Gå til innhold
Hundesonen.no

Puddelklippene


LouDan

Hvilken av klippen nedenfor synes du er penest?  

28 stemmer

  1. 1.

    • Klipp 1
      6
    • Klipp 2
      1
    • Klipp 3
      19
    • Romeo
      2


Recommended Posts

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Ja, det er som lilleariel sire, at en person står utenfor ringen og prøver å få hundens oppmerksomhet. De løper rundt med piperleker, gjemmer seg bak andre publikummere og spretter plutselig frem...

Ser utrolig dumt ut, og er fryktelig irriterende for folk som står rundt ringen, som publikummere eller står klar for å gå inni ringen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er som lilleariel sire, at en person står utenfor ringen og prøver å få hundens oppmerksomhet. De løper rundt med piperleker, gjemmer seg bak andre publikummere og spretter plutselig frem...  

Ser utrolig dumt ut, og er fryktelig irriterende for folk som står rundt ringen, som publikummere eller står klar for å gå inni ringen...

Ja, da skjønner jeg! Stemmer, det er jo ikke lov, men de gjør det lell! Arg, jeg fikk hetta under juniorhandlinga i Trondheim. En forelder sto å ropte "ikke fòr - ikke fòr!" - Men ungen fora lell, å labradoren sikla som bare det, haha..

En annen forelder sto å kauka navnet på hunden, kommer ikke på hva det heter, la oss si Fido, hehe.. "Stå Fido - ståååå!"

Arg, jeg og alle andre holdt på gå på veggen av irritasjon altså.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da skjønner jeg! Stemmer, det er jo ikke lov, men de gjør det lell! Arg, jeg fikk hetta under juniorhandlinga i Trondheim. En forelder sto å ropte "ikke fòr - ikke fòr!" - Men ungen fora lell, å labradoren sikla som bare det, haha..

En annen forelder sto å kauka navnet på hunden, kommer ikke på hva det heter, la oss si Fido, hehe.. "Stå Fido - ståååå!"

Arg, jeg og alle andre holdt på gå på veggen av irritasjon altså.. :D

haha, ja det er gode eksempler på dobbel handling :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva det er godt for men det er noen som går med to hunder på en gang. Kanskje det er noe eget de har i USA?

Kanskje.. Eneste gangen jeg har sett det er på oppdretter eller var det avlsklasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grøss...også hvit puddel med den klippen da ;)

Så har du ikke sett en skikkelig,godt muskelsatt storpuddel med den klippen! :wink:

Noen som husker en viss hvit storpuddel med denne klippen, som ble Bamsevinner, BIS x ant ganger, og nyyydelig..??hihihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De klumpene på ræva var for å beskytte nyrene i kaldt vann når de var apportør hunder ;) Så jeg syns det er flott at de har ivaretatt det.

Veit det :wink: Men synes fremdeles ikke det er pent :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit det :wink: Men synes fremdeles ikke det er pent :oops:

Hehe nei om det er pent er jo en smaksak ;)

Men jeg syns det er bra at de har ivaretatt den klippen som de brukte i bruks. Slik at det ikke bare er en dilledolle frisyre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spray og lakk er ulovlig nå sier reglene

Den regelen blir i vært fall IKKE overholdt.... Er ikke så lenge siden jeg sto og såg på ei dame som holdt på i ca 3 timer med en hund før den skulle i ringen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
klipp nr. 3

Men se her, her er jo to flotte eksemplarer (etter min mening):

puddel.jpg

31.jpg

19.jpg

5.jpg

Kjempebra puddelside:

http://puddel.net/bildegalleri/

Åh, pudler er så flotte!! Eller, som oftest... Klipper du selv LouDan?

Hvor mye koster det om man ikke klipper selv?

Rettelse: Barberer sjøl :wink:

Har ikke peiling på hvor mye det koster hvis'n ikke gjør det sjøl... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...