Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvis du hadde en rose og en kaktus

Aya

Recommended Posts

Rosen kan Ingvild få, fordi du har en herlig sans for humor og fordi du har hatt det så tøft med syke bikkjer og fordi du nesten alltid er logga på når jeg er det! :Laugh:

Akkurat nå gidder du tydligvis ikke snakke med meg, så jeg slenger med kaktusen, jeg :) !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosen kan Ingvild få, fordi du har en herlig sans for humor og fordi du har hatt det så tøft med syke bikkjer og fordi du nesten alltid er logga på når jeg er det! :Laugh:

Akkurat nå gidder du tydligvis ikke snakke med meg, så jeg slenger med kaktusen, jeg :) !

Åååh, så søt du er :) Tusen takk:D Sorry at jeg ikke svarte, jeg måtte rydde opp etter hun jeg bor sammen med. Jeg har en ekstra kaktus, og den får hun..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Klatre inn i min usannsynlig teite, vanskelige, humorløse og late sjefs r-hull og hente ei av kaktusnålene til Aya siden hun ikke vil snakke med meg heller*

:)

*Knis* Hva ER det med dere da, skravlekjerringer :Laugh: Når man har valp må man innimellom _fort_ ut på ubestemt tid.. Derfor jeg innimellom ikke svarer selv om jeg står som pålogget.. Men takk for kaktusnålen, kan gi den videre til en eller annen.. hmm.. Idi Amin kan få den, om han lever fremdeles!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosen går til den beste mamma'n man kan ha:) Som deler interessene mine, støtter meg og forstår seg på meg. (Skulle gjerne gitt en rose til den beste kjæresten, men han hadde bare drept den med en gang uansett.)

Kaktusen går til et annet familiemedlem på den andre siden, som alltid skal dømme meg og mine, og er grunnen til at jeg ikke vil (orker) å tilbringe påskeferien hos min mor. Det blir så mye stress!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosen går til den beste kjæresten i verden! for at han stiller opp, er der alltid for meg, støtter meg selv om han ikke alltid er enig i det jeg gjør, og elsker meg for den jeg er.

kaktusen går derimot til stemora hans (typen) for at hun dømmer folk fort, respekterer ikke andres meninger og er noe av den falskeste personen jeg har møtt.. som etter en stund påstår at hun er allergisk mot Timon (som igjen hindrer oss å komme til faren hans) <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, dette er utrolig vanskelig...

jeg tar tre roser, en som er hunde venlig, hehe.

1 til min beste vennine Gunhild. Selv om det ikke alltid er ærlighet så er jo det mest når det gjelder pinlige saker, men du har lovet meg å ikke si slikt videre og jeg stoler på deg så nå er det på tide og gjøre det du også. Du er utrolig grei og forståelses full og du er god til å få folk til å føle seg bedre. Også er det utrolig gøyt at vi har de samme interessene men du må begynne å stole litt mer på deg selv.

1 til den beste mormoren i verden og den beste familie medlemmet i min familie som desverre sovnet inn forje tirsdag.

Jeg kunne alltid snakke om alt med deg, og jeg ble alltid glad av å være med deg. Du lærte meg mye som har hjulpe meg med å velge det riktige og som hjelper meg fortsatt. Og jeg vil at du skal vite at jeg savner deg utrolig mye og du betyr så mye for meg.

også den siste går til Blondie som er den beste hunden jeg kan få og som så klart alltid er her og trøster meg og hun stiller alltid opp når jeg trenger henne, selv om jeg ikke er der like mye for henne som hun er for meg.

Kaktusen vil jeg gi til en jente i klassen min som heter linn... Aprilsnarr!! HAhAA, skal nemlig kopiere dette å gi det til henne etterpå, hehe.

Nei, den kaktusen må jeg virkelig gruble nøye på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosen ville jeg gitt til farfaren min, for jeg vet at han, av alle jeg er glad i, hadde blitt mest glad for den.

Kaktusen hadde jeg beholdt selv, for jeg er ikke perfekt, slik som alle andre. Hvis jeg skulle gitt kaktuser til alle jeg har noe imot så tror jeg det ville blitt dyrt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant ut hvem som skulle få kaktusen min..... Meg selv! Som et spark i rompa å en påminnelse om hvor mye dumt jeg har gjort med Ask ;) dessuten viser den at man klarer seg uten så veldig mye ting og tang..man behøver ikke være så kravstor. Det bør jeg lære av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosen ville jeg gitt til storesøsteren min å svogeren for de støtter meg å backer meg opp i alt å alltid klarer å dra meg opp når jeg er litt nede, de betyr utrolig mye for meg...!

Kaktusen får politiet siden de ga meg bot i går! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Kanskje på tiden med en oppdatering her også. Shero: Shero er nå 11 år og pensjonist. Han har vært pensjonert fra agility konkurranse siden 2022, men har fått gå blåbær med mamma, men etter at han begynte å halte i ett løp i sommer er han heltidspensjonist. Før han ble pensjonert rakk han å delta på ett NM, hvor vi kom igjennom 1. løp. Han har fått prøvd seg på nose work, men vi sliten med at han skal appotere luktboksne så det er lagt litt på hyllen til jeg finner en løsning. Eskene skal uansett enten stås på eller etes opp så... Han har også fått prøvd seg på svømming, han vet ikke om han er helt fan av å svømme hvor han ikke kan stå.M Mamma og Shero. Shero & Max er slitene etter NM  Max: Max er nå 6 1/2 år gammel (hvor tiden flyr). Han bommet på stigefelt i sommer og traff, så nå er vi klasse 3 på heltid. Stigefelt brenner vist, hilsen Max. Max er en fin storebror til Yoshi og er glad han endelig har fått noen å leke med. Jeg har vært instruktør i agility i høst, og Max stilte opp som lånehund siste gangen. Veldig moro at han er trygg nok til å gå, siden sist jeg prøve å få han til å gå med noen utenom familen løp han rett til meg. Vi har også vært innom Sheltie-VM i Kongsvinger hvor vi hadde mye fint, men ikke full klaff.  Max på Sheltie-VM Max og Yoshi
    • Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...