Gå til innhold
Hundesonen.no

Påskeferietråden


vipsen

Recommended Posts

Jeg skal kose med mallevalper :P Ellers så håper jeg på en tur til stavanger med hundene (noen fra sonen som vil gå tur? :P ) :P

Kanskje det blir en fjelltur, det får jeg se :P

Masse sjokolade blir det uansett (pluss at jeg selvfølgelig forventer å få påskeegg av mamma :whistle: ) :P

(Jeg skulle ha reist til spania i morgen, men avbestilte turen. Vil heller følge opp valpen :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal en tur på hytta i slutten av påskeferien :whistle: Og da blir selvfølgelig Taika med!

Håper på godt vær med masse sjokolade, og et påskeegg i ny og ned :P

Har også tenkt en tur til Storlien med familien for å stå på slalåm, og handle godis. Da går mamma og broren min på bortoverski (eller noe sånt) så Taika får være med der også.

Ellers skal jeg være hjemme å gå laange turer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok en tur hjem til Suldal tenker jeg... og der er hundene i aller høyeste grad med :whistle: Mye tur og kos :P

Ellers kommer jeg til å være hjemme å kose meg med god mat hundene og samboer, som takk og lov ikke måtte reise offshore!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I påska skal vi være hjemme. Har nok huset fullt av valper da, og så kommer min eldste sønn på besøk og har med seg mitt barnebarn! Å som jeg skal kose meg og skjemme han ut! Har ikke sett han siden i sommer.

Ellers så skal jeg jobbe påskeaften...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I påsken skal jeg sosialisere valp (de to siste ukene av sosialiseringsperioden- hehe) sammen med gronnisen til Carina.. Så skal jeg gjøre litt skolearbeid, jeg skal skrive en dialektoppgave, en oppgave om substantiv og pronomenbøying i norrøn grammatikk og analysere en novelle med det klingende navnet: Fittetjuven.. (Nei, det er ikke jeg som har valgt novellen). Også skal jeg på kafè med Silje (for tenk), og grille masse hvis det blir fint vær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna
Noen som har planer for påskeferien? Får hunden være med? Sol, snø, appelsin og kvikklunsj i solveggen eller sydentur?

For dem som ikke har ferieplaner - hva er kult å finne på når 'alle' andre er bortreist?

Jeg tror jeg får det kulest hjemme i år :whistle: Sitte å vente på valper i påsken, innestengt i huset og det plager meg ikke noe! banana

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er invitert til Danmark i påska jeg, men det tror jeg ikke at jeg gidder, egentlig.. Så da blir det hjemme-påske uten planer om noe spesielt i år.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er invitert til Danmark i påska jeg, men det tror jeg ikke at jeg gidder, egentlig.. Så da blir det hjemme-påske uten planer om noe spesielt i år.. hehe

Hvis du tilfeldigvis skulle kjede deg kan du alltids analysere "Fittetjuven" for meg.. :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skal vi være masse ute i skog og mark og virkelig kose oss. Gå mange lange turer, og trene endel. Vi skal ikke bort, pga må jobbe i kattepensjonatet et par dager. Men til sommeren skal jeg til syden, håper ikke jeg griner hele turen som i fjor da jeg savnet valpen min :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du tilfeldigvis skulle kjede deg kan du alltids analysere "Fittetjuven" for meg.. :whistle:

høhø - Nei.. Og jeg skal være så snill at jeg ikke nevner noe om tjuven jeg skal leke med i påska :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Hytta! :whistle:

Vet ikke når jeg reiser opp til hytta, men det blir ganske så trivelig. Så får jeg besøk av ei veninne på hytta, også skal vi igjen på slalomtur! Tror kanskje jeg prøver meg på noe nytt: Tar med meg slalomutstyret på fjellet ved hytta.. Også bare kjører jeg utfør..Det høres så morsomt(og skummelt) ut! :P

Ellers så skal jeg trene hund på fjellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal kose med mallevalper :P Ellers så håper jeg på en tur til stavanger med hundene (noen fra sonen som vil gå tur? :P ) :P

Jaaa! :P

Hente valp og kooose oss med han :whistle:

Ja, er vi ikke heldige Betty? :P

I påsken skal jeg sosialisere valp (de to siste ukene av sosialiseringsperioden- hehe) sammen med gronnisen til Carina..

Jaaaa, weeee! Gleder meg så masse til å rote rundt i hele Rogaland med dere og Knubbis. :P

Ja, jeg skal altså bruke hele påsken (og et par uker etterpå) på å legge et bra grunnlag for å få en trygg og god hund i fremtiden. Vi skal kooose oss skikkelig, lakrisen og jeg - mens gubben og fuglisene drar nordover og trener jaktrelaterte greier. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal først være hundevakt for Zira i 3 dager, samt at jeg får besøk av oppdretteren min som skal komme og hilse på før hun drar videre til Sverige. Deretter skal jeg til London i 4 dager. Så har jeg ikke planer for de 3 siste dagene, men regner med det blir litt tid med venner de dagene.

Gleder meg skikkelig til påsken nå! Er drittlei skole og prøver, og trenger fri! Det blir moro å passe Zira for eks. Og i tillegg blir det skikkelig koselig å dra til London da. Elsker den byen <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...