Gå til innhold
Hundesonen.no

Trimmebord

Recommended Posts

Skrevet

"Sånn passe" prisklasse finnes ikke på trimmebord desverre, såfremt du ikke får tak i et brukt. Fra 1400 er det billigste jeg har sett fra forhandler. Men nå vet jeg jo forsåvidt ikke hva du mener er passende pris heller da :)

Selv skal jeg sette opp et Ikea stellebord i kjelleren og legge gummibelegg på. Det koster meg ca 350 kroner. Men nå har jeg ikke den store bruken for trimmebodr på utstilling heller da. De få minuttene jeg trenger til å børste skjegg og beinhår får jeg låne plass hos enten oppdretter, hundefrisøren eller andre schnauzerkjenninger til :)

Skrevet

Hundeshop.no annonserer på Finn.no med trimmebord inkl. galge for 1400,-

Ellers vil man jo selvsagt få en langt mere passende pris hvis man finner et brukt (men det er ikke ofte slike selges brukte, da)

Lykke til!

Susanne

Skrevet

1000-lappen er egentlig "passe" pris for meg!

Men det med stellebord fra IKEA var jo en toppers idè, kanskje jeg skulle prøve det!?!

Uansett hadde jo et brukt bord i bra stand vært et godt alternativ, så viss noen som kjenner noen... som kjenner noen... som kjenner noen... :)

Skrevet

Jeg bruker ganske enkelt en gammel "leksepult" med galgen plassert midt på, slik at Pippin kan stå begge veier. Greit så lenge man ikke trenger bord til utstilling.

Skrevet
Men det med stellebord fra IKEA var jo en toppers idè, kanskje jeg skulle prøve det!?!

Jeg skal ikke ta æren for ideen. Fikk den selv fra et annet innlegg :Laugh:

Eneste minuset er at det ikke kan klappes sammen, men for meg så er ikke det så farlig.

Uansett hadde jo et brukt bord i bra stand vært et godt alternativ, så viss noen som kjenner noen... som kjenner noen... som kjenner noen... :)

Da hadde jeg kjøpt det selv :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Helt enig! Savner mer aktivitet, ironisk nok, siden jeg ikke har vært aktiv her på snart 20 år. Hadde vært moro å hørt hvordan det gik nå med alle «gamle». For min del handler det nok litt om at småbarnsliv og jobb har tatt mye tid, og det at jeg har vært hundeløs i en del år. Å når jeg skriver n innser jeg også at det handler om at jeg ikke sitter å surfer på pcen lenger, forum fra mobil er ikke helt det samme. 
    • Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...