter på med hun jeg stiller for, men vi sees på utstillingen;) Som vi holder hos oss selv... <_< Vi får ta det ved en senere anledning da vet du, kanskje sonen skal okkupere dyrevognene en gang, eller ikke, da blir det ikke så stor soveplass til oss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 4. April 2007 Rapporter Share Skrevet 4. April 2007 Som vi holder hos oss selv... <_< Vi får ta det ved en senere anledning da vet du, kanskje sonen skal okkupere dyrevognene en gang, eller ikke, da blir det ikke så stor soveplass til oss Sove er et ord som ikke finnes i hundevognen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 4. April 2007 Rapporter Share Skrevet 4. April 2007 veldig sant, Line! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adina84 Skrevet 5. April 2007 Rapporter Share Skrevet 5. April 2007 vi kommer å kikker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nikita3 Skrevet 12. April 2007 Rapporter Share Skrevet 12. April 2007 Hei:) Vet dere ossen av de dagene jakthunder skal stilles ut på? Ble spørt av noen om å stille en ut hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar