Gå til innhold
Hundesonen.no

Kræsj et ønske


henrikke

Recommended Posts

  • Svar 217
  • Created
  • Siste svar
Den er grei, men du liker da så godt pasta med ost at du blir så tjukk at du ikke klarer å gå selv.

Jeg ønsker meg en dyktig håndverker som jobber bra og gratis

Det får du. Men det ender med at alle blir så sjalu på det pene huset ditt, så ingen vil komme og besøke deg. Og du sitter der alene og deppa.

Jeg ønsker at Julenissen kommer klatrende ned pipa mi til jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg en el-bil som jeg kan få lov til å kjøre selv om jeg bare er 16.

Det får du, men den går ikke fortere enn 5 kmt og du må skyve den opp bakkene.

Det får du. Men det ender med at alle blir så sjalu på det pene huset ditt, så ingen vil komme og besøke deg. Og du sitter der alene og deppa.

Har da Freya så det er ikke så farlig :D

Jeg ønsker at Julenissen kommer klatrende ned pipa mi til jul.

Det gjør han men han har ikke med gaver

Jeg ønsker meg fyrverkeri i bryllupet mitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får fyrverkeri, men det går helt galt, så hele bordet og alle gavene tar fyr.

Jeg ønsker meg at det går trikk mellom huset mitt og skolen min (det går buss, men jeg vil ha trikk!).

Det gjør det, men den går bare på søndager klokka 0600, så du får ikke tatt den til skolen.

Jeg ønsker meg en ny sporline.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er grei, for fyrverkeriet er ute og gavene inne :D

Trikk får du men den skrangler så fælt at tenna rister sund i munnen på deg og du må ha gebiss (og det er nesten ikke å overdrive reelle fakta...)

Ønsker meg en etasje til på huset

Innvilget! Men desverre var ikke tilbygget godkjent og komunen kommer med rivningsbegjæring.

Ønsker meg den danske drift teamleiteren på Bauhaus tilbake til Norge..og han godt ta med seg noen av de andre kollegaene sine *savne* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innvilget, men de er bare innom Norge for å mellomlade på videre tur til Sibir.

Jeg ønsker meg et godkjent tilbygg til huset!

Det får du. Men så kommer den en kraftig virvelvind, og huset ditt blir knust til pinneved.

Jeg ønsker at Vida skal lære seg dekkmarkeringer i sporet NÅ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får du, men siden det er ingenting og gjøre går bedriften konkurs dagen etter at du begynte der.

Ønsker meg en tryllestav!

Det får du, men det eneste du får tryllet er at nesehårene dine gror en meter om dagen, så du blir så sint, knekker staven i to og brenner den (og snubler i nesehårene dine...).

Ønsker at jeg hadde et rosa helikopter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør den, men på grunn av alt vannet så blir det oversvømmelse hos deg og veggene begynner å råtne

Jeg ønsker med sjokolade

Det får du. Men du utvikler en akutt allergi mot sjokolade, og får store, grønne vorter på nesa di.

Jeg ønsker at det blir bygd rullefortau på hele Karl Johan som går i 50 km/t.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får du,men pga overbelastning går det bare 1km i året for så mange vil kjøre med den :D

Jeg ønsker meg at baaare jeg fikk gode karakterer :D

Innvilget. Men siden du er så smart må du være med i en mattegruppe, og da må du være med på mange mattekonkurranser, og gå med jakke for å reklamere for mattegruppen :D

Jeg ønsker meg labrador valp! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får du,men pga overbelastning går det bare 1km i året for så mange vil kjøre med den :D

Jeg ønsker meg at baaare jeg fikk gode karakterer :D

Det får du, men kun i religion! :D

Jeg ønsker meg en mørkeblå boble fra 50-tallet :D

OOOPS, too late :D Den kom samtidig med meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg labrador valp! :D

Det får du, men den er Tinkakopi så den gjør ikke annet enn å tisse inne, henge seg fast i armene dine med sine sylskarpe valpetenner og stjele mat da, selvsagt.

Jeg ønsker meg en mørkeblå boble fra 50-tallet :D

Det får du, men den er svett og ekkel, og siden den er såpass gammel tåler den ikke maskinvask, så du kan ikke gjøre noe med det.

Jeg ønsker at det kan bli tørt der hvor jeg pleier å sykle med Tinka, så hun kan løpe løs i stedet for i bånd når vi er på sykkeltur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får du, men leiligheter viser seg å være full av skader og det trekker.

Jeg vil bli ferdig emd geografi oppgaven min nå, og den skal være så bra at jeg får en sekser. Og karakteren blir ikke trukket tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Vi har måttet deale med en hel del mageproblemer oppigjennom. Er vel ca. en måned siden siste episode med diaré og litt nedsatt allmenntilstand, og løsningen ble Hills tørrfôr (og kun det; ingen godbiter eller annen mat) i tre uker, samt probiotika og kulltabletter. Kanskje det kan være lurt å ha et slikt "regime" i en periode med veiledning fra vet?
    • Her anbefalte også veterinæren Hill's i/d, helst boksmat men den er så dyr så jeg gikk for tørrfor. Min ble fin i magen etter to dager på i/d, i tillegg til Zoolac og Canikur. Går du for tørrfor er det viktig å bløte det opp først.
    • Høres ut som dere har det meste på stell! Kjør på tenker jeg 😁
    • Hill’s ID boksemat har vært redningen de gangene jeg har hatt erfaring med skikkelig mage-/tarminfeksjon hos hund, ikke vet jeg hvorfor denne maten er så effektiv sammenlignet med vanlig skånekost, men det er det. Burde brukes etpar dager lenger enn man tror er nødvendig, og gjerne også DiaTab eller medisinsk kull som tilskudd.
    • Vil gjerne høre deres erfaringer om hund og diare, om hvor langvarig en mage-/tarminfeksjon kan være:  Tispen min er snart 9 år gammel. For halvannen uke siden fikk hun løs mage/diare. Etter noen dager ga jeg henne probiotika, uten at det så ut til å hjelpe.  Tok kontakt med veterinærklinikken, der klinikksekretæren mente at det ikke var noen grunn til konsultasjon så lenge hun var pigg og hadde matlyst. Hun foreslo å bruke Webiotic.  Tispen fikk Webiotic i tre dager, og avføringen ble normal. Nå, tre dager etter avsluttet kur, har diareproblemet kommet tilbake (oppe to ganger i natt...). Jeg har gitt henne probiotika. Det er nå helg, og problemet er jo ikke akkurat akutt. Men har tenkt å ta kontakt med veterinæren igjen på mandag.  Jeg vet jo ikke om klinikken vil mene om tispen "kvalifiserer" til konsultasjon, siden dette ikke ser ut til å gi seg. Bør jeg insistere? I bakhodet lurer jo tanken på tarmkreft. Men altså, hunden virker pigg og spiser. Hadde blod i avføringen tidlig i sykdomsperioden, men ikke nå.  Noen som har noen erfaringer å komme med?  
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...