Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvis du hadde en rose og en kaktus


Aya

Recommended Posts

Rosen kan Ingvild få, fordi du har en herlig sans for humor og fordi du har hatt det så tøft med syke bikkjer og fordi du nesten alltid er logga på når jeg er det! :Laugh:

Akkurat nå gidder du tydligvis ikke snakke med meg, så jeg slenger med kaktusen, jeg :) !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosen kan Ingvild få, fordi du har en herlig sans for humor og fordi du har hatt det så tøft med syke bikkjer og fordi du nesten alltid er logga på når jeg er det! :Laugh:

Akkurat nå gidder du tydligvis ikke snakke med meg, så jeg slenger med kaktusen, jeg :) !

Åååh, så søt du er :) Tusen takk:D Sorry at jeg ikke svarte, jeg måtte rydde opp etter hun jeg bor sammen med. Jeg har en ekstra kaktus, og den får hun..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Klatre inn i min usannsynlig teite, vanskelige, humorløse og late sjefs r-hull og hente ei av kaktusnålene til Aya siden hun ikke vil snakke med meg heller*

:)

*Knis* Hva ER det med dere da, skravlekjerringer :Laugh: Når man har valp må man innimellom _fort_ ut på ubestemt tid.. Derfor jeg innimellom ikke svarer selv om jeg står som pålogget.. Men takk for kaktusnålen, kan gi den videre til en eller annen.. hmm.. Idi Amin kan få den, om han lever fremdeles!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosen går til den beste mamma'n man kan ha:) Som deler interessene mine, støtter meg og forstår seg på meg. (Skulle gjerne gitt en rose til den beste kjæresten, men han hadde bare drept den med en gang uansett.)

Kaktusen går til et annet familiemedlem på den andre siden, som alltid skal dømme meg og mine, og er grunnen til at jeg ikke vil (orker) å tilbringe påskeferien hos min mor. Det blir så mye stress!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosen går til den beste kjæresten i verden! for at han stiller opp, er der alltid for meg, støtter meg selv om han ikke alltid er enig i det jeg gjør, og elsker meg for den jeg er.

kaktusen går derimot til stemora hans (typen) for at hun dømmer folk fort, respekterer ikke andres meninger og er noe av den falskeste personen jeg har møtt.. som etter en stund påstår at hun er allergisk mot Timon (som igjen hindrer oss å komme til faren hans) <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, dette er utrolig vanskelig...

jeg tar tre roser, en som er hunde venlig, hehe.

1 til min beste vennine Gunhild. Selv om det ikke alltid er ærlighet så er jo det mest når det gjelder pinlige saker, men du har lovet meg å ikke si slikt videre og jeg stoler på deg så nå er det på tide og gjøre det du også. Du er utrolig grei og forståelses full og du er god til å få folk til å føle seg bedre. Også er det utrolig gøyt at vi har de samme interessene men du må begynne å stole litt mer på deg selv.

1 til den beste mormoren i verden og den beste familie medlemmet i min familie som desverre sovnet inn forje tirsdag.

Jeg kunne alltid snakke om alt med deg, og jeg ble alltid glad av å være med deg. Du lærte meg mye som har hjulpe meg med å velge det riktige og som hjelper meg fortsatt. Og jeg vil at du skal vite at jeg savner deg utrolig mye og du betyr så mye for meg.

også den siste går til Blondie som er den beste hunden jeg kan få og som så klart alltid er her og trøster meg og hun stiller alltid opp når jeg trenger henne, selv om jeg ikke er der like mye for henne som hun er for meg.

Kaktusen vil jeg gi til en jente i klassen min som heter linn... Aprilsnarr!! HAhAA, skal nemlig kopiere dette å gi det til henne etterpå, hehe.

Nei, den kaktusen må jeg virkelig gruble nøye på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosen ville jeg gitt til farfaren min, for jeg vet at han, av alle jeg er glad i, hadde blitt mest glad for den.

Kaktusen hadde jeg beholdt selv, for jeg er ikke perfekt, slik som alle andre. Hvis jeg skulle gitt kaktuser til alle jeg har noe imot så tror jeg det ville blitt dyrt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant ut hvem som skulle få kaktusen min..... Meg selv! Som et spark i rompa å en påminnelse om hvor mye dumt jeg har gjort med Ask ;) dessuten viser den at man klarer seg uten så veldig mye ting og tang..man behøver ikke være så kravstor. Det bør jeg lære av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosen ville jeg gitt til storesøsteren min å svogeren for de støtter meg å backer meg opp i alt å alltid klarer å dra meg opp når jeg er litt nede, de betyr utrolig mye for meg...!

Kaktusen får politiet siden de ga meg bot i går! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Ikke lett å få til disse oppstillingsbildene av valp 😂 Men tenker jeg skal forsøke å få til 1 bilde i måneden.    Tempo 4 måneder gammel.  12 kg og 42 cm høy. 
    • Jeg ønsker at prisene på valpene sank betraktelig. Både på blandinger og rasehunder. Grunnen til det er at når man nå tjener så utrolig godt på hvert valpekull, så er jeg redd det bli mer rovdrift på tispene. Og mer useriøs oppdrett. Jeg vet om flere som sper på pensjonen ved å avle kull etter kull, år etter år (på flere tisper, men likevel). Han ene får opp til ca 50 valper pr. år, og sånn har han holdt på i mange mange år. Blir penger av det gitt... 
    • Han får typisk siste måltid i 20-tiden, og da er det oppbløtet, så han får i seg mye væske da. Har tenkt at dette kanskje er litt for seint og at han da får full blære en gang midt på natten. Vi legger oss ca. 22:30 og står opp klokken 07, så det er jo over 8 timer. Men som sagt har han jo klart dette fra han var 2 måneder gammel, så jeg syns det er rart at nå som han er større, så skal han plutselig ikke klare å holde seg lenger. Ja, jeg er streng på at det er kun ut for å tisse og bæsje. Han får ikke begynne å leke med pinner osv. Han sovner fort igjen etter å ha vært på do, så det er bra! 
    • Litt av problemet er at om man avler renrasede hunder så får man konsekvenser i det at man ikke får registrert valpene, mens med blandingshunder så er det litt mer "fritt frem". Dessverre. Og det er lite man kan gjøre så lenge hundene har tilgang til mat, vann og ly, og får det tilsynet de har behov for helsemessig.
    • Hei.. Jeg blir så frustrert.. Noen jeg så hadde valper liggende ute på finn i starten av året (valpene født i Desember), har nå parret tispa igjen på første løpetid etter forrige kull, dette skjer så ofte og jeg blir kvalm! Er det virkelig ingen lov som skjermer de stakkars tipsene for sånt? De blir jo brukt som pengemaskiner. "Oppdretter" får søte små valper og itillegg så tjener de GODT på det, vinn vinn tenker de..  Ikke bare skal de ha nytt kull, men rett etter å solgt valpene fra forrige kull så ble både mor og far (de eier begge selv) lagt ut for omplassering på finn, dette ett eller annet vås om at de skulle bruke tid på Gud og hadde blitt frelst og blabla. Jeg blir helt paff.. Men viser seg jo at hundene aldri ble omplassert allikevel for nå har de lagt ut ny annonse om at de venter valper i August, fra samme tispe og hannhund... Har forresten screenshot fra annonsen til forrige kull. Er det lov å holde på sånn? Rådrift på tispa for at de har funnet ut at de tjener gode penger på det?!  Gjelder forresten Malamute/husky blanding, hvite hunder, du finner de på finn 🤪
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...